Najnowsze oferty pracy

  • Specjalista / Specjalistka ds. prawno-administracyjnych i zamówień publicznych

    Państwowe Muzeum Auschwitz-Birkenau   Oświęcim    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat  Szukamy 3 pracowników  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 dni
    Zakres obowiązków: Znajomość z obowiązujących aktów normatywnych, Monitoring obowiązujących przepisów dotyczących działalności Muzeum i informowanie przełożonych o zmianach w tym zakresie, Udzielanie informacji w zakresie obowiązujących przepisów, Wykonanie analiz prawnych i...
  • Prawnik / Radca Prawny

    Doradztwo Podatkowe Graczyk S. C.   Wodzisław Śląski, ul. Radlińska 68    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    7 godz.
    Zakres obowiązków: Wsparcie prawne Biura Zarządu i współpraca z Zarządem, Bieżąca obsługa prawna firm i klientów zewnętrznych, Sporządzanie pism, opinii, umów i innych dokumentów, Analiza zagadnień prawnych, orzecznictwa i interpretacji, Monitorowanie zmian w przepisach i aktualizacja...
  • Prawnik

    Doradztwo Podatkowe Graczyk S. C.   Wodzisław Śląski, ul. Radlińska 68    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Zakres obowiązków: Praca na rzecz Biura Zarządu, ścisła wspólpraca z Zarządem; Świadczenie bieżącej obsługi prawnej oraz doradztwa na rzecz firm wewnętrznych oraz Klientów Kancelarii; Analiza i rozwiązywanie zagadnień prawnych; Sporządzanie projektów pism procesowych, umów, opinii...
  • Specjalista ds. roszczeń / Claim Manager​

    Polimex Mostostal S.A.   śląskie  
    relokacja do: Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy jaki Cię interesuje. Niemcy
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    5 dni
    Twój zakres obowiązków koordynacja procesu roszczeń w ramach projektu budowy instalacji HVO w rafinerii Holborn, udział w opracowywaniu umów, opracowywanie i monitorowanie dokumentacji roszczeniowej (roszczenia montażowe, opóźnienia, zmiany zakresu, kary), ocena ryzyka kontraktowego oraz...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Roszczeń Kontraktowych (Claim Specialist) – Projekty Inżynieryjne

    Klient portalu Praca.pl   śląskie  
    relokacja do: Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy jaki Cię interesuje. Niemcy
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    7 dni
    Kompleksowa koordynacja procesu roszczeń w ramach dużych projektów budowlanych. Opracowywanie, monitorowanie i aktualizacja kluczowej dokumentacji roszczeniowej (dot. opóźnień, zmian zakresu, kar). Udział w procesach tworzenia i negocjowania warunków umów. Ocena ryzyka kontraktowego oraz...
  • Specjalista w Biurze Zarządu

    Wojskowe Zakłady Motoryzacyjne S.A.   Poznań    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Zakres zadań podstawowych: merytoryczna i formalna obsługa dokumentacji na szczeblu komórki organizacyjnej Biura Zarządu, w tym aktów zawierających regulacje wewnątrzorganizacyjne, udział w komisjach merytorycznych powoływanych w danym obszarze tematycznym, sporządzanie projektów pism,...
  • Specjalista ds. Administracyjno-Prawnych

    Klient portalu Praca.pl   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa zlecenie / kontrakt B2B  pełny etat  aplikuj bez CV
    3 dni
    Organizacja i koordynacja procesów administracyjnych w firmie; Zarządzanie dokumentacją, rejestracja umów oraz pełnomocnictw; Prowadzenie ewidencji poleceń służbowych i zarządzeń; Wsparcie administracyjne dla różnych działów; Przygotowywanie pism i korespondencji z instytucjami zewnętrznymi;
  • Prawnik / Prawniczka / Asystent / Asystentka ds. Prawnych

    Klient portalu Praca.pl   Łódź    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / asystent  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  aplikuj bez CV
    3 dni
    Przygotowywanie projektów pism, opinii prawnych i umów; Weryfikacja dokumentów i regulacji wewnętrznych; Analiza zmian w przepisach prawa i wsparcie przy wdrażaniu procedur; Pomoc administracyjna dla działu prawnego i Biura Zarządu;
  • Młodszy Specjalista / Młodsza Specjalistka ds. Prawnych (Dział Rozwoju)

