Przesuń w lewo lub prawo,
aby przejść do następnej lub poprzedniej oferty pracy

Młodszy specjalista ds. obsługi transgranicznej

mBank S.A.

Warszawa

11 dni temu


Młodszy specjalista ds. obsługi transgranicznej

Miejsce pracy: Warszawa

Nr Ref.: AFE/167/2018


Na stanowisku czekają Cię zadania:

  • rozpatrywanie i realizowanie reklamacji i dyspozycji dotyczących kart płatniczych składanych przez klientów, pracowników jednostek organizacyjnych Banku oraz instytucje zewnętrzne
  • prowadzenie komunikacji z klientami, jednostkami organizacyjnymi Banku oraz instytucjami zewnętrznymi w języku czeskim/słowackim i polskim w zakresie rozpatrywanych reklamacji i realizowanych dyspozycji
  • monitorowanie, obsługa i nadzór nad procesami obsługi wniosków o wydanie kart płatniczych w tym obsługa ubezpieczeń kartowych, wyciągów oraz zwrotów kartowych
  • współpraca z Policją oraz innymi jednostkami w celu wykrywania i ścigania przestępstw kartowych
  • rozliczania i księgowanie raportów otrzymywanych z instytucji zewnętrznych oraz dokonywanie odpowiednich księgowań w systemie Banku
  • dokonywanie tłumaczeń z i na język czeski/słowacki w zakresie dotyczącym kart płatniczych.

Jeśli znasz czeski lub słowacki na poziomie co najmniej B2 i znasz się na kartach to czekamy na Ciebie. Oczekujemy:

  • wykształcenia wyższe licencjat
  • przynajmniej 1 rok doświadczenia w obsłudze reklamacji kartowych
  • wiedzy kartowej: typy kart/ sposoby autoryzacji/ funkcjonowanie autoryzacji i rozliczeń
  • wiedzy nt. procesów reklamacyjnych: reklamacje uproszczone/ reklamacje ATM/POS (w tym zbliżeniowe itp.)
  • znajomości programów kartowych
  • dobrej znajomości MS Office
  • mile widziane szkolenia reklamacyjne
  • znajomości czeskiego/słowackiego na poziomie B2, C1
  • średniozaawansowanej znajomości angielskiego
  • umiejętności współpracy, odporność na stres, otwartość na innowacje

Na stanowisku oferujemy Ci:

  • zatrudnienie w ramach umowy o pracę 40 godzin w tygodniu
  • możliwość wyboru miejsca pracy pomiędzy Łodzią lub Warszawą


Administrator danych: mBank S.A. z siedzibą w Warszawie przy ul. Senatorskiej 18, dalej nazywany „Bankiem”(dane rejestrowe: Nr KRS 0000025237, wpis do Rejestru Przedsiębiorców Sądu Rejonowego dla m.st. Warszawy, XII Wydział Gospodarczy, NIP: 526-021-50-88,
według stanu na dzień 01.01.2018 r. kapitał zakładowy mBanku S.A. (w całości wpłacony) wynosi 169.248.488 złotych jest administratorem Pani/Pana danych osobowych i będzie przetwarzał Pani/Pana dane osobowe podane w aplikacji i kwestionariuszu aplikacyjnym dla celów przeprowadzenia procesu rekrutacji.

Informujemy, że podanie danych osobowych w aplikacji i kwestionariuszu aplikacyjnym, którego zakres wynika z przepisów Kodeksu pracy oraz przepisów szczególnych związanych z zatrudnieniem, jest dobrowolne, choć niezbędne i jako takie jest warunkiem udziału w procesie rekrutacji, a odmowa podania danych uniemożliwia dalszy udział w procesie rekrutacji. W przypadku podania przez Panią/Pana szerszego zakresu informacji niż wynikający z kwestionariusza aplikacyjnego, Bank będzie przetwarzał takie informacje tylko jeśli wyrazi Pani/Pan dodatkową zgodę na przetwarzanie takich danych osobowych. W takim przypadku, ma Pani/Pan prawo w dowolnym momencie odwołać udzieloną zgodę na przetwarzanie danych osobowych za pomocą skrzynki pocztowej: RODOdlapracowników@mbank.pl dostępnej ze strony www.mbank/kariera/rodo (dotyczy kandydatów do pracy, byłych pracowników i współpracowników). Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.

Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane jedynie przez okres niezbędny dla celów procesu rekrutacyjnego oraz jego badania, po upływie którego dane zostaną trwale usunięte, chyba że wyrazi Pani/Pan zgodę na udział w przyszłych rekrutacjach, w takim wypadku Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane przez okres niezbędny do przeprowadzenia kolejnych rekrutacji, ale nie dłużej niż przez okres 3 lat.

Bank w celu związanym z prowadzeniem rekrutacji może przekazać Pani/Pana dane osobowe następującym podmiotom: placówkom partnerskim mBank SA (link), spółkom z Grupy mBank: mLeasing SA, mFactoring SA, mBank Hipoteczny SA, mCorporate Finance, mFinanse SA, Falest Investments SA. oraz pracownikom firm outsourcingowym Alexander Mann Solutions Poland Sp. z o.o. i Randstad Services APO Sp. Z o.o. S.K. i partnerowi przeprowadzającemu badanie procesu rekrutacyjnego - Great Digital Magdalena Pawlak-Dobrzańska.

Przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do danych i ich sprostowania, żądania ich usunięcia, ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, przeniesienia dostarczonych przez Pana/Panią danych oraz wniesienia skargi do organu nadzorczego w zakresie ochrony danych osobowych. Żądanie usunięcia danych oznacza rezygnację z dalszego udziału w procesie rekrutacji i spowoduje niezwłoczne usunięcie Pani/Pana danych osobowych. W celu realizacji powyższych uprawnień, należy skontaktować się z Inspektorem ochrony danych osobowych pod adresem: Inspektorochronydanychosobowych@mbank.pl.

Poznaj

mBank S.A.

mBank od lat jest synonimem innowacyjnych rozwiązań w bankowości. Byliśmy pierwszym w pełni internetowym bankiem w Polsce, a dziś wyznaczamy kierunek rozwoju bankowości mobilnej i online. Jesteśmy jedną z najsilniejszych i najszybciej rozwijających się marek finansowych w Polsce, od 1992 roku notowaną na warszawskiej Giełdzie Papierów Wartościowych. Stworzyliśmy najbardziej innowacyjną na świecie platformę bankowości elektronicznej, docenioną prestiżowymi, międzynarodowymi nagrodami. Jesteśmy jedną z najsilniejszych i najszybciej rozwijających się marek finansowych w Polsce. Dowiedz się więcej: https://www.mBank.pl/kariera

Poznaj stanowisko: Pracownik Działu Reklamacji

Pracownik Działu Reklamacji to osoba, która odpowiedzialna jest za realizację reklamacji klientów. Do głównych obowiązków pracownika tego należy, m.in.: rozpatrywanie reklamacji klientów, przygotowywanie pisemnych odpowiedzi na reklamacje klientów, współtworzenie umów z dostawcami w części dotyczącej reklamacji, przestrzeganie przyjętych norm jakościowych i ilościowych, ...
Pracownik Działu Reklamacji Praca Pracownik Działu Reklamacji

Szukaj pracy według:

Dolnośląskie:
Wrocław (824)
Wałbrzych (45)
Legnica (120)
Kujawsko-pomorskie:
Bydgoszcz (187)
Toruń (101)
Lubelskie:
Lublin (228)
Chełm (34)
Lubuskie:
Łódzkie:
Małopolskie:
Kraków (923)
Tarnów (51)
Nowy Sącz (44)
Mazowieckie:
Warszawa (1951)
Radom (156)
Płock (37)
Opolskie:
Opole (152)
Nysa (63)
Podkarpackie:
Rzeszów (153)
Przemyśl (30)
Podlaskie:
Białystok (122)
Suwałki (45)
Łomża (18)
Pomorskie:
Gdańsk (457)
Gdynia (203)
Słupsk (54)
Śląskie:
Katowice (490)
Częstochowa (145)
Świętokrzyskie:
Warmińsko-mazurskie:
Olsztyn (120)
Elbląg (85)
Ełk (33)
Wielkopolskie:
Poznań (534)
Kalisz (55)
Konin (30)
Zachodniopomorskie:
Szczecin (298)
Koszalin (59)
Kołobrzeg (31)
Auchan (148)
Tesco (126)
Inditex (30)
OBI (13)
PKP (1)
STRABAG (4)
ABB (101)
Accenture (224)
Carrefour (121)
PKO BP (308)
KPMG (37)
Orange (27)
IKEA (19)
Budimex (26)

Rekrutują z Praca.pl