Szczegóły oferty
- terminowe i zgodne z obowiązującymi procedurami prowadzenie spraw związanych z obsługą roszczeń przedstawianych przez inne państwa członkowskie UE/EFTA;
- nadzór merytoryczny nad działaniami oddziałów wojewódzkich NFZ w zakresie obsługi roszczeń;
- udział w pracach nad modyfikacjami systemów obsługujących realizację procesów leżących w kompetencjach Wydziału;
- udział w pracach związanych z modelowaniem procesów obsługi roszczeń.
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: wyższe (finanse, prawo, administracja, ubezpieczenia, ochrona zdrowia) lub średnie;
- wymagane lata pracy:
- minimum rok pracy zawodowej w przypadku posiadania wykształcenia wyższego,
- minimum 4 lata pracy zawodowej w przypadku posiadania wykształcenia średniego.
Wymagania dodatkowe:
- znajomość przepisów prawa z zakresu finansów i rachunkowości lub ubezpieczeń społecznych (mile widziane);
- doświadczenie zawodowe w jednostkach sektora finansów publicznych lub instytucjach finansowych, ubezpieczeniowych lub administracji publicznej (mile widziane);
- znajomość języka angielskiego lub niemieckiego pozwalająca na pracę z dokumentacją obcojęzyczną i realizację zadań przewidywanych na stanowisku;
- znajomość pakietu Microsoft Office;
- umiejętność rozwiązywania problemów;
- bardzo dobry warsztat organizacji pracy własnej;
- komunikatywność, dokładność, otwartość na zmiany.
- CV;
- podpisany kwestionariusz osobowy;
- kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie;
- kopie dokumentów potwierdzających wymagane w ogłoszeniu lata pracy zawodowej z tytułu umowy o pracę, umowy zlecenie lub prowadzenia działalności gospodarczej;
- kopie innych dokumentów zgodnie z wymaganiami stanowiskowymi;
- podpisane oświadczenia i zgody (zwracamy szczególną uwagę na poprawne wypełnienie dokumentów);
Jeżeli chcesz dowiedzieć się jak prawidłowo złożyć dokumenty lub szukasz dodatkowych informacji dotyczących procesu rekrutacji i technik naboru, skorzystaj z naszego poradnika. Znajdziesz tam również klauzulę informacyjną oraz wzory wymaganych zgód, które ułatwią Ci aplikowanie.
Naszym pracownikom oferujemy:
- Pracę w organizacji sprawnie zarządzanej, skoncentrowanej na realizacji celów
- Pracę zgodnie z metydyką LEAN MANAGEMENT
- Stabilne zatrudnienie na Umowę o Pracę
- Profesjonalny system szkoleń
- Opiekę mentora
- Możliwości awansu zawodowego
- Miłą atmosferę w pracy
- Atrakcyjne wsparcie socjalne (ZFŚS)
- Inicjatywy dbające o zdrowie
NASZE WARTOŚCI:
- OTWARTOŚĆ NA PACJENTA
- EFEKTYWNOŚĆ
- INNOWACYJNOŚĆ
- SATYSFAKCJA PRACOWNIKÓW
Poznaj
Centrala NFZ
Stajemy się silną i nowoczesną organizacją z przejrzystą strukturą organizacyjną i jasno określonymi zadaniami. Rozwój instytucji i podejmowanie nowych wyzwań odbywa się wyłącznie przy udziale Pracowników. Nasze wartości to otwartość na pacjenta, efektywność, innowacyjność i satysfakcja pracowników. Wdrożyliśmy model kompetencyjny, określając kluczowe kompetencje wspólne: efektywna komunikacja, współpraca, zaangażowanie i odpowiedzialność, sprawność w zmiennym otoczeniu.