Najnowsze oferty pracy

  • Pracownik Działu Obsługi Klienta

    Selgros Cash&Carry   Wrocław, Krakowska    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    1 godz.
    Do Twoich zadań będą należeć m.in.: prowadzenie bazy danych – rejestracja nowych klientów, aktualizacja danych, profesjonalna obsługa klienta, obsługa programu lojalnościowego oraz reklamacji.
  • Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klienta

    Vetlab Sp. z o.o.   Wrocław, ul. Wodzisławska 6    praca stacjonarna   za 2 dni wygasa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Zakres obowiązków: Przyjmowanie materiału do badań, Wprowadzanie zleceń badań do programu laboratoryjnego, Telefoniczna i osobista obsługa klientów, Zamawianie i przygotowanie przesyłek kurierskich, Prowadzenie spraw biurowych.
  • Specjalista ds. obsługi klienta z językiem holenderskim

    Praca.pl Sp. z o.o.   Wrocław    praca zdalna / hybrydowa / stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    2 dni
    Zakres obowiązków: Codzienny kontakt z klientami w języku holenderskim; Profesjonalne wsparcie klientów i rozwiązywanie ich problemów drogą mailową oraz telefoniczną; Dbałość o wysoki standard obsługi klienta; Dbałość o pozytywny wizerunek marki.
  • Pracownik Działu Obsługi Klienta (informacja – reklamacje)

    Selgros Cash&Carry   Długołęka, k. Wrocławia    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Do Twoich zadań będą należeć m.in.: prowadzenie bazy danych – rejestracja nowych Klientów, aktualizacja danych, profesjonalna obsługa Klienta, obsługa programu lojalnościowego oraz reklamacji.
  • Customer Services Professional with Finnish

    Foundever   dolnośląskie    praca zdalna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / zlecenie  rekrutacja online
    24 godz.
    Your daily tasks: Consistently achieve email quality score goals to meet client and customer satisfaction goals. Maintain accuracy and security of customer information on the database; Following company policies and procedures, ensuring quality; Performing daily tasks in an efficient and timely...
  • Care Coordinator - Customer Service Representative

    Henry Meds   dolnośląskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Katowice
    specjalista (mid)  kontrakt B2B  pełny etat   11 000 zł netto (+VAT)/mies.  rekrutacja online
    9 dni
    Key responsibilities: Provide exceptional customer service to clients and customers by answering their questions, addressing their concerns, and resolving any issues they may have via phone and email. Use customer relationship management software (CRM) to manage customer interactions and track...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi klienta z językiem polskim

    Foundever   dolnośląskie    praca zdalna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    10 dni
    Do twoich zadań należeć będzie: Telefoniczna oraz mailowa obsługa klienta zgodna z najwyższymi standardami; Wsparcie przy zbieraniu informacji na temat wydarzeń medycznych; Rozwiązywanie problemów pacjentów oraz organizacje wymiany produktów pacjenta zgodnie z procedurami. Ta praca jest...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta z językiem niemieckim

    Foundever   dolnośląskie    praca zdalna
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    10 dni
    Do twoich zadań należeć będzie: Telefoniczna i mailowa obsługa klienta zgodna z najwyższymi standardami; Dążenie do osiągania wyznaczonych przez managerów wskaźników zadowolenia klientów; Zaangażowanie i zrozumienie problemów klienta, aby jak najlepiej mu pomóc. Ta praca jest dla...
  • Customer care representative with Polish

    Foundever   dolnośląskie    praca zdalna   za 3 dni wygasa
    specjalista junior / mid
    13 dni
    The role: Processes inbound calls/e-mails from customers and solve a wide range of customer service issues and problems; carries out customer inquiries in timely and correct manner by predefined rules when escalation is needed; understanding customer’s needs so as to be able to deliver the best...
  • Customer support specialist with German and English

    Foundever   dolnośląskie    praca zdalna   za 3 dni wygasa
    specjalista junior / mid
    13 dni
    The role: Respond to and resolve a wide variety of consumer queries by phone, chat or email; Taking control of situations and thinking on your feet to make smart decisions in order to resolve up to customer contacts; Provides customers with advice and information regarding clients' products and...
Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Dolnośląskie Wrocław Specjalista ds. Obsługi Klienta Wrocław
Młodszy specjalista ds. obsługi klienta faktoringowego z językiem angielskim

Młodszy specjalista ds. obsługi klienta faktoringowego z językiem angielskim

Trans.eu Group S.A.
Wrocław
specjalista (mid)
pełny etat
umowa o pracę / kontrakt B2B
praca zdalna
rekrutacja online
804 dni temu

Cześć!

