Najnowsze oferty pracy

  • Starszy Specjalista ds. Reklamacji

    Poczta Polska S.A. Sprawdzona firma   Warszawa, ul. Targowa 73    praca stacjonarna
    specjalista mid / senior  umowa o pracę / na zastępstwo  pełny etat
    1 dni
    Rodzaj zatrudnienia: umowa o pracę (zastępstwo) ; cały etat; praca stacjonarna od poniedziałku do piątku Twoje zadania: Obsługa reklamacji i wniosków w zakresie niewykonania lub nienależytego wykonania powszechnych i umownych usług pocztowych w obrocie krajowym przyjmowanie i rejestrowanie...
  • Starszy specjalista ds. reklamacji

    Klient portalu Praca.pl   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista mid / senior  umowa o pracę / na zastępstwo  pełny etat
    9 dni
    przyjmowanie i rejestrowanie reklamacji i wniosków w systemie, rozpatrywanie reklamacji dotyczących usług, współpraca z innymi jednostkami w celu wyjaśnienia spraw reklamacyjnych, przestrzeganie przepisów prawa i regulaminów Spółki, przygotowywanie analiz i raportów z realizowanych spraw.
  • Specjalista ds. Reklamacji (m/k)

    AGATA Spółka Akcyjna   Mysiadło    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    9 dni
    Do głównych obowiązków na tym stanowisku będzie należało: Zapewnienie wysokiego poziomu standardu obsługi Klienta; Nadzór nad reklamacjami (przyjmowanie, analiza); Wprowadzanie reklamacji do systemu oraz zgłaszania ich do producenta; Przygotowywanie odpowiedzi na reklamację i dostarczenie...
  • Pracownik działu przyjęć reklamacji w serwisie

    DAMBAT Jastrzębski S.K.A.   Adamów (pow. grodziski, gm. Grodzisk Mazowiecki)    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat   5 700 - 7 500 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Zakres obowiązków Przyjęcie urządzeń dostarczonych do serwisu; Rejestracja urządzeń w programie serwisowym; Spisywanie protokołów szkody z firmami kurierskimi dostarczającymi urządzenia; Telefoniczna i mailowa obsługa klientów w zakresie reklamacji; Informowanie o zwrotach;...
  • Specjalista ds. reklamacji technicznych

    Klient portalu Praca.pl   Jaktorów    praca hybrydowa / stacjonarna   za 2 dni wygasa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    12 dni
    Obsługa zgłoszeń gwarancyjnych i reklamacyjnych. Prowadzenie dokumentacji i kontrola poprawności zgłoszeń (formalnej, ilościowej, kosztowej). Monitorowanie i koordynacja akcji serwisowych oraz kampanii producenta. Analiza danych dot. gwarancji i reklamacji. Współpraca z działami...
  • Asystent / Asystentka ds. Gwarancji Technicznych

    Victor Energy Sp. z o.o.   Warszawa    praca hybrydowa
    pracownik fizyczny / asystent  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online
    20 godz.
    Zadania: Pomoc w prowadzeniu rejestru zgłoszeń gwarancyjnych (usterki, awarie, reklamacje). Pomoc w koordynacji działań serwisowych (kontakt z podwykonawcami, dostawcami). Przygotowywanie dokumentacji gwarancyjnej i raportów. Kontakt z inwestorem, inspektorem nadzoru oraz użytkownikiem...
  • Asystent / Asystentka ds. Gwarancji i Koordynacji Serwisu

    Klient portalu Praca.pl   Warszawa    praca hybrydowa
    pracownik fizyczny / asystent  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online
    5 dni
    Wsparcie w prowadzeniu rejestrów zgłoszeń gwarancyjnych (usterki, awarie, reklamacje). Pomoc w koordynacji działań serwisowych (kontakt z podwykonawcami i dostawcami). Przygotowywanie dokumentacji gwarancyjnej, raportów i analiz usterek. Kontakt z inwestorem, inspektorem nadzoru oraz...
  • Pracownik Działu Reklamacji

    Klient portalu Praca.pl   Mysiadło    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    7 dni
    Zapewnienie wysokiej jakości obsługi klienta. Koordynacja procesu reklamacyjnego od przyjęcia przez analizę po zgłoszenie do producenta. Bieżąca aktualizacja danych w systemie oraz terminowe przygotowywanie odpowiedzi dla klientów.
  • Pracownik Serwisu i Obsługi Reklamacji

