Przesuń w lewo lub prawo,
aby przejść do następnej lub poprzedniej oferty pracy

Młodszy specjalista ds. obsługi klienta

Notus Finanse S.A.

Warszawa

97 dni temu

Młodszy specjalista ds. obsługi klienta
Miejsce pracy: Warszawa

 


 

Osoba na tym stanowisku odpowiedzialna będzie za:
  • Telefoniczne umawianie spotkań dla ekspertów finansowych – projekty przychodzące,
  • Monitorowanie bieżących procesów obsługi klienta,
  • Obsługa posprzedażowa klientów.
Od kandydatów oczekujemy:
  • Wykształcenie średnie, preferowane wyższe,
  • Doświadczenie w telefonicznej obsłudze klienta,
  • Aktualnej wiedzy z zakresu finansów,
  • Silnej motywacji,
  • Wysokiego poziomu etyki zawodowej,
  • Praktycznej znajomości technik sprzedaży,
  • Umiejętności analitycznych,
  • Dobrej dykcji i miłego głosu.
Kandydatom oferujemy:
  • Wynagrodzenie stałe miesięczne,
  • Praca zmianowa w godzinach 8:00 – 16:00 oraz 11:00 – 19:00,
  • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
  • Prowizje i premie,
  • Pakiet medyczny,
  • Rozwój i szkolenia,
  • Kameralne i przyjazne środowisko pracy,
  • Stabilność.
Administratorem danych jest NOTUS Finanse S.A. z siedzibą w Warszawa 00-517, Marszałkowska 76 . Dane zbierane są dla potrzeb rekrutacji. Ma Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania. Podanie danych w zakresie określonym przepisami ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy oraz aktów wykonawczych jest obowiązkowe. Podanie dodatkowych danych osobowych jest dobrowolne.

Poznaj

NOTUS Finanse S.A.

NOTUS Finanse należy do wielkiej trójki firm pośrednictwa finansowego w Polsce. Powstał w marcu 2004 roku z inicjatywy pięciu osób fizycznych, jako niezależny pośrednik produktów hipotecznych. Klienci NOTUS Finanse mają do dyspozycji pełną gamę produktów finansowych: kredyty hipoteczne, produkty inwestycyjne, plany oszczędnościowe, produkty ubezpieczeniowe. Posiadamy kilkadziesiąt oddziałów na terenie całego kraju. Zespół ekspertów finansowych liczy ponad 800 osób.

Poznaj stanowisko: Pracownik Działu Obsługi Klienta

Pracownik Działu Obsługi Klienta (Market) to osoba, która jest odpowiedzialna za zapewnienie wysokiej jakości obsługi klienta w danym sektorze sklepu wielobranżowego, a także do obowiązków pracownika tego należy też: dbałość o dobre relacje z klientami, realizacja planów sprzedaży, monitorowanie płatności obsługiwanych klientów, rozpatrywanie reklamacji, kontrola dokumentacji magazynowej, udział w ...
Pracownik Działu Obsługi Klienta Praca Pracownik Działu Obsługi Klienta

Szukaj pracy według:

Dolnośląskie:
Wrocław (732)
Wałbrzych (49)
Legnica (62)
Kujawsko-pomorskie:
Bydgoszcz (173)
Toruń (91)
Lubelskie:
Lublin (114)
Chełm (20)
Lubuskie:
Łódzkie:
Małopolskie:
Kraków (787)
Tarnów (40)
Nowy Sącz (35)
Mazowieckie:
Warszawa (1558)
Radom (65)
Płock (34)
Opolskie:
Opole (113)
Nysa (18)
Podkarpackie:
Rzeszów (75)
Przemyśl (28)
Podlaskie:
Białystok (97)
Suwałki (35)
Łomża (24)
Pomorskie:
Gdańsk (373)
Gdynia (138)
Słupsk (44)
Śląskie:
Katowice (442)
Świętokrzyskie:
Warmińsko-mazurskie:
Olsztyn (86)
Elbląg (45)
Ełk (16)
Wielkopolskie:
Poznań (472)
Kalisz (42)
Konin (41)
Zachodniopomorskie:
Szczecin (241)
Koszalin (55)
Kołobrzeg (20)
Auchan (112)
Tesco (509)
UBS (0)
OBI (0)
PKP (17)
STRABAG (10)
ABB (76)
Accenture (223)
Luxoft (186)
PKO BP (227)
KPMG (33)
Orange (21)
IKEA (2)
Budimex (23)

Rekrutują z Praca.pl