Zadania:
- diagnozowanie i rozwiązywanie problemów zgłaszanych przez Klientów (również obcojęzycznych),
- analiza potrzeb Klienta,
- uzupełnianie i doprecyzowywanie informacji o zgłoszonym problemie,
- przygotowywanie i realizacja przypadków testowych,
- współpraca i konsultacje rozwiązań technicznych z zespołami produktowymi i deweloperskimi,
- formułowanie kompleksowych odpowiedzi lub opisów przypadków testowych oraz kierowanie problemów do naprawy,
- przygotowywanie dokumentacji wewnętrznej.
- znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym,
- podstawowa znajomość SQL,
- umiejętności analityczne i rozwiązywania problemów,
- komunikatywność i umiejętność pracy w zespole,
- łatwość przyswajania nowej wiedzy,
- samodzielność w działaniu,
- wykształcenie co najmniej średnie.
- Prywatna opieka medyczna
- Ubezpieczenie grupowe
- Szkolenia
- Karta Multisport
- Dofinansowanie wypoczynku
- Owocowe dni
- Drużyna Asseco Active Team
- Spotkania integracyjne
- Pracowniczy Plan Emerytalny (PPE)
- Praca w największej spółce IT
- Dostęp do zaawansowanych technologii
- Posiłki w ramach Pyszne.pl
Poznaj
Asseco Data Systems S.A.
Asseco Data Systems S.A. zatrudnia ponad 900 pracowników. Są wśród nich analitycy, projektanci, programiści, testerzy i wdrożeniowcy, posiadający certyfikaty potwierdzające ich kompetencje w zakresie produkcji oprogramowania i zarządzania projektami.
Mamy do zaoferowania wiele interesujących ofert pracy w 13 biurach w Polsce Realizujemy ciekawe i ambitne projekty informatyczne dla przedsiębiorstw oraz instytucji administracji samorządowej. Oferujemy pracę w dynamicznie rozwijającej się organizacji, mamy do zaoferowania wiele różnorodnych stanowisk pracy. Poszukujemy analityków, projektantów, programistów, testerów i wdrożeniowców, a także handlowców, szkoleniowców i wielu innych specjalistów.