    Gemini Polska Sp. z o.o.   Gdańsk, Al. Grunwaldzka 411, Centrum Biznesowe Alchemia    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat
    4 dni
    Twoje zadania: wykonywanie czynności administracyjno-biurowych - obsługa obiegu dokumentów działu w tym rejestracja i archiwizacja, skanowanie, drukowanie, prowadzenie rejestru dokumentów oraz przygotowywanie zestawień i raportów dla potrzeb działu; współpraca wewnętrzna - bieżąca...
  • Radca Prawny / Radczyni Prawna

    Kancelaria Doradztwa Podatkowego Grzegorz Sawicki   Warszawa, Praga-Południe, Część biurowa Atrium Promenada    praca zdalna / hybrydowa / stacjonarna
    specjalista mid / senior  kontrakt B2B  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    9 godz.
    Opis stanowiska Kompleksowa obsługa prawna przedsiębiorców w zakresie prawa handlowego. Przygotowywanie i opiniowanie dokumentów korporacyjnych (uchwał, umów, regulaminów). Rejestrowanie spółek w KRS (w tym przez S24) oraz obsługa zmian we wpisach. Sporządzanie i weryfikacja umów...
Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca śląskie Goczałkowice-Zdrój Specjalista ds. Prawnych Goczałkowice-Zdrój
Młodszy Specjalista ds. Administracyjno-Prawnych (m/k)

Młodszy Specjalista ds. Administracyjno-Prawnych (m/k)

Budimex SA
Goczałkowice-Zdrój
specjalista junior / mid
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
163 dni temu
Aktualnie poszukujemy kandydatów na stanowisko:
Młodszy Specjalista ds. Administracyjno-Prawnych (m/k)
Miejsce pracy: śląskie / Goczałkowice-Zdrój
U nas znajdziesz:
  • Prywatna opieka medyczna.
  • Ubezpieczenie na życi.e
  • Dzień wolny w urodziny lub imieniny.
  • System kafeteryjny.
  • Katalog szkoleń i kursów.
  • Program rekomendacji pracowników.
  • Zwiększone składki pracodawców w ramach PPK.
  • Wymiany międzynarodowe w ramach Grupy Ferrovial.
  • Programy rozwojowe dedykowane dla kobiet.
Benefity:
  • Prywatna opieka medyczna (w tym stomatologiczna)‎ 
  • Rozbudowane ubezpieczenie na życie 
  • System kafeteryjny 
  • Zwiększone składki pracodawcy w ramach PPK 
  • Dodatkowy dzień wolny w urodziny lub imieniny 
  • Rozbudowany katalog szkoleń i kursów 
  • System premiowy 
  • Program rozwojowy dla kobiet 
  • Program rekomendacji pracowników 
  • Eventy pracownicze 
  • Atrakcyjna lokalizacja biura 
  • Praca hybrydowa 
  • Godziny pracy (krótsze piątki)  
Oferujemy:

 

Dbamy o Ciebie i Twoich bliskich.  

  • Twoje zdrowie i komfort to nasz priorytet! Prywatna opieka medyczna, w tym stomatologia, ubezpieczenie na życie, programy well-beingowe - wszystko, co potrzebne, by zadbać o siebie i swoich najbliższych. 

Benefity dopasowane do Ciebie.  

  • Lubisz aktywnie spędzać czas, a może potrzebujesz chwili relaksu? Dzięki naszemu systemowi kafeteryjnemu wybierasz to, co dla Ciebie najlepsze: karta sportowa, vouchery na zakupy, bony na wakacje czy rozrywkę – Ty decydujesz! 

Rozwijaj się z nami!  

  • Zastanawiasz się, co sprawia, że pracownicy wybierają Budimex? Jednym z kluczowych powodów jest możliwość rozwoju. Oferujemy jasno określone ścieżki kariery oraz szeroką ofertę szkoleń — zarówno specjalistycznych, z umiejętności miękkich, jak i językowych. 

Różnorodne projekty, ciekawe wyzwania. 

  • Budimex to miejsce, w którym nie ma miejsca na nudę. Pracuj przy unikalnych projektach, wymagających kontraktach i poznawaj różnorodne rozwiązania. A może chciałbyś podróżować? Dzięki współpracy z Grupą Ferrovial możesz zdobywać doświadczenie m.in. w Australii czy Wielkiej Brytanii. 

