Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klienta z językiem niemieckim

Promedica24

Opole

15 dni temu

Pozytywne relacje, energia, możliwość rozwoju. Z czym kojarzą Ci się te wartości? Mamy nadzieję, że od teraz będzie to dla Ciebie Promedica24.

Czym się zajmujemy? Jesteśmy firmą, dla której głównym celem jest opieka. Jako lider na rynku usług opiekuńczych aktywnie działamy w Niemczech, Wielkiej Brytanii, Bułgarii, Rumunii oraz Polsce. Niezależnie od stanowiska, na które aplikujesz, możemy Cię zapewnić – Twoja obecność w Centrali lub jednym z ponad 40 oddziałów w całej Polsce będzie miała realny wpływ na to, co się dzieje w naszej organizacji.  Chcesz wiedzieć więcej? Przyjdź do naszego biura lub odwiedź stronę internetową www.promedica24.pl – z przyjemnością odpowiemy na Twoje pytania.



Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klienta z językiem niemieckim
Miejsce pracy: Opole


Zakres obowiązków:
  • mailowa i telefoniczna obsługa klienta niemieckojęzycznego
  • organizacja i koordynacja wyjazdu oraz pobytu personelu opiekuńczego za granicą
  • budowanie długotrwałych relacji z klientem oraz personelem opiekuńczym
  • bieżąca współpraca z partnerami biznesowymi
Wymagania:
  • biegła znajomość języka niemieckiego w mowie i piśmie – wymagane
  • komunikatywność, umiejętność pracy w zespole oraz bardzo dobra organizacja pracy
  • umiejętność pracy pod presją czasu
  • praktyczna znajomość pakietu MS Office
  • mile widziane doświadczenie w obsłudze klienta
Oferujemy:
  • pracę w sympatycznym i uśmiechniętym zespole pełnym energii do działania
  • świetną atmosferę
  • wsparcie i pomoc w bieżącej pracy, bo przecież na opiece znamy się najlepiej
  • możliwość zdobywania nowych kompetencji miękkich poprzez udział w szkoleniach i warsztatach
    organizowanych przez firmę
  • wykorzystanie języka niemieckiego w codziennej pracy
  • jasny i przejrzysty system wynagrodzeń (podstawa + premia)
  • stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
  • opiekę medyczną dla Ciebie i Twojej rodziny
  • dofinansowanie do ubezpieczenia grupowego oraz Karty MultiSport
  • komfortowe, dobrze wyposażone i usytuowane w dogodnej lokalizacji miejsce pracy

Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji za pomocą przycisku APLIKUJ TERAZ.

Do przesłanej oferty prosimy dołączyć oświadczenie: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy przez spółkę Promedica Care Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie (00-807),przy Al. Jerozolimskich 94 oraz przez spółki należące do grupy kapitałowej Promedica Care Sp. z o.o. w celu prowadzenia rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dn.29/08/97 o Ochronie Danych Osobowych Dz. Ust. Nr 133 poz. 883 ze zm.) Jednocześnie oświadczam, że jestem świadomy/a tego, że mam prawo dostępu do treści moich danych, a także prawo ich poprawiania oraz tego, że podanie danych jest dobrowolne”

Poznaj

Promedica24

Pozytywne relacje, energia, możliwość rozwoju. Z czym kojarzą Ci się te wartości? Mamy nadzieję, że od teraz będzie to dla Ciebie Promedica24.

Czym się zajmujemy? Jesteśmy firmą, dla której głównym celem jest opieka. Jako lider na rynku usług opiekuńczych aktywnie działamy w Niemczech, Wielkiej Brytanii, Bułgarii, Rumunii oraz Polsce. Niezależnie od stanowiska, na które aplikujesz, możemy Cię zapewnić – Twoja obecność w Centrali lub jednym z ponad 40 oddziałów w całej Polsce będzie miała realny wpływ na to, co się dzieje w naszej organizacji.  Chcesz wiedzieć więcej? Przyjdź do naszego biura lub odwiedź stronę internetową www.promedica24.pl – z przyjemnością odpowiemy na Twoje pytania.

Specjalista ds. Obsługi Klienta to osoba odpowiedzialna za zapewnienie wysokiej jakości obsługi klienta w wybranej dziedzinie, np.: księgowości, usługach It, prawie lub w finansach. Do głównych obowiązków pracownika tego należy, m.in.: aktywne pozyskiwanie i obsługa klientów, prezentowanie produktów i usług firmy, udzielanie informacji i rozwiązywanie problemów, analiza potrzeb i oczekiwań ...
Praca Specjalista ds. Obsługi Klienta