Warszawa
Młodszy Specjalista ds. Kontroli Jakości Rozmów Telefonicznych
Twoje zadania:
- Codzienna współpraca z Call Center i opieka nad jakością prowadzonych rozmów sprzedażowych
- Bieżąca, wielostronna współpraca wewnątrz organizacji
- Przygotowywanie informacji zwrotnych na temat jakości prowadzonych rozmów
- Regularne wizyty jakościowe w dedykowanych lokalizacjach Call Center
- Kontrola pracy Call Center zgodnie z założeniami projektu: przeprowadzanie audytów, testów wiedzy etc.
- Sporządzanie raportów dla Partnerów Call Center
- Identyfikacja i rekomendowanie obszarów do poprawy / optymalizacji w celu zwiększania jakości sprzedaży
Szukamy Ciebie, jeśli:
- Posiadasz doświadczenie we współpracy z Partnerami Call Center
- Posiadasz szeroko pojęte umiejętności komunikacyjne
- Znasz branżę telekomunikacyjną oraz specyfikę sprzedaży telefonicznej
- Jesteś gotowy do pracy w siedzibie dostawcy - Call Center (ok. 70% czasu pracy) oraz w biurze w Warszawie (ok. 30% czasu pracy)
- Jesteś samodzielny i dokładny
- Jesteś kreatywny i otwarty do podejmowania nowych wyzwań
- Posiadasz wysoką kulturę osobistą
- Umiesz pracować w zespole
- Umiesz pracować pod presją czasu i jesteś odporny na stres
- Posiadasz prawo jazdy kat. B - mile widziane
Administratorem danych jest P4 Sp.z o.o. z siedzibą w Warszawa 02-677, Taśmowa 7 . Dane zbierane są dla potrzeb rekrutacji. Ma Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania. Podanie danych w zakresie określonym przepisami ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy oraz aktów wykonawczych jest obowiązkowe. Podanie dodatkowych danych osobowych jest dobrowolne.
Korzyści dla Ciebie
- Umowa o pracę i stabilna praca na dłużej
- System premiowy powiązany z Twoimi osobistymi wynikami pracy
- Różnorodności rozwoju: szkolenia, projekty, rekrutacje, wewnętrzne
- Imprezy integracyjne
- Świętujemy sukcesy
- Nobilitujące stanowisko dedykowane do pozyskiwania i obługi Klientów Biznesowych
- Karta multisport
- Opieka medyczna i ubezpieczenie na życie