Myślimy o Twojej przyszłości.  

  • Razem oszczędzamy na Twoje jutro – dzięki podwyższonej składce pracodawcy w ramach PPK pomyślisz o emeryturze ze spokojem.

Elastyczna praca i idealna lokalizacja.  

  • Praca hybrydowa? Tak, to możliwe! Dodatkowo, nasze biuro jest doskonale skomunikowane – znajduje się tuż przy stacji metra, więc dojazd to czysta przyjemność. 

Krótsze piątki!  

  • W Budimexie wiemy, jak cenne są wolne popołudnia, dlatego w piątki pracujemy krócej – tak byś mógł szybciej zacząć weekend! 

Świętuj i integruj się z nami.  

  • Organizujemy eventy pracownicze – rodzinne pikniki, spotkania wigilijne, imprezy integracyjne oraz wyjazdy, które są świetną okazją do wspólnego spędzania czasu poza pracą. 

Dodatkowy dzień wolny na Twoje święto!  

  • Urodziny lub imieniny to Twój dzień – ciesz się nim w pełni, bo u nas dostaniesz dodatkowy dzień wolny z tej okazji. 

Wspieramy kobiety w budownictwie. 

  • Wiemy, jak ważne jest wspieranie różnorodności, dlatego rozwijamy dedykowane programy rozwojowe dla kobiet, które chcą osiągać sukcesy w budownictwie. 

Dodatkowa premia za polecenie.  

  • Masz w swoim otoczeniu kogoś, kto świetnie pasowałby do Budimexu? Poleć go do pracy, a za skuteczną rekomendację czeka na Ciebie bonus finansowy! 

Komfortowe warunki pracy w delegacji.  

  • Podczas pracy w delegacji nie musisz martwić się o zakwaterowanie – zapewniamy Ci je bezpłatnie. Dodatkowo, na kontrakcie czekają na Ciebie codzienne darmowe posiłki, abyś mógł skupić się na realizacji projektów. 

System premiowy. 

  • Twoje wyniki mają znaczenie! Premie w naszej firmie są uzależnione od Twoich indywidualnych osiągnięć, bazujących na jasno określonych celach ustalonych na początku współpracy, a także od ogólnych wyników Grupy Budimex. Dzięki temu masz wpływ nie tylko na swój rozwój, ale i na sukces całej firmy!
Twoje przyszłe zadania:
  • Opracowywanie i opiniowanie prawnych warunków umów z kontrahentami oraz z dostawcami materiałów i usług,
  • Prowadzenie korespondencji z kontrahentami oraz z organami administracji,
  • Sprawowanie kontroli nad dokumentacją dotyczącą kontraktów budowlanych,
  • Prowadzenie rejestru oraz archiwizowanie dokumentów prawnych.
Nasze oczekiwania:
  • Ukończone studia wyższe lub ostatni rok studiów (preferowany kierunek: prawo),
  • Skrupulatność, rzetelność,
  • Zdolności analityczne i komunikacyjne.
Mile widziane:
  • Znajomość języka angielskiego.
Jesteśmy liderem wśród pracodawców w branży budowlanej - organizacją z wieloletnim doświadczeniem i stabilną pozycją na rynku. Działamy na rynku w Polsce nieprzerwanie od 1968 roku. Zatrudniamy ponad 7000 pracowników, realizując około 300 kontraktów w ciągu roku. Cenimy sobie profesjonalizm, pasję tworzenia oraz partnerskie relacje.

Dołącz do nas, a będziesz uczyć się od najlepszych, realizując prestiżowe inwestycje w sektorach budownictwa: kubaturowego, infrastrukturalnego, kolejowego, przemysłowego i energetycznego.

Aplikując na daną ofertę pracy zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych zawartych zgłoszeniu rekrutacyjnym (m.in. w formularzu aplikacyjnym, załączonym cv) na stanowisko wskazane w ogłoszeniu o pracę (zgoda obejmuje dodatkowe dane osobowe, które nie zostały wskazane w Kodeksie Pracy lub w innych przepisach prawa, np. Twoje zdjęcie, zainteresowania). Jeżeli nie chcesz, abyśmy przetwarzali dane o Tobie, które nie są wymagane przepisami prawa, nie umieszczaj ich w swoich dokumentach oraz w formularzu aplikacyjnym.

