Najnowsze oferty pracy

  • Młodszy Konsultant ds. wsparcia technicznego

    Asseco Data Systems S.A.   Szczecin    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    6 godz.
    Zadania: telefoniczna i mailowa obsługa Klientów w sprawach technicznych dla certyfikatów kwalifikowanych i niekwalifikowanych oraz produktów dostępnych w ofercie Certum, rozwiązywanie problemów z zakresu podpisu elektronicznego.
  • Konsultant ds. wsparcia i serwisu oprogramowania

    Integra Software Sp. z o.o.   Koszalin    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  kontrakt B2B  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Do Twoich obowiązków należeć będzie: Obsługa telefoniczna i zdalna zgłoszeń użytkowników Udzielanie zdalnego wsparcia technicznego klientom w zakresie obsługi i serwisu oprogramowania; Analiza zgłoszeń i dostarczanie odpowiedzi o rozwiązanym problemie do użytkowników Szybko...
  • Service Desk Specialist

    METRO Global Solution Center Sp. z o.o.   Szczecin, Plac Brama Portowa 1    praca hybrydowa
    specjalista mid / junior / senior  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    General duties: 1st level of support for system users in resolving requests; ticket queue management in the Jira system; cooperation with customers within METRO group (it's not a call center) timely data entry into the system in accordance with the designated SLA level; ongoing monitoring of the...
  • Paid Internship Junior IT Supporter

    CEMEX Polska Sp. z o.o.   zachodniopomorskie  
    relokacja do: Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy jaki Cię interesuje. Szwajcaria
    praktykant/stażysta  umowa o staż/praktykę  pełny etat
    4 dni
    Activities: Provide technical support for hardware and software issues by responding to requests either in person or over the phone /chat, Assist with updating and maintaining IT documentation, Help to maintain and update IT inventory and end user guides, Troubleshoot network connectivity issues...
  • Specjalista ds. wsparcia bankowości elektronicznej

    PKO Bank Polski   Poznań    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Na co dzień w naszym zespole:wspierasz klientów obszaru bankowości korporacyjnej i przedsiębiorstw oraz oddziałów zagranicznych w zakresie bankowości elektronicznej i mobilnej,analizujesz i rozwiązujesz zgłoszenia klientów dotyczące iPKO biznes i platform powiązanych, Integry, MultiCash,...
  • Młodszy Technik IT

    Hemmersbach   Kraków    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    2 dni
    ZADANIA: Rozwiązywanie problemów związanych z Microsoft 365, aplikacjami, maszynami wirtualnymi; Rozwiązywanie problemów związanych z oprogramowaniem (Windows, MacOS), instalacjami i sprzętem komputerowym; Obsługiwanie urządzeń mobilnych, drukarek, sprzętu konferencyjnego (audio i video)...
  • Global Members Support Agent with Danish or Swedish or German

    Arla Global Shared Services Sp. z o.o.   Gdańsk, Wrzeszcz (Neptune Office)    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Join us for the position of Global Members Support Agent and become a member of our unique international team, supporting farmers in the organization that focuses its activities on sustainability. About the job To to increase the support to our farmer owners (members) dedicated team in Gdansk has...
  • Konsultant ds. wsparcia i serwisu oprogramowania

    Integra Software Sp. z o.o.   Słupsk    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  kontrakt B2B  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Do Twoich obowiązków należeć będzie: Obsługa telefoniczna i zdalna zgłoszeń użytkowników Udzielanie zdalnego wsparcia technicznego klientom w zakresie obsługi i serwisu oprogramowania; Analiza zgłoszeń i dostarczanie odpowiedzi o rozwiązanym problemie do użytkowników Szybko...
  • Konsultant ds. wsparcia i serwisu oprogramowania

    Integra Software Sp. z o.o.   Piła    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  kontrakt B2B  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Do Twoich obowiązków należeć będzie: Obsługa telefoniczna i zdalna zgłoszeń użytkowników Udzielanie zdalnego wsparcia technicznego klientom w zakresie obsługi i serwisu oprogramowania; Analiza zgłoszeń i dostarczanie odpowiedzi o rozwiązanym problemie do użytkowników Szybko...
  • Technik informatyk, programista

