Jako J.S. HAMILTON POLAND Sp. z o.o. jesteśmy największą w Polsce firmą świadczącą niezależne usługi w zakresie badań i ekspertyz jakościowych, dysponującą siecią laboratoriów analitycznych. Jesteśmy firmą z wieloletnim doświadczeniem, która nieustannie się rozwija. Zatrudniamy ponad 800 pracowników w całym kraju. Szukamy ludzi wszechstronnych, o szerokich horyzontach, z pasją i ciekawością. Liczy się dla nas otwartość, chęć nauki i rozwoju, umiejętność poszukiwania rozwiązań oraz zaangażowanie.
Aktualnie do naszego zespołu poszukujemy kandydata na stanowisko:
- nadzór i przygotowanie wymaganej dokumentacji technicznej
- przyjmowanie zgłoszeń i koordynacja napraw oraz serwisów w biurach i laboratoriach
- ścisła współpraca działami wewnątrz firmy i oddziałami poza Gdynią
- dbanie o obieg dokumentacji
- rozliczanie FV w systemie
- min. 2 lata doświadczenia w dziale administracji/eksploatacji
- znajomość programu Excel w dobrym stopniu (na poziomie tabel przestawnych)
- komunikatywność oraz umiejętność pracy w zespole
- umowę o pracę z wypłatą na czas
- praca w stałych godzinach od poniedziałku do piątku
- opiekę medyczną w Medicover i ubezpieczenie grupowe
- benefity w ramach ZFŚS (min. dofinansowanie do wczasów, karty świąteczne)
- wsparcie doświadczonego zespołu
- możliwość rozwoju w ramach organizacji
Poznaj
J.S. Hamilton Poland Sp. z o.o.
Jesteśmy największą w Polsce firmą świadczącą niezależne usługi w zakresie badań i ekspertyz jakościowych, dysponującą siecią akredytowanych laboratoriów analitycznych.
Dla naszych klientów z wielu branż oferujemy szeroki wachlarz wyspecjalizowanych analiz żywności, kosmetyków i produktów chemii gospodarczej, farmaceutyków, opakowań i artykułów przemysłowych, paliw ciekłych i stałych i wielu innych.
J.S. HAMILTON POLAND Sp. z o.o. posiada ponad 10 oddziałów w Polsce oraz na rynku zagranicznym. Łącznie zatrudnia ponad 900 osób.