Accenture jest globalną firmą świadczącą usługi z zakresu konsultingu, nowoczesnych technologii i outsourcingu. Strona internetowa firmy to http://www.accenture.com/.
Młodszy Specjalista ds. Wsparcia - II linia ( j.francuski)
Miejsce pracy: Łódź
Nr Ref.: 00626110
Czym będziesz się zajmować?
Jako Młodszy Specjalista ds. Wsparcia będziesz członkiem kilkunastoosobowego zespołu, który zapewnia ciągłość funkcjonowania zaawansowanego systemu opartego na technologiach Microsoft i IBM, a dokładnie. Będziesz odpowiedzialny za nadzorowanie bieżącej pracy aplikacji bankowej, a dokładnie:
- bieżącą współpracę z trzecią linią wsparcia
- monitorowanie systemu (przeglądanie i analiza logów aplikacji)
- wsparcie przetwarzania (wykonywanie zdefiniowanych procedur awaryjnych
- wykonywanie procedur i skryptów migracji zmian w oprogramowaniu
Oczekujemy od Ciebie
- dobrej znajomości języka francuskiego (poziom B2/C1)
- zainteresowania branżą IT – mile widziane doświadczenie w utrzymaniu systemów,
- dyspozycyjności do pracy w systemie częściowo zmianowym.
Mile widziana znajomość:
- zagadnień związanych z administracją bazami danych oraz podstaw SQL
- podstaw administracji Windows Server
- podstaw programowania
- najlepszych praktyk IT
Co możemy Ci zapewnić?
- pracę w jednej z największych na świecie firm doradztwa IT,
- wsparcie w rozwoju kariery i kompetencji – pełne dofinansowanie kursów i certyfikacji, dostęp do materiałów oraz platform e-learningowych, opiekę mentora, jasno zdefiniowaną ścieżkę kariery,
- pełen komfort pracy - prywatną opiekę medyczną, ubezpieczenie na życie, karnety sportowe, vouchery lunchowe, korporacyjną kartę kredytową American Express Gold,
- elastyczny czas pracy oraz możliwość pracy zdalnej.