specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat 5 700 - 7 500 zł brutto/mies. aplikuj szybkoaplikuj bez CV
8 dni
Zakres obowiązków Przyjęcie urządzeń dostarczonych do serwisu; Rejestracja urządzeń w programie serwisowym; Spisywanie protokołów szkody z firmami kurierskimi dostarczającymi urządzenia; Telefoniczna i mailowa obsługa klientów w zakresie reklamacji; Informowanie o zwrotach;...
specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat 5 800 - 7 700 zł brutto/mies. aplikuj szybkoaplikuj bez CV
6 dni
Zakres Obowiązków: Telefoniczna i mailowa obsługa klientów w zakresie reklamacji. Rejestracja urządzeń w programie serwisowym i prawidłowe wypełnianie dokumentacji. Tworzenie dokumentacji zdjęciowej reklamowanych urządzeń. Przygotowanie urządzeń do pakowania, wysyłki oraz wydawanie ich...
specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat 5 700 - 7 500 zł brutto/mies. aplikuj szybkoaplikuj bez CV
6 dni
Twoje Główne Obowiązki Przyjmowanie, rejestracja w systemie i wydawanie urządzeń do naprawy serwisowej. Obsługa telefoniczna i mailowa klientów w zakresie reklamacji i statusu napraw. Spisywanie protokołów szkody z firmami kurierskimi. Zarządzanie zwrotami – informowanie klientów oraz...
specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat 5 800 - 7 700 zł brutto/mies. aplikuj szybkoaplikuj bez CV
8 dni
Zakres obowiązków telefoniczna i mailowa obsługa klientów w zakresie reklamacji, prawidłowe wypełnianie dokumentacji serwisowej, wydawanie urządzeń z reklamacji klientom, przygotowanie urządzeń do pakowania i wysyłki, rejestracja urządzeń w programie serwisowym, tworzenie dokumentacji...
Do głównych obowiązków na tym stanowisku będzie należało: Zapewnienie wysokiego poziomu standardu obsługi Klienta; Nadzór nad reklamacjami (przyjmowanie, analiza); Wprowadzanie reklamacji do systemu oraz zgłaszania ich do producenta; Przygotowywanie odpowiedzi na reklamację i dostarczenie...
Do głównych obowiązków na tym stanowisku będzie należało: Zapewnienie wysokiego poziomu standardu obsługi Klienta; Nadzór nad reklamacjami (przyjmowanie, analiza); Wprowadzanie reklamacji do systemu oraz zgłaszania ich do producenta; Przygotowywanie odpowiedzi na reklamację i dostarczenie...
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat aplikuj bez CV
3 dni
przyjmowanie i rejestrowanie reklamacji i wniosków w systemie, rozpatrywanie reklamacji dotyczących usług, współpraca z innymi jednostkami w celu wyjaśnienia spraw reklamacyjnych, przestrzeganie przepisów prawa i regulaminów Spółki, przygotowywanie analiz i raportów z realizowanych spraw.
Do głównych obowiązków na tym stanowisku będzie należało: Zapewnienie wysokiego poziomu standardu obsługi Klienta; Nadzór nad reklamacjami (przyjmowanie, analiza); Wprowadzanie reklamacji do systemu oraz zgłaszania ich do producenta; Przygotowywanie odpowiedzi na reklamację i dostarczenie...
Do głównych obowiązków na tym stanowisku będzie należało: Zapewnienie wysokiego poziomu standardu obsługi Klienta; Nadzór nad reklamacjami (przyjmowanie, analiza); Wprowadzanie reklamacji do systemu oraz zgłaszania ich do producenta; Przygotowywanie odpowiedzi na reklamację i dostarczenie...
specjalista mid / senior / junior / asystent umowa o pracę pełny etat rekrutacja online
9 dni
Znaczenie stanowiska Specjalista ds. reklamacji w dziele technicznym chłodnictwa ma znaczący wpływ na budowanie zaufania do marki. Utrwala długofalowe relacje poprzez skuteczną i empatyczną komunikację, rzetelność, kulturę techniczną i jakość obsługi, zachowując profesjonalizm także...
Młodszy Specjalista ds. Reklamacji i Obsługi Klienta
Młodszy Specjalista ds. Reklamacji i Obsługi Klienta
ALAB laboratoria Sp. z o.o.
Warszawa, ul. Zawodzie 22
młodszy specjalista (junior)
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
893 dni temu
Alab Laboratoria Sp. z o.o. to ogólnopolska sieć laboratoriów diagnostycznych. Istniejemy na rynku od kilkunastu lat i wykonujemy 45 mln badań rocznie. Mamy ponad 600 Punktów Pobrań materiału diagnostycznego i ok. 70 laboratoriów we wszystkich województwach w Polsce, a w naszej ofercie jest 3500 różnych badań.
W swojej pracy często korzystamy z doświadczeń niemieckiej grupy LIMBACH, naszego biznesowego partnera. Współpracujemy również z uniwersytetami i naukowcami z Europy i z całego świata, by zapewnić pacjentom i klientom najwyższą jakość usług. Stawiamy na nowoczesność i technologię, dbając o to, by aparatura, na której pracują nasi diagności dorównywała ogólnoświatowym standardom i najnowszym trendom w medycynie laboratoryjnej.
Młodszy Specjalista ds. Reklamacji i Obsługi Klienta
Miejsce pracy: Warszawa, ul. Zawodzie 22
Do Twoich zadań należeć będzie:
Obsługa połączeń telefonicznych oraz wiadomości e-mail skierowanych do działu obsługi Klienta.
