Najnowsze oferty pracy

Zobacz więcej ofert pracy

Młodszy / Starszy Specjalista ds. Administracji

Łódzka Spółka Infrastrukturalna sp. z o.o.

Łódź

21 dni temu

„Łódzka Spółka Infrastrukturalna” sp. z o. o. jest Spółką , w której wyłącznym udziałowcem jest Miasto Łódź. Podstawowym zadaniem Spółki jest zarządzanie infrastrukturą wodociągowo-kanalizacyjną będącą własnością ŁSI sp. z o. o.
Spółka prowadzi inwestycje infrastrukturalne polegające na modernizacji oraz rozbudowie sieci wodociągowo- kanalizacyjnej, przez co przyczynia się do podniesienia standardu życia mieszkańców, a także ochrony środowiska naturalnego.
Łódzka Spółka Infrastrukturalna sp. z o.o.
prowadzi aktualnie nabór na stanowisko:

Młodszy / Starszy Specjalista ds. Administracji

pełen etat

Co dla Ciebie przygotowaliśmy?
  • Profesjonalne wdrożenie, wiemy jak zadbać o dobry start.
  • Wsparcie załogi poprzez wymianę wiedzy i doświadczeń.
  • Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę oraz pakiet socjalny.
  • Zadbamy również o Twoją przyszłość poprzez indywidualne podejście do Twojego rozwoju m. in. poprzez uczestnictwo w certyfikowanych szkoleniach.
  • Pracę w niekorporacyjnej atmosferze, wśród ludzi, którzy lubią ze sobą pracować i spędzać czas.
  • Podczas rozmowy kwalifikacyjnej poznasz swojego przełożonego, który opowie Ci czym dokładnie będziesz się zajmować i z kim będziesz pracować.
Czym będziesz się zajmować?
  • Zarządzaniem i administrowaniem nieruchomościami stanowiącymi własność Spółki.
  • Prowadzeniem spraw związanych z ewidencją i dokumentacją nieruchomości, budynków i lokali stanowiących własność Spółki.
  • Zlecaniem wykonania wymaganych prawem budowlanym przeglądów technicznych budynków, procedowaniem spraw związanych z usterkami zgłoszonymi przez najemców, bieżącą obsługą techniczną budynków i lokali.
  • Prowadzeniem ewidencji kosztów eksploatacji nieruchomości.
Czego od Ciebie oczekujemy?
  • Wykształcenia wyższego (mile widziane ukończenie studiów podyplomowych z zakresu zarządzania nieruchomościami).
  • Minimum 3 lat udokumentowanego doświadczenia zawodowego w pracy na stanowisku związanym z zarządzaniem nieruchomościami.
Osoby zainteresowane powyższą ofertą pracy prosimy o dostarczenie do siedziby Spółki bądź przesłanie drogą elektroniczną:
  • CV i listu motywacyjnego;
  • kopii dokumentów potwierdzających wykształcenie i staż pracy;
  • oświadczenia o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji;
Informacje dodatkowe
Oferty składane po terminie i niekompletne nie będą rozpatrywane. ŁSI sp. z o.o. zastrzega sobie możliwość kontaktu tylko z wybranymi kandydatami. Wybrani kandydaci muszą spełniać oczekiwania zawarte w ogłoszeniu. Kandydaci niezakwalifikowani nie będą powiadamiani telefonicznie ani pisemnie. ŁSI sp. z o.o. nie odsyła dokumentów. Dokumenty osób niezakwalifikowanych do dalszego etapu zostają zniszczone.

Klauzula informacyjna wraz z treścią zgody na przetwarzanie danych osobowych znajduje się na stronie internetowej Spółki.
Administrator nieruchomości, jak sugeruje sama nazwa stanowiska, jest osobą odpowiedzialną za sprawowanie bieżącego nadzoru nad obiektem, lub grupą obiektów o określonym charakterze; kamienicą, osiedlem mieszkaniowym, ośrodkiem rekreacyjnym, budynkiem o zastosowaniu przemysłowym lub halą produkcyjną czy magazynem. W zależności od rodzaju obiektów podległych osobie obsadzonej na tym stanowisku, jej codzienne obowiązki będą ...
Praca Administrator Nieruchomości