Najnowsze oferty pracy

  • Specjalista ds. Reklamacji (m/k)

    AGATA Spółka Akcyjna   Szczecin    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    9 dni
    Do głównych obowiązków na tym stanowisku będzie należało: Zapewnienie wysokiego poziomu standardu obsługi Klienta; Nadzór nad reklamacjami (przyjmowanie, analiza); Wprowadzanie reklamacji do systemu oraz zgłaszania ich do producenta; Przygotowywanie odpowiedzi na reklamację i dostarczenie...
  • Pracownica / Pracownik Działu Reklamacji

    Klient portalu Praca.pl   Szczecin    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    7 dni
    Zapewnienie wysokiej jakości obsługi klienta. Koordynacja procesu reklamacyjnego od przyjęcia przez analizę po zgłoszenie do producenta. Bieżąca aktualizacja danych w systemie oraz terminowe przygotowywanie odpowiedzi dla klientów.
  • Specjalista ds. Reklamacji (m/k)

    AGATA Spółka Akcyjna   Gliwice    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Do głównych obowiązków na tym stanowisku będzie należało: Zapewnienie wysokiego poziomu standardu obsługi Klienta; Nadzór nad reklamacjami (przyjmowanie, analiza); Wprowadzanie reklamacji do systemu oraz zgłaszania ich do producenta; Przygotowywanie odpowiedzi na reklamację i dostarczenie...
  • Pracownik ds. reklamacji

    Klient portalu Praca.pl   Wrocław    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    3 dni
    przyjmowanie i rejestrowanie reklamacji i wniosków w systemie, rozpatrywanie reklamacji dotyczących usług, współpraca z innymi jednostkami w celu wyjaśnienia spraw reklamacyjnych, przestrzeganie przepisów prawa i regulaminów Spółki, przygotowywanie analiz i raportów z realizowanych spraw.
  • Specjalista ds. Reklamacji (m/k)

    AGATA Spółka Akcyjna   Kraków    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Do głównych obowiązków na tym stanowisku będzie należało: Zapewnienie wysokiego poziomu standardu obsługi Klienta; Nadzór nad reklamacjami (przyjmowanie, analiza); Wprowadzanie reklamacji do systemu oraz zgłaszania ich do producenta; Przygotowywanie odpowiedzi na reklamację i dostarczenie...
  • Specjalista ds. Reklamacji (m/k)

    AGATA Spółka Akcyjna   Katowice    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Do głównych obowiązków na tym stanowisku będzie należało: Zapewnienie wysokiego poziomu standardu obsługi Klienta; Nadzór nad reklamacjami (przyjmowanie, analiza); Wprowadzanie reklamacji do systemu oraz zgłaszania ich do producenta; Przygotowywanie odpowiedzi na reklamację i dostarczenie...
  • Pracownik działu przyjęć reklamacji w serwisie

    DAMBAT Jastrzębski S.K.A.   Adamów (pow. grodziski, gm. Grodzisk Mazowiecki)    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat   5 700 - 7 500 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    8 dni
    Zakres obowiązków Przyjęcie urządzeń dostarczonych do serwisu; Rejestracja urządzeń w programie serwisowym; Spisywanie protokołów szkody z firmami kurierskimi dostarczającymi urządzenia; Telefoniczna i mailowa obsługa klientów w zakresie reklamacji; Informowanie o zwrotach;...
  • Specjalista ds. reklamacji

    Elektronika Spółka Akcyjna   Gdynia, 100 m od stacji kolejki SKM Chylonia    praca stacjonarna
    specjalista mid / senior / junior / asystent  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    9 dni
    Znaczenie stanowiska Specjalista ds. reklamacji w dziele technicznym chłodnictwa ma znaczący wpływ na budowanie zaufania do marki. Utrwala długofalowe relacje poprzez skuteczną i empatyczną komunikację, rzetelność, kulturę techniczną i jakość obsługi, zachowując profesjonalizm także...
  • Pracownica / Pracownik Działu Reklamacji

    Klient portalu Praca.pl   Kraków    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Zapewnienie wysokiej jakości obsługi klienta. Koordynacja procesu reklamacyjnego od przyjęcia przez analizę po zgłoszenie do producenta. Bieżąca aktualizacja danych w systemie oraz terminowe przygotowywanie odpowiedzi dla klientów.
  • Pracownik / Pracownica ds. procesu reklamacji magazynowych

    Media Expert   Łódź, ul. Jędrzejowska 43B    praca stacjonarna
    pracownik fizyczny  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Opis stanowiska przyjmowanie reklamowanych produktów oraz ich rejestracja w systemie; szczegółowa kontrola zwróconego sprzętu zgodnie z dołączoną dokumentacją; uzupełnianie danych dotyczących reklamacji w systemach magazynowych; prowadzenie procesu reklamacyjnego według obowiązujących procedur;
Zobacz więcej ofert pracy

