Młodszy Specjalista Wsparcia Technicznego

eService Sp. z o.o

Warszawa

8 dni temu

  • Jesteśmy liderem rynku – największym agentem rozliczeniowym w Europie Środkowej. Procesujemy blisko 1,5 mld transakcji bezgotówkowych rocznie.
  • Obsługujemy transakcje dla ponad 358 tys. terminali POS, również dla Klientów z Irlandii, Wielkiej Brytanii, Niemiec oraz Hiszpanii.
  • eService to najszybciej rozwijająca się firma w obszarze transakcji bezgotówkowych w Polsce.
  • Nasza firma należy do amerykańskiej spółki EVO Payments International oraz PKO Banku Polskiego.

Dołącz już dziś do eService jako:

Młodszy Specjalista Wsparcia Technicznego
Miejsce pracy: Warszawa
Do Twoich zadań należeć będzie:
  • współpraca z klientami Spółki, szczególnie z Klientami Kluczowymi Spółki, w zakresie bieżącej obsługi Serwisowej
  • ścisła współpraca z Serwisantami pracującymi dla Spółki
  • obsługa zgłoszeń technicznych napływających od Klientów (w ramach drugiej linii wsparcia)
  • dbanie o najwyższą jakość usług serwisowych
To stanowisko jest dla Ciebie, jeśli:
  • posiadasz wykształcenie średnie techniczne lub wyższe
  • dobrze znasz pakiet MS Office (w tym Access)
  • komunikatywność oraz umiejętność nawiązywania pozytywnych relacji z klientem jest Twoją mocną stroną
  • znasz podstawowe zagadnienia związane z telekomunikacją oraz informatyką
  • mile widziana znajomość języka angielskiego
  • mile widziana wiedza z zakresu terminali POS oraz systemów fiskalnych
Na co możesz liczyć:
  • Rozwój w międzynarodowym środowisku
  • Prywatna opieka medyczna
  • Elastyczne godziny pracy w piątki
  • Pakiet świadczeń socjalnych, również dla Twoich bliskich
  • Karta Multisport w atrakcyjnej cenie
  • Możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego
  • Owocowe środy i codziennie pyszna kawa
  • Strefa chillout z konsolą do gier
  • Dodatkowe wolne godziny na spędzanie czasu z rodziną

Czekamy na Twoje zgłoszenie

Aplikuj już teraz!

APLIKUJ

Poznaj

eService Sp. z o.o.

Dlaczego warto?

Czy wiesz, że 56% Polaków woli płatności bezgotówkowe, a jedynie 31% wybiera gotówkę? Nic dziwnego – w naszych kieszeniach znajduje się już 38 mln kart! Branża płatności elektronicznych wciąż rośnie, a eService to najszybciej rozwijająca się firma w obszarze transakcji bezgotówkowych w Polsce.

Jesteśmy liderem rynku – największym agentem rozliczeniowym w Europie Środkowej. Procesujemy transakcje dla ponad 358 tys. terminali POS, również dla klientów z Irlandii, Wielkiej Brytanii, Niemiec oraz Hiszpanii.

Nasza firma należy do amerykańskiej spółki EVO Payments International oraz PKO Banku Polskiego. Akcje EVO Payments są notowane na giełdzie papierów wartościowych Nasdaq.

Proces rekrutacji

KrokWyślij CV
KrokWeryfikacja zgłoszeń
KrokSpotkajmy się
KrokZaprezentuj swoje umiejętności
KrokCzas na decyzję
Krok Dołączasz do eService
Stanowisko Pracownika I-szej Linii Wsparcia znaleźć można w wielu różnych branżach i specjalnościach, choć szczególnie często spotkać je można w branży IT. Do zadań Pracownika I-szej Linii Wsparcia należy przyjmowanie, rozwiązywanie i monitorowanie problemów zgłaszanych przez klientów. Kontakt z klientem odbywa się przez telefon i email. Osoba zatrudniona na tym stanowisku posiada wiedzę o stanie podstawowych ...
Praca Pracownik I-wszej linii wsparcia