    Unilink Poland   Września    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat   7 000 - 10 000 zł brutto/mies.  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 godz.
    Zadania: projektowania konstrukcji aluminiowych w programach LiczOkno; projektowanie obróbek (macr) w programie Uni_Link; modyfikacja konfiguracji powyższych programów w celu uzyskania ich pełnej kompatybilności; instalacja programów u klientów i ich wsparcie techniczne;
Zobacz więcej ofert pracy

Navision Support Specialist

DGS Poland Sp. z o.o.
Szczecin
praca stacjonarna
1136 dni temu
Navision Support Specialist
Miejsce pracy: Szczecin

DGS operates in Poland since 2007. The company, initially under the name Oticon Polska Production, manufactured hearing aids at a manufacturing facility in Mierzyn. Over the course of its 10-year existence, the company expanded their production range to technologically advanced hearing aids and diagnostic equipment, as well as IT, HR, software development, quality assurance, finances and logistic services. Due to the dynamic growth and experienced staff, a decision was made in 2015 to create a new organisation, which would provide its services to companies being parts of the William Demant Group. Currently, DGS employs 2200 people in Poland and is constantly expanding its operations, while continuously hiring new employees.

 

 

Stable employment, ideal working conditions for professional development and a friendly atmosphere.

 

That's the foundation. But that's not all - we can offer much more.

  • Private health care
  • Summer cottages in Denmark
  • Free transportation
  • Cinema tickets
  • Company event
  • Car and bike parking
  • Company canteen
  • Sport club and gym membership

The Navision Support Specialist will serve as a key point-of-contact for Navision support-related issues. The ideal candidate will have exceptional customer support skills and the ability to communicate effectively with educational staff via phone, email, and chat. In addition to demonstrating technical skills in all types of devices, we require experience with efficiently guiding others to successfully use online based education solutions over phone, email, and chat. Quick problem solvers with the ability to prioritize helping a large customer base will thrive in this growing, fast-paced environment.

 

We offer:
  • Full-time work agreement in the international developing organization;
  • Independent and responsible position;
  • Trainings, conferences, books, own budget for self-development; 
  • Social benefits (private medical health care, insurance, sport card, discount card, cinema tickets);
  • Business trips.
Responsibilities:
  • Be active player in the implementations of new Business organizations;
  • Ability to self research, learn new features or updates involving the support of our core products of Navision;
  • Be first contact for whole organization in solving problems; 
  • Be comfortable educating, coaching and supporting others in a positive way;
  • Ability to identify, document and communicate any trends or issues for escalations internally or to other departments;
  • Take an active part in providing and contributing to a positive team culture that is based remotely across the country; 
  • Participate in the ongoing education of our products to support our customers and provide feedback to the product development team;
  • Demonstrate consistency in high quality of support with customers while showing knowledge of both the product and our internal processes;
  • Time management working in a remote environment to effectively accomplish all goals assigned.
Your profile:
  • Minimum 1-3 years of technical related customer support; 
  • Proactive approach; 
  • Exceptional communication skills including probing, gaining agreement and accurately documenting the customer issue(s);
  • Excellent communication and people skills (both written and verbal);
  • Thrives working in a fast-paced environment where you are motivated to help educators succeed with Salesforce each day;
  • Experience in a customer guiding role(s) with proven success supporting over the phone, email, chat; 
  • Experience or Certification with Navision.
Dowiedz się więcej – kliknij na „Aplikuj teraz”
Oferty z dopisaną klauzulą: Zgodnie z Ustawą o Ochronie Danych Osobowych z dnia 29.08.1997 r. (Dz. U. nr 101, poz. 926) wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie dla procesu rekrutacji w DGS Polska Sp. z .o.o., prosimy przesyłać za pomocą przycisku "Aplikuj teraz".

Uprzejmie informujemy, że nadesłanych dokumentów nie zwracamy. Jednocześnie zastrzegamy sobie możliwość do kontaktu tylko z wybranymi kandydatami.
 

