Młodszy Specjalista IT ds. Wsparcia

Exorigo-Upos sp. z o.o.

Gliwice

8 dni temu

Młodszy Specjalista IT ds. Wsparcia
Miejsce pracy: Gliwice
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:
  • rozwiązywanie problemów w działaniu centralnych systemów opartych na bazach danych MSSQL
  • rozwiązywanie problemów w aplikacjach,
  • tworzenie dokumentacji technicznej
Wymagania:
  • wykształcenie wyższe o profilu informatycznym,
  • znajomość podstawowych zagadnień dotyczących relacyjnych baz danych oraz kwestii administracji systemem bazodanowym MSSQL 2005/2008/2012/2014,
  • znajomość podstawowych zagadnień konfiguracji sieci komputerowych,
  • zdolności analityczne,
  • komunikatywna znajomość języka angielskiego
  • umiejętność organizacji pracy,
  • komunikatywność,
  • dyspozycyjność w zakresie podjęcia pracy zmianowej
Oferujemy:
  • stabilne zatrudnienie w firmie o dużym potencjale rozwojowym
  • dogodną formę zatrudnienia
  • przyjazną atmosferę pracy i współpracę w zespole zaangażowanych profesjonalistów i naukę od doświadczonych ekspertów
  • atrakcyjny pakiet opieki medycznej
  • pracę z wykorzystaniem najnowszych technologii dla renomowanych Klientów
  • bardzo dogodną lokalizację i wygodne, nowe biuro

Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.

Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji za pomocą przycisku

 Aplikuj 

 

Administratorami Pani/Pana danych osobowych są wspólnie następujące Spółki:

Exorigo-Upos S.A., adres siedziby: Skierniewicka 10A, 01-230 Warszawa, KRS: 0000428347, NIP: 5252535950, REGON: 146251737;
FINTURE Sp. z o.o., adres siedziby: Skierniewicka 10A, 01-230 Warszawa, KRS: 0000635131, NIP: 5272778791, REGON: 365340724;
FINTURE AI Sp. z o.o., adres siedziby: Skierniewicka 10A, 01-230 Warszawa, KRS: 0000785939, NIP: 5252789627, REGON: 383352469;

dalej łącznie zwanymi Współadministratorami.

Współadministratorzy wyznaczyli wspólnego Inspektora Ochrony Danych, z którym Pani/Pan mogą się skontaktować drogą elektroniczną na adres: ochronadanych@exorigo-upos.pl, lub pisemnie na adres Współadministratorów (z dopiskiem „Inspektor Danych Osobowych).

Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w celu rekrutacji, na podstawie zgody, zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a) RODO. Podanie danych w zakresie określonym w Art. 221 przepisami ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy oraz aktów wykonawczych jest obowiązkowe i stanowi warunek wzięcia udziału w procesie rekrutacji. Przekazanie dodatkowych danych osobowych jest dobrowolne. W każdej chwili przysługuje Pani/Panu prawo do wycofania zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych, ale cofnięcie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie Pani/Pana zgody przed jej wycofaniem.

Ma Pani/Pan prawo do sprostowania swoich danych, zgłoszenia sprzeciwu wobec ich przetwarzania oraz uzyskania od administratora dostępu do ich treści. W dowolnym momencie może Pani/Pan zgłosić administratorowi chęć ograniczenia przetwarzania danych, ich przeniesienia lub wnieść o ich usunięcie. W przypadku stwierdzenia naruszenia danych ma Pani/Pan możliwość wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.

W ramach umowy o współadministrowanie, Współadministratorzy uzgodnili zakresy swojej odpowiedzialności dotyczącej wypełniania obowiązków wynikających z RODO, w szczególności:
za wypełnianie obowiązków informacyjnych wynikających z RODO w odniesieniu do podawania informacji, o których mowa w art. 13 i 14 jest odpowiedzialna Spółka Exorigo-Upos S.A.;
za wypełnianie obowiązków wynikających z RODO w odniesieniu do wykonywania przez Panią/Pana przysługujących praw jest odpowiedzialny Exorigo-Upos S.A. Niezależnie od tego ustalenia, może Pani/Pan wykonywać swoje prawa również wobec pozostałych Współadministratorów, tj. FINTURE Sp. z o.o. oraz FINTURE.AI Sp. z o.o. którzy przekażą Pani/Pana żądanie Exorigo-Upos S.A., w celu zrealizowania Pani/Pana żądania.

Dane osobowe będą przechowywane do zakończenia procesu rekrutacji, chyba, że wyrazi Pani/Pan zgodę na ich przetwarzanie na potrzeby przyszłych rekrutacji. W takim przypadku Pani/Pana dane zostaną usunięte po upływie 5 lat.

Poznaj

Exorigo-Upos S.A.

Stanowisko Pracownika I-szej Linii Wsparcia znaleźć można w wielu różnych branżach i specjalnościach, choć szczególnie często spotkać je można w branży IT. Do zadań Pracownika I-szej Linii Wsparcia należy przyjmowanie, rozwiązywanie i monitorowanie problemów zgłaszanych przez klientów. Kontakt z klientem odbywa się przez telefon i email. Osoba zatrudniona na tym stanowisku posiada wiedzę o stanie podstawowych ...
Praca Pracownik I-wszej linii wsparcia