 

Chcesz się rozwijać u jednego z najlepszych pracodawców w Polsce? Zapraszamy Cię na pokład grupy Trans.eu – europejskiego lidera innowacyjnych rozwiązań IT dla biznesu

Nieustanny rozwój jest wpisany w nasze DNA. Jest on możliwy dzięki pasji i zaangażowaniu naszych ludzi – ponad 500 osób w 11 krajach Europy. Razem chcemy zmieniać branżę transportową na lepsze. I robić to po mistrzowsku.

 

Jeżeli chcesz się spełniać w zgodzie ze swoimi talentami, wdrażać odważne pomysły w życie i mieć przy tym mnóstwo frajdy, dołącz do nas!

 

W jednej z naszych spółek – Transcash.eu dbamy o bezpieczeństwo finansowe firm z branży transportowej, pomagając naszym klientom w skutecznym odzyskiwaniu zaległości płatniczych oraz finansowaniu faktur.

 

Obecnie do naszego zespołu poszukujemy doświadczonego kandydata na stanowisko:

Młodszy specjalista ds. obsługi klienta faktoringowego z językiem angielskim
Miejsce pracy: Wrocław
Jakie wyzwania czekają Cię na tym stanowisku?
  • kontakt z klientami i płatnikami w ramach samodzielnie prowadzonych spraw drogą telefoniczną i/lub mailową zarówno w j.polskim jak i również angielskim,
  • kreowanie pozytywnego wizerunku firmy, z zachowaniem najwyższych standardów obsługi klienta,
  • zarządzanie i utrzymywanie własnego portfela klientów faktoringowych,
  • kontakt z pozostałymi zespołami wewnątrz firmy.
Czego od Ciebie oczekujemy? 
  • umiejętności pracy indywidualnie jak i również w zespole – wszyscy gramy do jednej bramki, 
  • docenimy Twoje doświadczenie w obszarze obsługi klienta – jeżeli nie masz doświadczenia – nie przejmuj się, wszystkiego nauczysz się u nas,
  • skrupulatności oraz poczucia odpowiedzialności za powierzone zadania,
  • pozytywnego nastawienia oraz wysoko rozwiniętych umiejętności komunikacyjnych,
  • znajomości j. angielskiego w stopniu umożliwiającym swobodną komunikację w mowie i piśmie (poziom min.B2/C1).
Chcemy, abyś robił to, co sprawia Ci najwięcej radości, ale na pewno ucieszysz się dodatkowo z:
  • umowy o pracę na pełen etat, 8 godzinny system pracy w przedziale 7:00-17:00 (od poniedziałku do piątku),
  • pracy w modelu hybrydowym (po przejściu wdrożenia),
  • prywatnej opieki medycznej,
  • codziennych, pysznych śniadań, kiedy tylko jesteś w biurze,
  • możliwości udziału w kursie j. angielskiego (mamy różne poziomy zaawansowania),
  • eventów integrujących zespół,
  • voucherów podarunkowych i bonów świątecznych,
  • ośrodka wczasowego nad jeziorem do dyspozycji pracowników,
  • jednorazowych dopłat do żłobka i/lub przedszkola,
  • karty Multisport oraz możliwość dołączenia do sekcji sportowych (m.in. boksu, jogi, ścianki wspinaczkowej, smoczych łodzi itd.) oraz udziału w zajęciach organizowanych w firmie i poza nią,
  • masaży odciążających kręgosłup,
  • wsparcia merytorycznego w poznaniu branży oraz szkoleń na każdym etapie współpracy – mamy trenerów wewnętrznych.
Brzmi dobrze?

