Najnowsze oferty pracy

Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Mazowieckie Warszawa-Mokotów Specjalista Customer Experience Warszawa-Mokotów
Młodszy Specjalista ds. Zarządzania Doświadczeniami Klienta (K/M)

Młodszy Specjalista ds. Zarządzania Doświadczeniami Klienta (K/M)

Link4 Towarzystwo Ubezpieczeń S.A.
Warszawa, Mokotów, ul. Postępu 15
młodszy specjalista (junior)
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
rekrutacja online
412 dni temu
Młodszy Specjalista ds. Zarządzania Doświadczeniami Klienta (K/M)
Miejsce pracy: Warszawa, Mokotów, ul. Postępu 15
TWÓJ ZAKRES OBOWIĄZKÓW:
  • współudział w budowaniu i rozwoju procesów, procedur oraz narzędzi wspierających budowanie pozytywnych doświadczeń klientów,
  • inicjowanie i wdrażanie zmian poprawiających doświadczenie klientów,
  • współudział w budowaniu zaangażowania pracowników LINK4 w dostarczaniu klientom pozytywnych doświadczeń,
  • raportowanie i analiza kluczowych wskaźników dotyczących relacji z klientem,
  • współpraca z innymi zespołami/departamentami w Spółce oraz Grupie.
NASZE WYMAGANIA:
  • znajomość tematyki customer experience,
  • pomysłowość, innowacyjność i wysokie zaangażowanie,
  • bardzo dobre umiejętności komunikacyjne i duża samodzielność w działaniu,
  • zdolności analityczne i kreatywność w poszukiwaniu rozwiązań,
  • mile widziane doświadczenie w sektorze ubezpieczeniowym i znajomość zagadnień z obszaru zarządzania jakością i pracy głosem klienta.
TO OFERUJEMY:
  • stabilne warunki zatrudnienia – umowę o pracę,
  • pracę w trybie hybrydowym (do biura zapraszamy na: spotkania zespołu raz w tygodniu, szkolenia stacjonarne lub w tematach kadrowych wymagających podpisania dokumentów). Nasze biuro mieści się przy ul. Postępu 15 w Warszawie,
  • wdrożenie na stanowisko pracy – przekażemy Ci naszą wiedzę i doświadczenie, abyś mógł/a komfortowo rozpocząć pracę i rozwijać swoje kompetencje,
  • pakiet benefitów (w przypadku umowy o pracę) – opiekę medyczną, dofinansowanie do karty Multisport, grupowe ubezpieczenie na życie oraz szereg inicjatyw na rzecz naszych pracowników,
  • możliwość uzyskania dodatkowych dni wolnych,
  • kulturę organizacyjną opartą na trzech wartościach: klient, mistrzostwo, szacunek – w centrum naszego zainteresowania zawsze jest klient, swoimi działaniami dążymy do mistrzostwa, a podstawą naszych relacji jest szacunek.