Młodszy Specjalista ds. reklamacji

Asseco Data Systems S.A.
Szczecin
specjalista junior / mid
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
941 dni temu
Asseco Data Systems S.A. to przede wszystkim ludzie – specjaliści w swoich dziedzinach i ich rosnące z każdym dniem doświadczenie. Atrakcyjne zawodowe wyzwania i możliwości oraz wsparcie ze strony firmy –  to u nas norma. Nie realizujemy projektów prostych i łatwych, dlatego zatrudniamy najlepszych, a rekrutacja nie należy do najłatwiejszych. Ale kiedy już przyjmiemy nowego członka zespołu, dbamy o to, aby był zmotywowany do działania i doceniony za ciężką pracę. Nasi pracownicy nie mają szansy poznać, czym jest stagnacja i nuda w pracy. Przydzielamy ich do różnorodnych projektów, przy których pełnią zróżnicowane role, aby mogli rozwijać swoje kompetencje.


Nie czekaj – już dziś złóż swoją aplikację, chętnie Cię poznamy!

Młodszy Specjalista ds. reklamacji
Miasto: Szczecin

Zadania:

  • odpowiedzialność za procesy reklamacyjne,
  • kontakt z klientem w zakresie rozpatrzenia reklamacji (mailowy i telefoniczny),
  • przyjmowanie i realizowanie zgłoszeń reklamacyjnych: zwrotów, wystawianie faktur, korekt, odwołań reklamacji,
  • rejestrowanie spraw i korespondencji w systemie,
  • terminowa realizacja zadań zgodnie z regulaminem i przepisami.

Oczekiwania:

  • wykształcenie min. średnie,
  • znajomość języka angielskiego w stopniu umożliwiającym swobodny kontakt i korespondencję,
  • mile widziane doświadczenie w pracy związanej z telefoniczną i mailową obsługą klienta, w tym doświadczenie w obszarze reklamacji,
  • umiejętność pracy z komputerem - znajomość pakietu MS Office (Excel),
  • wysoka kultura osobista, komunikatywność,
  • dokładność i skrupulatność,
  • sprawność w podejmowaniu decyzji w pilnych sytuacjach,
  • umiejętność pracy pod presją czasu oraz w zmiennym środowisku,
  • samodzielność i dbałość o właściwą organizację oraz wysoką jakość wykonywanej pracy,
  • zaangażowanie i chęć do nauki.

Oferujemy:

  • Home Office
  • Narzędzia pracy
  • System Motywacyjny
  • Opieka Zdrowotna
  • Ubezpieczenie Grupowe
  • Dofinansowanie wypoczynku
  • Fundusz Kulturalny
  • Karta Sportowa
Przyjdź do nas! - zobacz czym się zajmujemy:
Dokumenty powinny zawierać klauzulę: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb obecnych oraz przyszłych procesów rekrutacyjnych prowadzonych przez Spółkę Asseco Data Systems S.A. z siedzibą w Gdyni ul. Podolska 21 zgodnie z postanowieniami ustawy z dnia 27 kwietnia 2016 r. o ochronie danych osobowych. Przekazuję moje dane dobrowolnie mając świadomość, że w każdej chwili przysługuje m prawo wglądu do moich danych oraz ich poprawiania lub usunięcia. Żądanie usunięcia danych oznacza rezygnację z dalszego udziału w procesach rekrutacyjnych Spółki Asseco Data Systems S.A. i spowoduje niezwłoczne usunięcie moich danych.”
 

Poznaj

Asseco Data Systems S.A.

Asseco Data Systems S.A. zatrudnia ponad 900 pracowników. Są wśród nich analitycy, projektanci, programiści, testerzy i wdrożeniowcy, posiadający certyfikaty potwierdzające ich kompetencje w zakresie produkcji oprogramowania i zarządzania projektami.

Mamy do zaoferowania wiele interesujących ofert pracy w 13 biurach w Polsce Realizujemy ciekawe i ambitne projekty informatyczne dla przedsiębiorstw oraz instytucji administracji samorządowej. Oferujemy pracę w  dynamicznie rozwijającej się organizacji, mamy do zaoferowania wiele różnorodnych stanowisk pracy. Poszukujemy analityków, projektantów, programistów, testerów i wdrożeniowców, a także handlowców, szkoleniowców i wielu innych specjalistów.

