Spółka z branży usługowej poszukuje kandydata na stanowisko
Opis stanowiska:
- Tworzenie i prowadzenie dokumentacji personalnej związanej z nawiązaniem, przebiegiem i ustaniem pracy
- Aktualizacja danych w systemie kadrowo – płacowym
- Monitorowanie ważności badań lekarskich oraz szkoleń BHP
- Ewidencjonowanie czasu pracy (urlopy, zwolnienia)
Wymagania:
- Wykształcenie min. średnie
- Praktyczna znajomość przepisów prawa pracy
- Doświadczenie min. rok na podobnym stanowisku pracy (warunek konieczny)
- Bardzo dobra organizacja pracy własnej
- Terminowość, dokładność oraz odpowiedzialność za wykonywaną pracę
Oferujemy:
- Ciekawą pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie
- Stabilne warunki zatrudnienia
- Zatrudnienie na umowę o pracę lub zlecenie
Poznaj
Solid Security Sp. z o.o.
Solid Security to doświadczenie, wiedza oraz profesjonalizm działań na rynku ochrony osób i mienia. Jesteśmy firmą z polskim kapitałem z powodzeniem funkcjonującą od 1991 roku na terenie całego kraju. Na podstawie grupy wyspecjalizowanych spółek, świadczymy usługi ochrony na rzecz klientów biznesowych i indywidualnych, we wszystkich obszarach związanych z bezpieczeństwem.
Jak działamy
Bierzemy pełną odpowiedzialność za świadczone usługi, realizując ustalenia z Klientem, reagując jednocześnie na potrzeby pojawiające się w trakcie realizacji kontraktu.
Proponowany przez nas Zintegrowany System Ochrony, gwarantuje optymalizację procesów ochronnych, podnosząc poziom bezpieczeństwa naszych Klientów.
Dbamy o dobre relacje w biznesie, opierając je o konstruktywny dialog, profesjonalizm działań oraz partnerstwo. Potencjał Solid Security oparty jest o kompetentny i zaangażowany Zespół.
Działamy we wszystkich regionach Polski, poprzez profesjonalnie zorganizowaną strukturę operacyjną.
Pozycja Solid Security oraz ciągły rozwój firmy, związana jest z umiejętnością wykorzystywania wieloletniego doświadczenia, z właściwym rozumieniem potrzeb Klienta oraz inwestowaniem w kapitał ludzki i innowacyjne rozwiązania.