  1. Administratorem Twoich danych osobowych jest, zgodnie z treścią ogłoszenia o pracę jest Budimex S.A., ul. Siedmiogrodzka 9, 01-204 Warszawa, (dalej „Budimex”). Z Administratorem danych można skontaktować się telefonicznie pod numerem +48 22 623 60 00 lub pisemnie na adres siedziby Administratora.
  2. Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym można skontaktować poprzez adres e-mail:osobowe@budimex.pl w każdej sprawie dotyczącej przetwarzania danych osobowych.
  3. Twoje dane osobowe będą przetwarzane w celu:
    1. przeprowadzenia procesu rekrutacyjnego - podstawą prawną przetwarzania jest obowiązek prawny ciążący na Administratorze (art. 6 ust. 1 lit. c ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych nr 2016/679 (RODO) w związku z przepisami Kodeksu pracy), w zakresie danych niewymaganych przepisami prawa – podstawą prawną przetwarzania jest zgoda (art. 6 ust. 1 lit. a RODO);
    2. prowadzenia przyszłych procesów rekrutacyjnych, w przypadku wyrażenia zgody na przetwarzanie danych w tym celu – podstawą prawną przetwarzania jest zgoda (art. 6 ust. 1 lit. a RODO);
    3. prowadzenia działań marketingu rekrutacyjnego, w przypadku wyrażenia zgody na przetwarzanie danych w tym celu – podstawą prawną przetwarzania jest zgoda (art. 6 ust. 1 lit. a RODO);
    4. weryfikacji posiadanych kwalifikacji i umiejętności oraz ustalenia warunków współpracy – podstawą prawną przetwarzania danych jest prawnie uzasadniony interes Administratora (art. 6 ust. 1 lit. f RODO), polegający na weryfikacji kandydatów do pracy oraz określenie warunków ewentualnej współpracy;
    5. badania satysfakcji z udziału w procesie rekrutacyjnym – podstawą prawną przetwarzania danych jest prawnie uzasadniony interes Administratora (art. 6 ust. 1 lit. f RODO) polegający na polepszaniu poziomu usług rekrutacyjnych;
    6. sporządzenia umowy o pracę lub umowy cywilnoprawnej, w przypadku pozytywnego wyniku rekrutacji -
      podstawą prawną przetwarzania jest niezbędność do wykonania umowy (art. 6 ust. 1 lit. b RODO);
    7. ustalenia lub dochodzenia ewentualnych roszczeń lub obrony przed takimi roszczeniami przez Administratora – podstawą prawną przetwarzania danych jest prawnie uzasadniony interes Administratora (art. 6 ust. 1 lit. f RODO) polegający na umożliwieniu Administratorowi obrony swych praw;
    8. w przypadku kiedy jesteś kandydatem poleconym w programie poleceń BUDIMEX, Twoje dane będą przetwarzane w celu wydania przez Budimex świadczenia należnego pracownikowi polecającemu - podstawą prawną przetwarzania jest prawnie uzasadniony interes Administratora polegający na niezbędności przetwarzania do realizacji założeń Programu (art. 6 ust. 1 lit. f RODO);
  4. Odbiorcami Twoich danych osobowych będą podmioty świadczące usługi na rzecz Administratora związane z obsługą procesu rekrutacyjnego czy procesu zatrudnienia, w szczególności dostawcy rozwiązań IT, podmioty świadczące usługi wsparcia procesów rekrutacyjnych, podmioty z grupy Budimex/Ferrovial.
  5. W przypadku wyrażenia zgody na udział w przyszłych rekrutacjach oraz marketingu rekrutacyjnego, administratorem Twoich danych osobowych będzie Budimex, zgodnie z treścią zgody i w zakresie, w jakim Twoje dane osobowe będą przetwarzane w procesach rekrutacyjnych, na które aplikowałeś.
  6. Okres przechowywania Twoich danych osobowych:
    1. w przypadku wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych w przyszłych procesach rekrutacyjnych - do czasu wycofania zgody lub przez okres pięciu lat od daty wyrażenia zgody;
    2. w przypadku wyrażenia zgody na przetwarzanie danych na potrzeby marketingu rekrutacyjnego - do momentu wycofania tej zgody lub podjęcia decyzji o zaprzestaniu prowadzenia działań marketingu rekrutacyjnego przez Administratora;
    3. w zakresie, gdy podstawą prawną przetwarzania jest prawnie uzasadniony interes Twoje dane osobowe będą przetwarzane przez okres jednego roku od zaaplikowania na daną ofertę pracy lub do czasu złożenia przez Ciebie skutecznego sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych;
    4. w przypadku prowadzenia procesu rekrutacyjnego oraz w przypadku sporządzenia umowy o pracę lub umowy cywilnoprawnej - przez czas jaki właściwe przepisy prawa nakazują przechowanie danych.
  7. W związku z przetwarzaniem danych osobowych, przysługują Ci następujące prawa:
    1. prawo do wycofania zgody, prawo dostępu do treści danych, prawo do sprostowania danych, prawo do usunięcia danych, prawo do ograniczenia przetwarzania danych, prawo do przenoszenia danych,
    2. poszczególne zgody można wycofać poprzez przesłanie oświadczenia na adres e-mail: osobowe@budimex.pl,
    3. prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania danych - w przypadku gdy przetwarzanie Twoich danych osobowych odbywa się na podstawie tzw. prawnie uzasadnionego interesu i na warunkach określonych w przepisach RODO,
    4. prawo do wniesienia skargi do organu nadzorującego (organu publicznego powołanego w celu ochrony podstawowych praw i wolności osób fizycznych w związku z przetwarzaniem oraz ułatwiania swobodnego przepływu danych osobowych w Unii).
  8. Podanie danych w zakresie wskazanym w Kodeksie Pracy lub w innych ustawach szczegółowych (według wymogów ogłoszenia) jest niezbędne do wzięcia udziału w postępowaniu rekrutacyjnym. Podanie pozostałych danych ma charakter dobrowolny i nie ma wpływu na możliwość udziału w rekrutacji. Więcej na temat przetwarzania danych osobowych w Grupie Budimex oraz trybu realizacji wniosków:
    http://www.budimex.pl/pl/zrownowazony-rozwoj/bezpieczenstwo-informacji/rodo-Grupa.html
 

