Miejsce pracy: Warszawa
Nr ref.: CEN/177/10/2017
Główne zadania:
• inicjowanie i realizowanie działań związanych z organizacją spotkań z klientami detalicznymi
• zapewnienie dostępności materiałów promocyjno-informacyjnych w sieci sprzedaży usług maklerskich, na konferencjach, spotkaniach oraz udział w ich aktualizacji
• prowadzenie bazy danych sieci sprzedaży usług maklerskich DM oraz raportowanie zmian w sieci sprzedaży usług maklerskich
• realizowanie zadań związanych z modernizacją Punktów Obsługi Klienta (POK)
• zamieszczanie informacji na stronie Dom Maklerski w portalu intranetowym Banku
• zapewnienie komunikacji pomiędzy Domem Maklerskim a siecią sprzedaży, w tym przygotowywanie, uzgadnianie treści komunikacji
• wyjazdy do sieci sprzedaży
Oczekujemy:
• wykształcenia wyższego
• mile widziana znajomość zagadnień z zakresu narzędzi marketingowo-sprzedażowych w celu inicjowania i realizacji działań wspierających sprzedaż usług maklerskich, promowanie Domu Maklerskiego
• dobrej znajomości programów z pakietu Microsoft Office
• samodzielności, kreatywności, dokładności
• dyspozycyjności związanej z częstymi wyjazdami do sieci POK na terenie kraju
• umiejętności pracy pod presją czasu
• dodatkowym atutem będą zdolności analityczne i umiejętności wyciągania wniosków
Oferujemy:
• umowę o pracę
• atrakcyjny pakiet socjalno-motywacyjny, w tym prywatną opiekę zdrowotną i Pracowniczy Program Emerytalny
• konkurencyjne wynagrodzenie
• profesjonalny system szkoleń