CPL Jobs Sp. z o.o. to część międzynarodowej grupy CPL Resources, notowanej na irlandzkiej i angielskiej giełdzie papierów wartościowych. Działalność rozpoczęliśmy w 1989 roku, w Irlandii. Od 2006 roku działamy na rynku ogólnopolskim. Ponad 20 lat doświadczenia w rekrutacji sprawiło, że CPL Jobs może zaoferować swoim Klientom i Kandydatom wsparcie na każdym etapie procesu rekrutacyjnego. W naszych kontaktach z kandydatami stawiamy na długofalowe relacje. Zapewniamy stały dostęp do informacji o najciekawszych projektach na rynku, doradzamy też w kwestii rozwoju kariery i wyboru optymalnego typu zatrudnienia. Pozwól nam poznać i zrozumieć swoje potrzeby, a pomożemy Ci osiągnąć Twoje cele.
For our INTERNATIONAL Client, we are currently looking for an
Administrative Officer with German
Responsibilities:
- Order entry and processing in system
- Monitoring daily incoming sales orders, analyzing and resolving order issues,
- Processing product returns,
- Communication with Front Office and sales teams in the country you are serving,
- Working on special projects and continuous improvement initiatives,
- Supporting implementation of improvements for process efficiency and quality,
- Maintaining an in-depth knowledge of products and services offered.
Requirements:
- Fluent German OR Italian/ French
- Good English,
- Dedication and cutomer service experience is welcome.
The Client offers:
- Attractive compensation,
- Relocation package,
- Broad packet of benefits,
- International and aspiring work environment.