    DAMBAT Jastrzębski S.K.A.   Adamów (pow. grodziski, gm. Grodzisk Mazowiecki)    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat   5 700 - 7 500 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 godz.
    Twoje Główne Obowiązki Przyjmowanie, rejestracja w systemie i wydawanie urządzeń do naprawy serwisowej. Obsługa telefoniczna i mailowa klientów w zakresie reklamacji i statusu napraw. Spisywanie protokołów szkody z firmami kurierskimi. Zarządzanie zwrotami – informowanie klientów oraz...
  • Pracownik biurowy w dziale serwisu

    DAMBAT Jastrzębski S.K.A.   Adamów (pow. grodziski, gm. Grodzisk Mazowiecki)    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat   5 800 - 7 700 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    21 godz.
    Zakres obowiązków telefoniczna i mailowa obsługa klientów w zakresie reklamacji, prawidłowe wypełnianie dokumentacji serwisowej, wydawanie urządzeń z reklamacji klientom, przygotowanie urządzeń do pakowania i wysyłki, rejestracja urządzeń w programie serwisowym, tworzenie dokumentacji...
Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Mazowieckie Warszawa Pracownik Działu Reklamacji Warszawa
Młodszy Specjalista ds. Reklamacji (język holenderski)

Młodszy Specjalista ds. Reklamacji (język holenderski)

G-Force Sp. z o.o
Warszawa
praca stacjonarna
3221 dni temu

G-Force Recruitment jest firmą świadczącą usługi rekrutacyjne dla największych firm działających w Europie i na świecie. Realizujemy procesy rekrutacyjne na stanowiska specjalistyczne i managerskie na terenie Polski oraz zagranicą. Do grona naszych Klientów należą globalne firmy z sektorów: BPO/SSC, IT/Telco, Engineering oraz FMCG.

 

Aktualnie dla naszego Klienta z Warszawy poszukujemy Kandydatów ze znajomością języka holenderskiego:

Młodszy Specjalista ds. Reklamacji (język holenderski)
Miejsce pracy: Warszawa
Opis stanowiska:
  • kontakt mailowy i telefoniczny z Klientem (połączenia przychodzące)
  • odpowiadanie na pytania Klientów, wyjaśnianie kwestii dotyczących reklamacji
  • weryfikacja danych w systemie
Oczekiwania wobec Kandydatów:
  • język holenderski na poziomie B2/C1/C2
  • dobry język angielski (poziom B2 i więcej) w mowie i piśmie
Co oferujemy:
  • umowę o pracę
  • motywujący system wynagrodzeń
  • system szkoleń wzbogacających kwalifikacje,
  • bogaty pakiet socjalny (ubezpieczenie na życie, karta typu Multisport)
  • możliwość rozwoju zawodowego w dynamicznym środowisku biznesowym
  • wielokulturowe środowisko pracy
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych i wprowadzenie ich do bazy danych firmy G-Force Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul.Obrzeżnej 5 w celu przedstawiania mi ofert zatrudnienia (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 r. o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity Dz. U. z 2016 r. poz. 922 z późn. zm.). Przyjmuję do wiadomości, że przysługuje mi prawo wglądu do treści moich danych oraz ich poprawiania.
 

Podobne oferty

  • Starszy Specjalista ds. Reklamacji

    Poczta Polska S.A. Sprawdzona firma   Warszawa, ul. Targowa 73    praca stacjonarna
    specjalista mid / senior  umowa o pracę / na zastępstwo  pełny etat
    1 dni
    Rodzaj zatrudnienia: umowa o pracę (zastępstwo) ; cały etat; praca stacjonarna od poniedziałku do piątku Twoje zadania: Obsługa reklamacji i wniosków w zakresie niewykonania lub nienależytego wykonania powszechnych i umownych usług pocztowych w obrocie krajowym przyjmowanie i rejestrowanie...
  • Starszy specjalista ds. reklamacji

    Klient portalu Praca.pl   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista mid / senior  umowa o pracę / na zastępstwo  pełny etat
    9 dni
    przyjmowanie i rejestrowanie reklamacji i wniosków w systemie, rozpatrywanie reklamacji dotyczących usług, współpraca z innymi jednostkami w celu wyjaśnienia spraw reklamacyjnych, przestrzeganie przepisów prawa i regulaminów Spółki, przygotowywanie analiz i raportów z realizowanych spraw.
  • Specjalista ds. Reklamacji (m/k)