Podobne oferty

  • Specjalista ds. Reklamacji (m/k)

    AGATA Spółka Akcyjna   Szczecin    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    9 dni
    Do głównych obowiązków na tym stanowisku będzie należało: Zapewnienie wysokiego poziomu standardu obsługi Klienta; Nadzór nad reklamacjami (przyjmowanie, analiza); Wprowadzanie reklamacji do systemu oraz zgłaszania ich do producenta; Przygotowywanie odpowiedzi na reklamację i dostarczenie...
  • Pracownica / Pracownik Działu Reklamacji

    Klient portalu Praca.pl   Szczecin    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    7 dni
    Zapewnienie wysokiej jakości obsługi klienta. Koordynacja procesu reklamacyjnego od przyjęcia przez analizę po zgłoszenie do producenta. Bieżąca aktualizacja danych w systemie oraz terminowe przygotowywanie odpowiedzi dla klientów.
  • Specjalista ds. Reklamacji (m/k)

    AGATA Spółka Akcyjna   Gliwice    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Do głównych obowiązków na tym stanowisku będzie należało: Zapewnienie wysokiego poziomu standardu obsługi Klienta; Nadzór nad reklamacjami (przyjmowanie, analiza); Wprowadzanie reklamacji do systemu oraz zgłaszania ich do producenta; Przygotowywanie odpowiedzi na reklamację i dostarczenie...
  • Pracownik ds. reklamacji

    Klient portalu Praca.pl   Wrocław    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    3 dni
    przyjmowanie i rejestrowanie reklamacji i wniosków w systemie, rozpatrywanie reklamacji dotyczących usług, współpraca z innymi jednostkami w celu wyjaśnienia spraw reklamacyjnych, przestrzeganie przepisów prawa i regulaminów Spółki, przygotowywanie analiz i raportów z realizowanych spraw.
  • Specjalista ds. Reklamacji (m/k)

    AGATA Spółka Akcyjna   Kraków    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Do głównych obowiązków na tym stanowisku będzie należało: Zapewnienie wysokiego poziomu standardu obsługi Klienta; Nadzór nad reklamacjami (przyjmowanie, analiza); Wprowadzanie reklamacji do systemu oraz zgłaszania ich do producenta; Przygotowywanie odpowiedzi na reklamację i dostarczenie...
  • Specjalista ds. Reklamacji (m/k)

    AGATA Spółka Akcyjna   Katowice    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Do głównych obowiązków na tym stanowisku będzie należało: Zapewnienie wysokiego poziomu standardu obsługi Klienta; Nadzór nad reklamacjami (przyjmowanie, analiza); Wprowadzanie reklamacji do systemu oraz zgłaszania ich do producenta; Przygotowywanie odpowiedzi na reklamację i dostarczenie...
  • Pracownik działu przyjęć reklamacji w serwisie

    DAMBAT Jastrzębski S.K.A.   Adamów (pow. grodziski, gm. Grodzisk Mazowiecki)    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat   5 700 - 7 500 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    8 dni
    Zakres obowiązków Przyjęcie urządzeń dostarczonych do serwisu; Rejestracja urządzeń w programie serwisowym; Spisywanie protokołów szkody z firmami kurierskimi dostarczającymi urządzenia; Telefoniczna i mailowa obsługa klientów w zakresie reklamacji; Informowanie o zwrotach;...
  • Specjalista ds. reklamacji

    Elektronika Spółka Akcyjna   Gdynia, 100 m od stacji kolejki SKM Chylonia    praca stacjonarna
    specjalista mid / senior / junior / asystent  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    9 dni
    Znaczenie stanowiska Specjalista ds. reklamacji w dziele technicznym chłodnictwa ma znaczący wpływ na budowanie zaufania do marki. Utrwala długofalowe relacje poprzez skuteczną i empatyczną komunikację, rzetelność, kulturę techniczną i jakość obsługi, zachowując profesjonalizm także...
  • Pracownica / Pracownik Działu Reklamacji

    Klient portalu Praca.pl   Kraków    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Zapewnienie wysokiej jakości obsługi klienta. Koordynacja procesu reklamacyjnego od przyjęcia przez analizę po zgłoszenie do producenta. Bieżąca aktualizacja danych w systemie oraz terminowe przygotowywanie odpowiedzi dla klientów.
  • Pracownik / Pracownica ds. procesu reklamacji magazynowych

    Media Expert   Łódź, ul. Jędrzejowska 43B    praca stacjonarna
    pracownik fizyczny  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Opis stanowiska przyjmowanie reklamowanych produktów oraz ich rejestracja w systemie; szczegółowa kontrola zwróconego sprzętu zgodnie z dołączoną dokumentacją; uzupełnianie danych dotyczących reklamacji w systemach magazynowych; prowadzenie procesu reklamacyjnego według obowiązujących procedur;