Szczegóły oferty
GŁÓWNE ZADANIA:
- praca w systemie SOLU w zakresie obsługi skierowań na leczenie uzdrowiskowe,
- prowadzenie korespondencji ze świadczeniobiorcami i świadczeniodawcami,
- udzielanie informacji związanych z realizacją i obsługą skierowań na leczenie uzdrowiskowe,
- pełnienie dyżurów telefonicznych.
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: wyższe lub średnie,
- lata pracy zawodowej: przy wykształceniu wyższym wymagany jest minimum 1 rok stażu pracy, przy wykształceniu średnim wymagane są minimum 4 lata stażu pracy.
Wymagane wykształcenie oraz staż pracy należy udokumentować.
Wymagania dodatkowe:
- mile widziane doświadczenie w obsłudze klientów,
- znajomość przepisów ustawy z dnia 27 sierpnia 2004r. o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych (Dz. U. z 2024 r., poz. 146),
- znajomość przepisów ustawy z 28 lipca 2005 r o lecznictwie uzdrowiskowym, uzdrowiskach i obszarach ochrony uzdrowiskowej oraz o gminach uzdrowiskowych (Dz.U. z 2023 r. poz., 151 ze zm.)
- znajomość rozporządzenia Ministra Zdrowia z 7 lipca 2011 r. w sprawie kierowania na leczenie uzdrowiskowe albo rehabilitację uzdrowiskową (Dz.U. z 2024 r., poz. 208),
- znajomość rozporządzenia Ministra Zdrowia z 5 stycznia 2012 roku w sprawie sposobu kierowania i kwalifikowania pacjentów do zakładów lecznictwa uzdrowiskowego (Dz.U. z 2010 r., poz. 14),
- znajomość rozporządzenia Ministra Zdrowia z 23 lipca 2013 r. w sprawie świadczeń gwarantowanych z zakresu lecznictwa uzdrowiskowego (Dz.U. z 2022 r., 1406 ze zm.),
- znajomość pakietu MS Office (w szczególności Excel, Word, Outlook),
- umiejętność poprawnego formułowania pism,
- umiejętność planowania i organizowania pracy własnej,
- zaangażowanie w powierzone zadania,
- umiejętność pracy w zespole,
- samodzielność i odpowiedzialność, rzetelność,
- komunikatywność,
- motywacja do pracy.
Wymagane dokumenty:
- CV,
- podpisany kwestionariusz osobowy,
- kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
- kopie dokumentów potwierdzających lata pracy zawodowej z tytułu umowy o pracę (świadectwo pracy), umowy zlecenie (zaświadczenie) lub prowadzenia działalności gospodarczej (wydruk z CEIDG),
- kopie innych dokumentów zgodnie z wymaganiami stanowiskowymi,
- podpisane oświadczenia i zgody (zwracamy szczególną uwagę na poprawne wypełnienie dokumentów).
Naszym pracownikom oferujemy:
- Pracę w organizacji sprawnie zarządzanej, skoncentrowanej na realizacji celów
- Pracę zgodnie z metydyką LEAN MANAGEMENT
- Stabilne zatrudnienie na Umowę o Pracę
- Profesjonalny system szkoleń
- Opiekę mentora
- Możliwości awansu zawodowego
- Miłą atmosferę w pracy
- Atrakcyjne wsparcie socjalne (ZFŚS)
- Inicjatywy dbające o zdrowie
NASZE WARTOŚCI:
- OTWARTOŚĆ NA PACJENTA
- EFEKTYWNOŚĆ
- INNOWACYJNOŚĆ
- SATYSFAKCJA PRACOWNIKÓW
Poznaj
Śląski Oddział Wojewódzki NFZ
Stajemy się silną i nowoczesną organizacją z przejrzystą strukturą organizacyjną i jasno określonymi zadaniami. Rozwój instytucji i podejmowanie nowych wyzwań odbywa się wyłącznie przy udziale Pracowników. Nasze wartości to otwartość na pacjenta, efektywność, innowacyjność i satysfakcja pracowników. Wdrożyliśmy model kompetencyjny, określając kluczowe kompetencje wspólne: efektywna komunikacja, współpraca, zaangażowanie i odpowiedzialność, sprawność w zmiennym otoczeniu.