Poznaj

Budimex SA

Jesteśmy prestiżową firmą budowlaną o wieloletnim doświadczeniu i stabilnej pozycji na rynku. Należymy do hiszpańskiej grupy Ferrovial, jednej z największych firm działających w sektorze infrastruktury na świecie. Marka Budimex to ponad 45-letnia obecność w branży. Zdobyte w tym okresie know-how oraz stabilność finansowa gwarantują rzetelne i zawsze na najwyższym poziomie wykonanie zleconych prac oraz terminowość realizacji. Budimex nie tylko buduje, jest też partnerem dla swoich klientów – jako firma inżynierska rozwiązuje ich problemy, pomaga optymalizować koszty i udoskonala projekty.

Podobne oferty

  • Specjalista / Specjalistka ds. prawno-administracyjnych i zamówień publicznych

    Państwowe Muzeum Auschwitz-Birkenau   Oświęcim    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat  Szukamy 3 pracowników  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 dni
    Zakres obowiązków: Znajomość z obowiązujących aktów normatywnych, Monitoring obowiązujących przepisów dotyczących działalności Muzeum i informowanie przełożonych o zmianach w tym zakresie, Udzielanie informacji w zakresie obowiązujących przepisów, Wykonanie analiz prawnych i...
  • Prawnik / Radca Prawny

    Doradztwo Podatkowe Graczyk S. C.   Wodzisław Śląski, ul. Radlińska 68    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    7 godz.
    Zakres obowiązków: Wsparcie prawne Biura Zarządu i współpraca z Zarządem, Bieżąca obsługa prawna firm i klientów zewnętrznych, Sporządzanie pism, opinii, umów i innych dokumentów, Analiza zagadnień prawnych, orzecznictwa i interpretacji, Monitorowanie zmian w przepisach i aktualizacja...
  • Prawnik

