Kraków
Twoja Rola
- Weryfikacja dokładności i intencji treści przesyłanych przez użytkowników (opinie, zdjęcia, aktualizacje lokalizacji).
- Podejmowanie decyzji o akceptacji lub odrzuceniu treści na podstawie wewnętrznych polityk i krytycznego myślenia.
- Obsługa i rozwiązywanie reklamacji klientów oraz eskalacja priorytetowych problemów.
- Dostarczanie konstruktywnych opinii w celu ulepszania produktu, procesów i polityk.
Wymagania
- Biegła znajomość języka hiszpańskiego (min. B2/C1) i angielskiego (C1).
- Doświadczenie w pracy w środowisku BPO.
- Bardzo dobra organizacja i dbałość o detale.
- Rozwinięte umiejętności analityczne i koordynacyjne.
- Zdolność adaptacji do zmian oraz szybkie przyswajanie wiedzy technicznej.
- Umiejętność efektywnej pracy w międzynarodowym środowisku.
Oferujemy
- Bogaty pakiet benefitów (Multisport, opieka medyczna LuxMed z opieką dentystyczną, ubezpieczenie na życie, Kafeteria).
- Pracę w otwartym i międzynarodowym zespole.
- Możliwość rozwoju zawodowego w globalnej organizacji.
- Liczne szkolenia i klarowna ścieżka kariery.
About our Candidate Privacy Statement: https://www.cognizant.com/careers_resources/Cognizant_Candidate_Privacy_Statement_English_version.pdf
Poznaj
Cognizant Technology Solutions Poland Sp. z o.o.
COGNIZANT TECHNOLOGY SOLUTIONS POLAND SP Z O O
Cognizant is a leading IT Services provider globally, transforming Clients' business, operating and technology models for the digital era. Headquartered in the US, Cognizant is ranked on the Fortune 500 and is consistently listed among the most admired companies in the world.At Cognizant, we celebrate diversity and inclusion across our workforce and with our partners, communities and fellow racing fans. That’s why, alongside the Aston Martin Cognizant Formula One team, we work in unison for a more inclusive future. All in, all welcome.