Młodszy specjalista ds. obsługi klienta

Notus Finanse S.A.

Warszawa

6 dni temu

Młodszy specjalista ds. obsługi klienta
Miejsce pracy: Warszawa

 


 

Osoba na tym stanowisku odpowiedzialna będzie za:
  • Telefoniczne umawianie spotkań dla ekspertów finansowych – projekty przychodzące,
  • Monitorowanie bieżących procesów obsługi klienta,
  • Obsługa posprzedażowa klientów.
Od kandydatów oczekujemy:
  • Wykształcenie średnie, preferowane wyższe,
  • Doświadczenie w telefonicznej obsłudze klienta,
  • Aktualnej wiedzy z zakresu finansów,
  • Silnej motywacji,
  • Wysokiego poziomu etyki zawodowej,
  • Praktycznej znajomości technik sprzedaży,
  • Umiejętności analitycznych,
  • Dobrej dykcji i miłego głosu.
Kandydatom oferujemy:
  • Wynagrodzenie stałe miesięczne,
  • Praca zmianowa w godzinach 8:00 – 16:00 oraz 11:00 – 19:00,
  • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
  • Prowizje i premie,
  • Pakiet medyczny,
  • Rozwój i szkolenia,
  • Kameralne i przyjazne środowisko pracy,
  • Stabilność.
Kliknięcie przycisku "Aplikuj" oznacza, że wyrażasz zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych dla potrzeb obecnego jak i przyszłych procesów rekrutacji, prowadzonych przez Notus Finanse S.A. zgodnie z postanowieniami ustawy z 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. z 2002r., nr.101, poz. 926 ze zm.)

Poznaj stanowisko: Pracownik Działu Obsługi Klienta

Pracownik Działu Obsługi Klienta (Market) to osoba, która jest odpowiedzialna za zapewnienie wysokiej jakości obsługi klienta w danym sektorze sklepu wielobranżowego, a także do obowiązków pracownika tego należy też: dbałość o dobre relacje z klientami, realizacja planów sprzedaży, monitorowanie płatności obsługiwanych klientów, rozpatrywanie reklamacji, kontrola dokumentacji magazynowej, udział w ...
Pracownik Działu Obsługi Klienta Praca Pracownik Działu Obsługi Klienta

Rekrutują z Praca.pl