Młodszy Specjalista ds. telefonicznej obsługi Klienta
Miejsce pracy: Warszawa, Aleje Jerozolimskie 142b
Czym będziesz się zajmować?
- Obsługą przychodzących połączeń od Klientów, udzielając im wsparcia w kwestiach związanych z branżą energetyczną.
- Pomaganiem w rozwiązywaniu problemów i zapewnianiem spokojnego umysłu naszym Klientom.
Czego oczekujemy?
- Umiejętności empatycznego słuchania i skutecznej komunikacji.
- Gotowości do pracy w godzinach (8:00:00-20:00 – elastyczny grafik.
- Umiejętność pracy w zespole oraz samodzielności w rozwiązywaniu problemów.
Co oferujemy?
- Stałą podstawę wynagrodzenia oraz premie.
- Możliwość poznania branży energetycznej od podszewki i zdobycia cennego doświadczenia.
- Umowę zlecenie.
- Corporate welness: karta multisport, ubezpieczenie medyczne.
- Pracę w zespole, gdzie wspieramy i motywujemy się nawzajem.
Poznaj
Contact Center Sp. z o.o.
Contact Center sp. z o.o. od 1999 roku świadczy usługi dla wciąż rosnącego grona Klientów, zachowując najwyższe standardy jakości i obsługi. Poprzez innowacyjne działania i rozwój oferty produktowej nieustannie dostosowuje się do dynamicznie zmieniających się trendów a przede wszystkim rynkowych oczekiwań i potrzeb.