    AGATA Spółka Akcyjna   Mysiadło    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    9 dni
    Do głównych obowiązków na tym stanowisku będzie należało: Zapewnienie wysokiego poziomu standardu obsługi Klienta; Nadzór nad reklamacjami (przyjmowanie, analiza); Wprowadzanie reklamacji do systemu oraz zgłaszania ich do producenta; Przygotowywanie odpowiedzi na reklamację i dostarczenie...
  • Pracownik działu przyjęć reklamacji w serwisie

    DAMBAT Jastrzębski S.K.A.   Adamów (pow. grodziski, gm. Grodzisk Mazowiecki)    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat   5 700 - 7 500 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Zakres obowiązków Przyjęcie urządzeń dostarczonych do serwisu; Rejestracja urządzeń w programie serwisowym; Spisywanie protokołów szkody z firmami kurierskimi dostarczającymi urządzenia; Telefoniczna i mailowa obsługa klientów w zakresie reklamacji; Informowanie o zwrotach;...
  • Specjalista ds. reklamacji technicznych

    Klient portalu Praca.pl   Jaktorów    praca hybrydowa / stacjonarna   za 2 dni wygasa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    12 dni
    Obsługa zgłoszeń gwarancyjnych i reklamacyjnych. Prowadzenie dokumentacji i kontrola poprawności zgłoszeń (formalnej, ilościowej, kosztowej). Monitorowanie i koordynacja akcji serwisowych oraz kampanii producenta. Analiza danych dot. gwarancji i reklamacji. Współpraca z działami...
  • Asystent / Asystentka ds. Gwarancji Technicznych

    Victor Energy Sp. z o.o.   Warszawa    praca hybrydowa
    pracownik fizyczny / asystent  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online
    20 godz.
    Zadania: Pomoc w prowadzeniu rejestru zgłoszeń gwarancyjnych (usterki, awarie, reklamacje). Pomoc w koordynacji działań serwisowych (kontakt z podwykonawcami, dostawcami). Przygotowywanie dokumentacji gwarancyjnej i raportów. Kontakt z inwestorem, inspektorem nadzoru oraz użytkownikiem...
  • Asystent / Asystentka ds. Gwarancji i Koordynacji Serwisu

    Klient portalu Praca.pl   Warszawa    praca hybrydowa
    pracownik fizyczny / asystent  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online
    5 dni
    Wsparcie w prowadzeniu rejestrów zgłoszeń gwarancyjnych (usterki, awarie, reklamacje). Pomoc w koordynacji działań serwisowych (kontakt z podwykonawcami i dostawcami). Przygotowywanie dokumentacji gwarancyjnej, raportów i analiz usterek. Kontakt z inwestorem, inspektorem nadzoru oraz...
  • Pracownik Działu Reklamacji

    Klient portalu Praca.pl   Mysiadło    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    7 dni
    Zapewnienie wysokiej jakości obsługi klienta. Koordynacja procesu reklamacyjnego od przyjęcia przez analizę po zgłoszenie do producenta. Bieżąca aktualizacja danych w systemie oraz terminowe przygotowywanie odpowiedzi dla klientów.
  • Pracownik Serwisu i Obsługi Reklamacji

    DAMBAT Jastrzębski S.K.A.   Adamów (pow. grodziski, gm. Grodzisk Mazowiecki)    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat   5 700 - 7 500 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 godz.
    Twoje Główne Obowiązki Przyjmowanie, rejestracja w systemie i wydawanie urządzeń do naprawy serwisowej. Obsługa telefoniczna i mailowa klientów w zakresie reklamacji i statusu napraw. Spisywanie protokołów szkody z firmami kurierskimi. Zarządzanie zwrotami – informowanie klientów oraz...
  • Pracownik biurowy w dziale serwisu

    DAMBAT Jastrzębski S.K.A.   Adamów (pow. grodziski, gm. Grodzisk Mazowiecki)    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat   5 800 - 7 700 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    21 godz.
    Zakres obowiązków telefoniczna i mailowa obsługa klientów w zakresie reklamacji, prawidłowe wypełnianie dokumentacji serwisowej, wydawanie urządzeń z reklamacji klientom, przygotowanie urządzeń do pakowania i wysyłki, rejestracja urządzeń w programie serwisowym, tworzenie dokumentacji...