BZK Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością i Wspólnicy Spółka Komandytowa to nowoczesna, innowacyjna i stabilna rynkowo spółka, powołana przede wszystkim w celu poszukiwania rozwiązań na rzecz optymalizacji działań handlowych i operacyjnych w wybranych spółkach produkcyjnych, wśród których znajdują się m.in.: Bioagra S.A., Polskie Młyny S.A., Bioagra-Oil S.A., Komagra Sp. z o.o., Bakoma Sp. z o.o, Bakoma Bis Sp. z o.o. Zakres usług realizowany jest za pomocą innowacyjnych źródeł komunikacji i usług outsourcingu.
Prowadzenie rozliczeń finansowych oraz kwestii związanych z realizacją umów kontraktacyjnych na zakup surowca: zbóż, rzepaku, kukurydzy.
Realizacja:
-
przygotowywanie umów kontraktacyjnych i handlowych oraz nadzór nad ich realizacją;
-
obsługa systemów informatycznych;
-
współpraca z Przedstawicielami Regionalnymi w zakresie obsługi i realizacji kontraktów;
-
przygotowywanie raportów i analiz;
-
koordynowanie przebiegu skupu.
Rozliczenia:
-
prowadzenie procesu rozliczania finansowego dostawców;
-
wystawianie dokumentów magazynowych;
-
bezpośredni kontakt z dostawcami i odbiorcami w ramach rozliczeń dostaw i odbiorów towarów;
-
informowanie dostawców w zakresie ilości i wyceny dostarczonego surowca;
-
weryfikacja poprawności danych w systemie;
-
rozliczenie magazynów ze składowania zbóż: własnych, obcych;
-
windykacja należności.
-
wykształcenia minimum średniego;
-
podstawowej znajomości języka angielskiego;
-
sumienności i dokładności;
-
otwartości i umiejętności budowania relacji;
-
dobrej znajomości pakietu MS Office.
-
pracę w firmie o stabilnej pozycji na rynku, na podstawie umowy o pracę;
-
niezbędne narzędzia na w/w stanowisku;
-
prywatną opiekę medyczną;
-
ciekawą pracę w miłej atmosferze.