Obsługa systemu reklamacyjnego.
Rozpatrywanie zgłoszeń reklamacyjnych.
Przygotowywanie instrukcji i szkoleń wewnętrznych dla personelu z zakresu obsługi klienta.
Obsługa odstąpień od umowy ze sklepu internetowego ALAB.
Udział w innowacyjnych projektach z zakresu obsługi klienta.
Aby efektywnie realizować zadania na tym stanowisku niezbędne są:
Wykształcenie min. średnie,
Doświadczenie na podobnym stanowisku - mile widziane,
Otwartość i dobrze rozwinięte zdolności komunikacyjne,
Ukierunkowanie na Klienta,
Umiejętność precyzyjnego formułowania i przekazywania informacji,
Dobra organizacja pracy,
Umiejętność pracy w zespole,
Znajomość pakietu MS Office.
W zamian za zaangażowanie i pracę oferujemy:
Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,
Możliwość rozwoju i poszerzania swoich umiejętności,
Kartę Multisport,
Możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego,
Szeroki pakiet szkoleń wprowadzających oraz rozwojowych,
Pakiet zniżek na nasze usługi dla naszych Pracowników oraz ich rodzin.
specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat 5 700 - 7 500 zł brutto/mies. aplikuj szybkoaplikuj bez CV
8 dni
Zakres obowiązków Przyjęcie urządzeń dostarczonych do serwisu; Rejestracja urządzeń w programie serwisowym; Spisywanie protokołów szkody z firmami kurierskimi dostarczającymi urządzenia; Telefoniczna i mailowa obsługa klientów w zakresie reklamacji; Informowanie o zwrotach;...
specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat 5 800 - 7 700 zł brutto/mies. aplikuj szybkoaplikuj bez CV
6 dni
Zakres Obowiązków: Telefoniczna i mailowa obsługa klientów w zakresie reklamacji. Rejestracja urządzeń w programie serwisowym i prawidłowe wypełnianie dokumentacji. Tworzenie dokumentacji zdjęciowej reklamowanych urządzeń. Przygotowanie urządzeń do pakowania, wysyłki oraz wydawanie ich...
specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat 5 700 - 7 500 zł brutto/mies. aplikuj szybkoaplikuj bez CV
6 dni
Twoje Główne Obowiązki Przyjmowanie, rejestracja w systemie i wydawanie urządzeń do naprawy serwisowej. Obsługa telefoniczna i mailowa klientów w zakresie reklamacji i statusu napraw. Spisywanie protokołów szkody z firmami kurierskimi. Zarządzanie zwrotami – informowanie klientów oraz...
specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat 5 800 - 7 700 zł brutto/mies. aplikuj szybkoaplikuj bez CV
8 dni
Zakres obowiązków telefoniczna i mailowa obsługa klientów w zakresie reklamacji, prawidłowe wypełnianie dokumentacji serwisowej, wydawanie urządzeń z reklamacji klientom, przygotowanie urządzeń do pakowania i wysyłki, rejestracja urządzeń w programie serwisowym, tworzenie dokumentacji...
Do głównych obowiązków na tym stanowisku będzie należało: Zapewnienie wysokiego poziomu standardu obsługi Klienta; Nadzór nad reklamacjami (przyjmowanie, analiza); Wprowadzanie reklamacji do systemu oraz zgłaszania ich do producenta; Przygotowywanie odpowiedzi na reklamację i dostarczenie...
Do głównych obowiązków na tym stanowisku będzie należało: Zapewnienie wysokiego poziomu standardu obsługi Klienta; Nadzór nad reklamacjami (przyjmowanie, analiza); Wprowadzanie reklamacji do systemu oraz zgłaszania ich do producenta; Przygotowywanie odpowiedzi na reklamację i dostarczenie...
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat aplikuj bez CV
3 dni
przyjmowanie i rejestrowanie reklamacji i wniosków w systemie, rozpatrywanie reklamacji dotyczących usług, współpraca z innymi jednostkami w celu wyjaśnienia spraw reklamacyjnych, przestrzeganie przepisów prawa i regulaminów Spółki, przygotowywanie analiz i raportów z realizowanych spraw.
Do głównych obowiązków na tym stanowisku będzie należało: Zapewnienie wysokiego poziomu standardu obsługi Klienta; Nadzór nad reklamacjami (przyjmowanie, analiza); Wprowadzanie reklamacji do systemu oraz zgłaszania ich do producenta; Przygotowywanie odpowiedzi na reklamację i dostarczenie...
Do głównych obowiązków na tym stanowisku będzie należało: Zapewnienie wysokiego poziomu standardu obsługi Klienta; Nadzór nad reklamacjami (przyjmowanie, analiza); Wprowadzanie reklamacji do systemu oraz zgłaszania ich do producenta; Przygotowywanie odpowiedzi na reklamację i dostarczenie...
specjalista mid / senior / junior / asystent umowa o pracę pełny etat rekrutacja online
9 dni
Znaczenie stanowiska Specjalista ds. reklamacji w dziele technicznym chłodnictwa ma znaczący wpływ na budowanie zaufania do marki. Utrwala długofalowe relacje poprzez skuteczną i empatyczną komunikację, rzetelność, kulturę techniczną i jakość obsługi, zachowując profesjonalizm także...