Podobne oferty

  • Młodszy Konsultant ds. wsparcia technicznego

    Asseco Data Systems S.A.   Szczecin    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    6 godz.
    Zadania: telefoniczna i mailowa obsługa Klientów w sprawach technicznych dla certyfikatów kwalifikowanych i niekwalifikowanych oraz produktów dostępnych w ofercie Certum, rozwiązywanie problemów z zakresu podpisu elektronicznego.
  • Konsultant ds. wsparcia i serwisu oprogramowania

    Integra Software Sp. z o.o.   Koszalin    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  kontrakt B2B  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Do Twoich obowiązków należeć będzie: Obsługa telefoniczna i zdalna zgłoszeń użytkowników Udzielanie zdalnego wsparcia technicznego klientom w zakresie obsługi i serwisu oprogramowania; Analiza zgłoszeń i dostarczanie odpowiedzi o rozwiązanym problemie do użytkowników Szybko...
  • Service Desk Specialist

    METRO Global Solution Center Sp. z o.o.   Szczecin, Plac Brama Portowa 1    praca hybrydowa
    specjalista mid / junior / senior  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    General duties: 1st level of support for system users in resolving requests; ticket queue management in the Jira system; cooperation with customers within METRO group (it's not a call center) timely data entry into the system in accordance with the designated SLA level; ongoing monitoring of the...
  • Paid Internship Junior IT Supporter

    CEMEX Polska Sp. z o.o.   zachodniopomorskie  
    relokacja do: Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy jaki Cię interesuje. Szwajcaria
    praktykant/stażysta  umowa o staż/praktykę  pełny etat
    4 dni
    Activities: Provide technical support for hardware and software issues by responding to requests either in person or over the phone /chat, Assist with updating and maintaining IT documentation, Help to maintain and update IT inventory and end user guides, Troubleshoot network connectivity issues...
  • Specjalista ds. wsparcia bankowości elektronicznej

    PKO Bank Polski   Poznań    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Na co dzień w naszym zespole:wspierasz klientów obszaru bankowości korporacyjnej i przedsiębiorstw oraz oddziałów zagranicznych w zakresie bankowości elektronicznej i mobilnej,analizujesz i rozwiązujesz zgłoszenia klientów dotyczące iPKO biznes i platform powiązanych, Integry, MultiCash,...
  • Młodszy Technik IT

    Hemmersbach   Kraków    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    2 dni
    ZADANIA: Rozwiązywanie problemów związanych z Microsoft 365, aplikacjami, maszynami wirtualnymi; Rozwiązywanie problemów związanych z oprogramowaniem (Windows, MacOS), instalacjami i sprzętem komputerowym; Obsługiwanie urządzeń mobilnych, drukarek, sprzętu konferencyjnego (audio i video)...
  • Global Members Support Agent with Danish or Swedish or German

    Arla Global Shared Services Sp. z o.o.   Gdańsk, Wrzeszcz (Neptune Office)    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Join us for the position of Global Members Support Agent and become a member of our unique international team, supporting farmers in the organization that focuses its activities on sustainability. About the job To to increase the support to our farmer owners (members) dedicated team in Gdansk has...
  • Konsultant ds. wsparcia i serwisu oprogramowania

    Integra Software Sp. z o.o.   Słupsk    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  kontrakt B2B  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Do Twoich obowiązków należeć będzie: Obsługa telefoniczna i zdalna zgłoszeń użytkowników Udzielanie zdalnego wsparcia technicznego klientom w zakresie obsługi i serwisu oprogramowania; Analiza zgłoszeń i dostarczanie odpowiedzi o rozwiązanym problemie do użytkowników Szybko...
  • Konsultant ds. wsparcia i serwisu oprogramowania

    Integra Software Sp. z o.o.   Piła    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  kontrakt B2B  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Do Twoich obowiązków należeć będzie: Obsługa telefoniczna i zdalna zgłoszeń użytkowników Udzielanie zdalnego wsparcia technicznego klientom w zakresie obsługi i serwisu oprogramowania; Analiza zgłoszeń i dostarczanie odpowiedzi o rozwiązanym problemie do użytkowników Szybko...
  • Technik informatyk, programista

    Unilink Poland   Września    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat   7 000 - 10 000 zł brutto/mies.  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 godz.
    Zadania: projektowania konstrukcji aluminiowych w programach LiczOkno; projektowanie obróbek (macr) w programie Uni_Link; modyfikacja konfiguracji powyższych programów w celu uzyskania ich pełnej kompatybilności; instalacja programów u klientów i ich wsparcie techniczne;