Daj się poznać, klikając

 

Aplikuj teraz

Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
 

Podobne oferty

  • Pracownik Działu Obsługi Klienta

    Selgros Cash&Carry   Wrocław, Krakowska    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    1 godz.
    Do Twoich zadań będą należeć m.in.: prowadzenie bazy danych – rejestracja nowych klientów, aktualizacja danych, profesjonalna obsługa klienta, obsługa programu lojalnościowego oraz reklamacji.
  • Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klienta

    Vetlab Sp. z o.o.   Wrocław, ul. Wodzisławska 6    praca stacjonarna   za 2 dni wygasa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Zakres obowiązków: Przyjmowanie materiału do badań, Wprowadzanie zleceń badań do programu laboratoryjnego, Telefoniczna i osobista obsługa klientów, Zamawianie i przygotowanie przesyłek kurierskich, Prowadzenie spraw biurowych.
  • Specjalista ds. obsługi klienta z językiem holenderskim

    Praca.pl Sp. z o.o.   Wrocław    praca zdalna / hybrydowa / stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    2 dni
    Zakres obowiązków: Codzienny kontakt z klientami w języku holenderskim; Profesjonalne wsparcie klientów i rozwiązywanie ich problemów drogą mailową oraz telefoniczną; Dbałość o wysoki standard obsługi klienta; Dbałość o pozytywny wizerunek marki.
  • Pracownik Działu Obsługi Klienta (informacja – reklamacje)

    Selgros Cash&Carry   Długołęka, k. Wrocławia    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Do Twoich zadań będą należeć m.in.: prowadzenie bazy danych – rejestracja nowych Klientów, aktualizacja danych, profesjonalna obsługa Klienta, obsługa programu lojalnościowego oraz reklamacji.
  • Customer Services Professional with Finnish

    Foundever   dolnośląskie    praca zdalna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / zlecenie  rekrutacja online
    24 godz.
    Your daily tasks: Consistently achieve email quality score goals to meet client and customer satisfaction goals. Maintain accuracy and security of customer information on the database; Following company policies and procedures, ensuring quality; Performing daily tasks in an efficient and timely...
  • Care Coordinator - Customer Service Representative

    Henry Meds   dolnośląskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Katowice
    specjalista (mid)  kontrakt B2B  pełny etat   11 000 zł netto (+VAT)/mies.  rekrutacja online
    9 dni
    Key responsibilities: Provide exceptional customer service to clients and customers by answering their questions, addressing their concerns, and resolving any issues they may have via phone and email. Use customer relationship management software (CRM) to manage customer interactions and track...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi klienta z językiem polskim

    Foundever   dolnośląskie    praca zdalna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    10 dni
    Do twoich zadań należeć będzie: Telefoniczna oraz mailowa obsługa klienta zgodna z najwyższymi standardami; Wsparcie przy zbieraniu informacji na temat wydarzeń medycznych; Rozwiązywanie problemów pacjentów oraz organizacje wymiany produktów pacjenta zgodnie z procedurami. Ta praca jest...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta z językiem niemieckim

    Foundever   dolnośląskie    praca zdalna
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    10 dni
    Do twoich zadań należeć będzie: Telefoniczna i mailowa obsługa klienta zgodna z najwyższymi standardami; Dążenie do osiągania wyznaczonych przez managerów wskaźników zadowolenia klientów; Zaangażowanie i zrozumienie problemów klienta, aby jak najlepiej mu pomóc. Ta praca jest dla...
  • Customer care representative with Polish

    Foundever   dolnośląskie    praca zdalna   za 3 dni wygasa
    specjalista junior / mid
    13 dni
    The role: Processes inbound calls/e-mails from customers and solve a wide range of customer service issues and problems; carries out customer inquiries in timely and correct manner by predefined rules when escalation is needed; understanding customer’s needs so as to be able to deliver the best...
  • Customer support specialist with German and English

    Foundever   dolnośląskie    praca zdalna   za 3 dni wygasa
    specjalista junior / mid
    13 dni
    The role: Respond to and resolve a wide variety of consumer queries by phone, chat or email; Taking control of situations and thinking on your feet to make smart decisions in order to resolve up to customer contacts; Provides customers with advice and information regarding clients' products and...