Dura-Line jest wiodącym, światowym producentem i dystrybutorem produktów oraz rozwiązań dedykowanych infrastrukturze teleinformatycznej i elektroenergetycznej. Produkując mikrorury, wiązki i rury osłonowe wytwarza ponad 400 milionów metrów rur rocznie. Rozbudowane zaplecze R&D oraz nowoczesne zakłady produkcyjne w USA, Meksyku, Indiach, Omanie, Europie i Afryce Południowej umacniają pozycję rynkową Dura-Line jako lidera w produkcji przewodów komunikacyjnych i rozwiązań z zakresu infrastruktury teleinformatycznej. Dura-Line tworzy to, co nas łączy.
W związku z dynamicznym rozwojem poszukujemy osoby na stanowisko Młodszego Specjalisty ds. Obsługi Klienta. Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie pierwszą linią wsparcia dla naszych klientów – będzie odpowiadać za właściwy przepływ informacji, realizację zamówień i przebieg procesu reklamacyjnego.
- Przyjmowanie i realizacja zamówień
- Telefoniczna i mailowa obsługa klienta w zakresie informacji na temat poziomu zapasów, statusu zamówienia, śledzenia zamówień, umowy serwisowej itp.
- Zarządzanie procesem reklamacyjnym
- Wsparcie działu sprzedaży
- Przygotowywanie analiz i raportów sprzedażowych
- Minimum 2-letnie doświadczenie na podobnym stanowisku
- Dobra znajomość narzędzi informatycznych (CRM, Excel, SAP, O365)
- Komunikatywna znajomość języka angielskiego (niezbędna do codziennej komunikacji)
- Nastawienie na rozwiązania i proaktywna postawa
- Inspirującą pracę w międzynarodowym środowisku
- Prywatną opiekę medyczną, Multisport, ubezpieczenie na życie
- Pakiet szkoleń podnoszących kwalifikacje
- Rozwój w ramach międzynarodowych struktur