Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klienta (Zespół Infolinii) [Rekrutacja prowadzona online]

Alior Bank

Rzeszów

57 dni temu

PRACUJ JAKO
Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klienta (Zespół Infolinii) [Rekrutacja prowadzona online]

 

 

 

TWOJA PRACA BĘDZIE POLEGAŁA NA:
  • telefonicznej obsłudze połączeń przychodzących
  • realizacji dyspozycji Klientów Banku (np. operacje na rachunkach)
  • udzielaniu rzetelnych informacji o produktach, usługach i systemach Banku
  • budowaniu i utrzymywaniu długofalowych relacji z Klientami
TA PRACA JEST DLA CIEBIE JEŚLI:
  • Podejmujesz gotowość do pracy w systemie zmianowym,
  • Podejmujesz gotowość pracy w wymiarze całego etatu lub części etatu,
  • Posiadasz umiejętność  szybkiego pozyskiwania wiedzy i nowych umiejętności,
  • Jesteś nastawiony na wyzwania i rozwój,
  • Posiadasz ducha zespołowości,
  • Posiadasz wykształcenie średnie lub wyższe,
  • Wykazujesz chęć poszerzania wiedzy w oparciu o system doszkoleń i samokształcenia się,
  • Pomoc Klientom przynosi Ci satysfakcję, a najwyższy standard obsługi nie jest Ci obcy,
  • Sprawnie posługujesz się pakietem MS Office,
  • Masz doświadczenie w pracy w contact center (jeśli go nie masz, to wszystkiego nauczymy Cię na szkoleniu wdrożeniowym).
OFERUJEMY:
  • Zatrudnienie w oparciu o umowę  o pracę w wymiarze całego etatu lub części etatu,
  • Przyjazną atmosferę pracy w młodym i energicznym Zespole,
  • System szkoleń podnoszących kwalifikacje,
  • Atrakcyjny system premiowy,
  • Bogaty pakiet świadczeń pozapłacowych,
  • Ścieżkę rozwoju, dzięki której masz możliwość awansu na stanowisko Specjalisty ds. Obsługi, Klienta, Starszego Specjalisty ds. Obsługi Klienta, a następnie Eksperta ds. Obsługi Klienta,
  • Dodatkowy bonus, jeśli będziesz obsługiwać Klientów w języku angielskim.