    Doradztwo Podatkowe Graczyk S. C.   Wodzisław Śląski, ul. Radlińska 68    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Zakres obowiązków: Praca na rzecz Biura Zarządu, ścisła wspólpraca z Zarządem; Świadczenie bieżącej obsługi prawnej oraz doradztwa na rzecz firm wewnętrznych oraz Klientów Kancelarii; Analiza i rozwiązywanie zagadnień prawnych; Sporządzanie projektów pism procesowych, umów, opinii...
  • Specjalista ds. roszczeń / Claim Manager​

    Polimex Mostostal S.A.   śląskie  
    relokacja do: Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy jaki Cię interesuje. Niemcy
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    5 dni
    Twój zakres obowiązków koordynacja procesu roszczeń w ramach projektu budowy instalacji HVO w rafinerii Holborn, udział w opracowywaniu umów, opracowywanie i monitorowanie dokumentacji roszczeniowej (roszczenia montażowe, opóźnienia, zmiany zakresu, kary), ocena ryzyka kontraktowego oraz...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Roszczeń Kontraktowych (Claim Specialist) – Projekty Inżynieryjne

    Klient portalu Praca.pl   śląskie  
    relokacja do: Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy jaki Cię interesuje. Niemcy
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    7 dni
    Kompleksowa koordynacja procesu roszczeń w ramach dużych projektów budowlanych. Opracowywanie, monitorowanie i aktualizacja kluczowej dokumentacji roszczeniowej (dot. opóźnień, zmian zakresu, kar). Udział w procesach tworzenia i negocjowania warunków umów. Ocena ryzyka kontraktowego oraz...
  • Specjalista w Biurze Zarządu

    Wojskowe Zakłady Motoryzacyjne S.A.   Poznań    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Zakres zadań podstawowych: merytoryczna i formalna obsługa dokumentacji na szczeblu komórki organizacyjnej Biura Zarządu, w tym aktów zawierających regulacje wewnątrzorganizacyjne, udział w komisjach merytorycznych powoływanych w danym obszarze tematycznym, sporządzanie projektów pism,...
  • Specjalista ds. Administracyjno-Prawnych

    Klient portalu Praca.pl   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa zlecenie / kontrakt B2B  pełny etat  aplikuj bez CV
    3 dni
    Organizacja i koordynacja procesów administracyjnych w firmie; Zarządzanie dokumentacją, rejestracja umów oraz pełnomocnictw; Prowadzenie ewidencji poleceń służbowych i zarządzeń; Wsparcie administracyjne dla różnych działów; Przygotowywanie pism i korespondencji z instytucjami zewnętrznymi;
  • Prawnik / Prawniczka / Asystent / Asystentka ds. Prawnych

    Klient portalu Praca.pl   Łódź    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / asystent  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  aplikuj bez CV
    3 dni
    Przygotowywanie projektów pism, opinii prawnych i umów; Weryfikacja dokumentów i regulacji wewnętrznych; Analiza zmian w przepisach prawa i wsparcie przy wdrażaniu procedur; Pomoc administracyjna dla działu prawnego i Biura Zarządu;
  • Młodszy Specjalista / Młodsza Specjalistka ds. Prawnych (Dział Rozwoju)

    Gemini Polska Sp. z o.o.   Gdańsk, Al. Grunwaldzka 411, Centrum Biznesowe Alchemia    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat
    4 dni
    Twoje zadania: wykonywanie czynności administracyjno-biurowych - obsługa obiegu dokumentów działu w tym rejestracja i archiwizacja, skanowanie, drukowanie, prowadzenie rejestru dokumentów oraz przygotowywanie zestawień i raportów dla potrzeb działu; współpraca wewnętrzna - bieżąca...
  • Radca Prawny / Radczyni Prawna

    Kancelaria Doradztwa Podatkowego Grzegorz Sawicki   Warszawa, Praga-Południe, Część biurowa Atrium Promenada    praca zdalna / hybrydowa / stacjonarna
    specjalista mid / senior  kontrakt B2B  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    9 godz.
    Opis stanowiska Kompleksowa obsługa prawna przedsiębiorców w zakresie prawa handlowego. Przygotowywanie i opiniowanie dokumentów korporacyjnych (uchwał, umów, regulaminów). Rejestrowanie spółek w KRS (w tym przez S24) oraz obsługa zmian we wpisach. Sporządzanie i weryfikacja umów...