Młodszy Konsultant w Dziale Obsługi Klientów Międzynarodowych

Schenker Sp. z o.o.

Olsztyn

8 dni temu

Młodszy Konsultant w Dziale Obsługi Klientów Międzynarodowych
Miejsce pracy: Olsztyn

W DB Schenker staniesz się częścią wielkiej, logistycznej sieci, która łączy globalne rynki. Wpraw w ruch swoją karierę i odkryj nieskończone możliwości kształtując swoją przyszłość już dziś.

 

 

Twój zakres obowiązków będzie obejmował:
  • współpracę mailową i telefoniczną z Klientami i Partnerami DB Schenker, podczas której możesz rozwijać znajomość języków obcych,
  • organizację transportów dla Klientów i Partnerów zagranicznych DB Schenker,
  • przygotowywanie wycen,
  • współpracę z innymi jednostkami firmy - znajdującymi się w kraju i zagranicą, dzięki której dobrze poznasz naszą organizację.
Twój profil:
  • dobro Klienta stawiasz na pierwszym miejscu,
  • budujesz pozytywne relacje z ludźmi i lubisz pracę zespołową,
  • bierzesz odpowiedzialność za powierzone obowiązki i chętnie udoskonalasz jakość swojej pracy,
  • samodzielnie szukasz rozwiązań ale jesteś również otwarty/-a na sugestie i pomysły innych ludzi,
  • angażujesz się w to, co robią inni i jesteś zawsze gotowy do pomocy,
  • sprawnie posługujesz się pakietem Microsoft Office,
  • swobodnie porozumiewasz się w języku angielskim w mowie i piśmie.

Jeśli takie cechy charakteryzują również Ciebie, dołącz do naszego zespołu - będziesz jego ważną częścią!


Godziny pracy: od poniedziałku do piątku w przedziale czasowym 07.00 – 19.00 (4 zmiany wg. wcześniej ustalonego grafiku).

 

Oferta dla Ciebie:


Kultura i rozwój:

  • kompleksowy program wdrożeniowy wprowadzający w zakres obowiązków,
  • szkolenia wewnętrzne,
  • stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,
  • różnorodne wyzwania w trakcie pracy,
  • przyjazna atmosfera,
  • możliwość udziału w projektach z zakresu społecznej odpowiedzialności biznesu: Szlachetna Paczka, Świąteczny Czas Pomagania, Zielony Czas Pomagania,
  • udział w ciekawych projektach z zakresu obsługi Klientów i procesów,
  • możliwość dofinansowania nauki – kursy doszkalające, studia podyplomowe, nauka języka angielskiego,
  • możliwość rozwoju zawodowego w strukturach globalnej korporacji: rekrutacje wewnętrzne pozwalają naszym pracownikom zdobywać nowe doświadczenia zarówno w strukturach DB Schenker Polska, jak i w strukturach naszej firmy za granicą.

Benefity:

  • świadczenia socjalne w ramach ZFŚS (m.in. premia świąteczna, dofinansowanie zorganizowanego wypoczynku dzieci np. kolonie, obozy, zimowiska, dofinansowanie wczasów, sanatoriów, pomoc rzeczowa i pieniężna przyznawana w szczególnie trudnej sytuacji życiowej lub w przypadku zdarzeń losowych, nieoprocentowane pożyczki na remont lub wykończenie mieszkania),
  • premia miesięczna,
  • dofinansowanie do prywatnej opieki medycznej, zajęć sportowo – rekreacyjnych oraz ubezpieczenia grupowego,
  • możliwość dołączenia do pracowniczego programu emerytalnego PPE,
  • możliwość uzyskania dodatkowego wynagrodzenia w przypadku polecenia znajomych do pracy

oraz

  • możliwość pracy zdalnej w systemie telepracy hybrydowej lub całościowej,
  • konkursy pracownicze,
  • work-life balance,
  • imprezy i spotkania integracyjne,
  • dwa dni wolne od pracy w okresie świątecznym.

Zainteresowana? Zainteresowany?


Aplikuj - Twoja decyzja dziś może być początkiem wspaniałej kariery w DB Schenker jutro.


Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji poprzez kliknięcie w przycisk aplikowania.

 

 APLIKUJ TERAZ 

 

Poznaj

Schenker Sp. z o.o.

Dlaczego warto?

Poznawaj świat i biznes z DB Schenker. Jesteśmy globalnym operatorem logistycznym. Nasza sieć obejmuje 130 krajów i łączy najważniejsze punkty na świecie. Wspieramy przemysł i handel w światowej wymianie towarów wykorzystując transport lądowy, lotniczy, oceaniczny i logistykę kontraktową. Obsługujemy łańcuchy dostaw firm z wielu branż. Pracujemy w różnorodnym i międzynarodowym środowisku. Prowadząc biznes stawiamy na specjalistów i menedżerów, którzy w swojej pracy cenią wyzwania, stawiają na innowacyjność i podważają status quo. Dołącz do zespołu naszych ekspertów, zaaplikuj do nas.

Opinie pracowników

Ilona Galińska-Białas

Senior HR Business Partner

W DB Schenker pracuję od początku istnienia firmy w Polsce, czyli około 26 lat (wcześniej pracowałam w firmie PSK, która przekształciła się w Spedpol, w sumie mój staż pracy to 38 lat). Była to moja pierwsza praca, której nie zmieniłam do dziś. Na początku zajmowałam się kadrami i płacami, kolejnym ważnym etapem były rekrutacje i wprowadzenie systemu ocen dla pracowników. W 2001 roku powierzono mi stanowisko dyrektora oddziału w Kielcach. Pracowałam tam przez osiem lat, to była dla mnie ogromna możliwość rozwoju. Doświadczenie zdobyte na tym stanowisku pomogło mi bardzo, gdy wróciłam do pracy w HR. Czułam i rozumiałam oczekiwania menedżerów, potrafiłam mówić ich językiem i wreszcie od kuchni poznałam, na czym polega logistyczny biznes.

Joanna Durzyńska

Menedżer Doskonalenia Biznesu w Logistyce Kontraktowej

W DB Schenker pracuję od ośmiu lat. W tym czasie zajmowałam kilka stanowisk. Od początku mojej przygody zawodowej jestem związana z logistyką kontraktową. Pracę rozpoczęłam w magazynie logistycznym w Teresinie, a po trzech latach zostałam koordynatorem obsługi logistycznej w tej lokalizacji. Obecnie zajmuję stanowisko menedżerki doskonalenia biznesu w logistyce kontraktowej. Odpowiadam również za wspieranie rozwoju 5S (narzędzie Lean Management, które ułatwia systemowo wdrożyć ład i porządek w miejscu pracy) w krajach klastra DB Schenker North & East Europe.

Więcej

Proces rekrutacji

Krok Selekcja aplikacji
Krok Przesłanie CV
Krok Weryfikacja CV przez dział HR
Krok Rozmowa telefoniczna
Krok Spotkanie z przełożonym
Krok Witaj w DB Schenker!
Specjalista ds. Obsługi Klienta to osoba odpowiedzialna za zapewnienie wysokiej jakości obsługi klienta w wybranej dziedzinie, np.: księgowości, usługach It, prawie lub w finansach. Do głównych obowiązków pracownika tego należy, m.in.: aktywne pozyskiwanie i obsługa klientów, prezentowanie produktów i usług firmy, udzielanie informacji i rozwiązywanie problemów, analiza potrzeb i oczekiwań ...
Praca Specjalista ds. Obsługi Klienta