Pracujemy z pasją, energią i entuzjazmem, dzięki czemu realizujemy ambitne cele i wizję wspólnego sukcesu!
Każdy z nas ma realny wpływ na rozwój, współpracę i zaangażowanie.
Wspólnie budujemy kulturę organizacyjną opartą na otwartym dialogu i różnorodności.
Młodszy Specjalista ds. Wsparcia Operacji eCommerce
Miejsce pracy: Warszawa
Co będziesz robić:
- ustawiać i testować promocje zgodnie z procesem w GK CCC dla kanału eCommerce,
- testować działanie platform na wszystkich rynkach,
- wspierać zespół Operacji eCommerce w obszarze administracyjno-systemowym,
- wspierać zespół w wykonywaniu raportów / analiz,
- współpracować z innymi działami w firmie (w tym Marketing, CRM, Sprzedaż, IT, Reklamacje, Logistyka) w ramach realizacji potrzeb biznesowych.
Szukamy osób, które:
- posiadają doświadczenie w procesach technologicznych (np. platformy eCommerce etc.),
- posiadają doświadczenie w procesach eCommerce i/lub Omnichannel,
- znają systemy klasy eCommerce / ERP na poziomie podstawowowym,
- znają pakiet MS Office (Excel, Outlook, Sharepoint, Project) na poziomie min. średniozaawansowanym,
- posługują się językiem angielskim w stopniu komunikatywnym.
Dodatkowe korzyści dla Ciebie:
- pracę w międzynarodowej, dynamicznie rozwijającej się firmie
- zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
- prywatną opiekę medyczną
- możliwość przystąpienia do grupowego ubezpieczenia na życie
- programy sportowe: Multisport/ OK System
- możliwość zdobywania nowej wiedzy i poszerzania doświadczeń zawodowych
- karty rabatowe do sieci CCC oraz sklepu internetowego eobuwie.pl
- innowacyjne miejsce pracy
W CCC umowa o pracę, ubezpieczenie na życie, opieka medyczna i karty rabatowe to standard.
Co będziesz robić:
- ustawiać i testować promocje zgodnie z procesem w GK CCC dla kanału eCommerce,
- testować działanie platform na wszystkich rynkach,
- wspierać zespół Operacji eCommerce w obszarze administracyjno-systemowym,
- wspierać zespół w wykonywaniu raportów / analiz,
- współpracować z innymi działami w firmie (w tym Marketing, CRM, Sprzedaż, IT, Reklamacje, Logistyka) w ramach realizacji potrzeb biznesowych.
Szukamy osób, które:
- posiadają doświadczenie w procesach technologicznych (np. platformy eCommerce etc.),
- posiadają doświadczenie w procesach eCommerce i/lub Omnichannel,
- znają systemy klasy eCommerce / ERP na poziomie podstawowowym,
- znają pakiet MS Office (Excel, Outlook, Sharepoint, Project) na poziomie min. średniozaawansowanym,
- posługują się językiem angielskim w stopniu komunikatywnym.
Dodatkowe korzyści dla Ciebie:
- pracę w międzynarodowej, dynamicznie rozwijającej się firmie
- zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
- prywatną opiekę medyczną
- możliwość przystąpienia do grupowego ubezpieczenia na życie
- programy sportowe: Multisport/ OK System
- możliwość zdobywania nowej wiedzy i poszerzania doświadczeń zawodowych
- karty rabatowe do sieci CCC oraz sklepu internetowego eobuwie.pl
- innowacyjne miejsce pracy
W CCC umowa o pracę, ubezpieczenie na życie, opieka medyczna i karty rabatowe to standard.