Najnowsze oferty pracy

  • Asystent ds. rekrutacji - Pracownik biurowy

    MGsolutions MGJJ Sp. z o. o. Sp. k. Sprawdzona firma   Kraków    praca stacjonarna   za 2 dni wygasa
    specjalista junior / mid / asystent  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    Opis stanowiska Obsługa połączeń przychodzących oraz wykonywanie połączeń wychodzących; Przeprowadzanie procesu wstępnej rekrutacji pracowników na stanowiska niskiego i średniego szczebla (projekty zagraniczne) Obsługa informatycznego systemu rekrutacyjnego; Obsługa korespondencji...
  • Pracownik biurowy - Sekretarz Szkoły

    Studeo Sp. z o.o.   Zakopane    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat   5 000 - 7 000 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    10 dni
    Efektywna obsługa sekretariatu szkoły w zakresie administracyjnym i organizacyjnym. Obsługa słuchaczy oraz prowadzenie dokumentacji szkolnej zgodnie z przepisami. Współpraca z kadrą pedagogiczną – organizacja zajęć i rekrutacja nauczycieli. Dbanie o sprawne funkcjonowanie sekretariatu...
  • Asystent ds. obsługi kandydatów

    MGsolutions MGJJ Sp. z o. o. Sp. k. Sprawdzona firma   Kraków    praca stacjonarna   za 2 dni wygasa
    specjalista junior / mid / asystent  umowa o pracę  pełny etat
    22 godz.
    Zakres obowiązków obsługa połączeń przychodzących i wykonywanie połączeń do kandydatów; udział w preselekcji kandydatów na stanowiska niższego i średniego szczebla (m.in. projekty zagraniczne) praca z systemem rekrutacyjnym; obsługa korespondencji mailowej i kanałów social media;...
  • Młodszy Konsultant ds. Rekrutacji

    MGsolutions MGJJ Sp. z o. o. Sp. k. Sprawdzona firma   Kraków    praca stacjonarna   za 2 dni wygasa
    specjalista junior / mid / asystent  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Szukamy osoby, która odciąży rekruterów w codziennej pracy. W tym zadzwonisz do kandydatów, przeprowadzisz wstępne rozmowy, uzupełnisz dane w systemie i pomożesz w obsłudze biura. Co będziesz robić kontakt telefoniczny z kandydatami; pierwsza selekcja zgłoszeń (także dla projektów...
  • Specjalista ds. Rejestracji Produktów

    Fagron Services Northern Europe Sp. z.o.o.   Trzebinia    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    18 godz.
    Dołącz do organizacji, która tworzy standardy jakości w branży farmaceutycznej i wspiera rozwój nowoczesnych terapii recepturowych. Twoje zadania: Przygotowywanie i składanie wniosków o dopuszczenie do obrotu nowych produktów leczniczych spółki; Przygotowywanie wniosków o przedłużenie...
  • Specjalista ds. Administracji i Sekretariatu Szkoły

    Studeo Sp. z o.o.   Zakopane    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat   5 000 - 7 000 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    8 dni
    Pełna obsługa administracyjna i organizacyjna sekretariatu. Prowadzenie dokumentacji szkolnej i obsługa słuchaczy. Wsparcie kadry pedagogicznej (organizacja zajęć, rekrutacja nauczycieli). Współudział w działaniach sprzedażowych i marketingowych. Realizacja celów biznesowych i dbałość...
  • Specjalista ds. Rejestracji Produktów Leczniczych

    Fagron Services Northern Europe Sp. z.o.o.   Trzebinia    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    12 dni
    OPIS STANOWISKA Przygotowywanie dokumentacji niezbędnej do uzyskania zezwoleń na wprowadzenie nowych produktów leczniczych. Opracowywanie materiałów do przedłużania ważności pozwoleń oraz aktualizacji danych rejestracyjnych. Uczestnictwo w komunikacji z instytucjami regulacyjnymi oraz...
  • Pracownik Biurowy w dziale importu

    DAMBAT Jastrzębski S.K.A.   Adamów (pow. grodziski, gm. Grodzisk Mazowiecki)    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat   6 000 - 7 000 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 godz.
    Na czym polega praca? wprowadzanie danych do systemu, weryfikacja dokumentów w systemie, współpraca z kontrahentami zagranicznymi, kompletacja dokumentacji, sprawdzanie poprawności danych i zamówień, trzymanie terminowości dokumentacji firmowej, sporządzanie niezbędnej dokumentacji.
  • Asystent biurowy / Asystentka biurowa

    Klient portalu Praca.pl   Gdańsk    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    23 godz.
    wsparcie pracowników oraz współpraca z dostawcami w bieżących sprawach; obsługa firmowych aplikacji i systemów wewnętrznych; dbanie o prawidłowy przepływ dokumentów i komunikację między działami; korzystanie ze sprzętów biurowych w codziennych zadaniach; przygotowywanie zamówień i...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Administracji i Obsługi Biura

    Schiever Polska Sp. z o.o.   Poznań    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  część etatu
    24 godz.
    Zakres Obowiązków: Obsługa Sekretariatu: Odbieranie i rejestrowanie telefonów, maili oraz korespondencji tradycyjnej. Przyjmowanie gości i klientów, organizacja spotkań. Redagowanie, drukowanie i archiwizacja dokumentów firmowych. Organizacja Biura: Zamawianie materiałów i kontrola stanu...
Zobacz więcej ofert pracy

Office Administrator

Brainly
Kraków
praca stacjonarna
4236 dni temu

Ogłoszenie numer: 433693, z dnia 2014-05-01

Brainly

Brainly in only 5 years has become the leader in social learning, reaching more than 24 million unique users monthly. Already voted one of the most promising educational start-ups worldwide.

Office Administrator

Miejsce pracy: Kraków

Nr Ref.: office

 

Opis stanowiska

An interesting job opportunity for an Office Administrator has appeared to join our unique and international team and to play important role in our growth and development.

We are looking for someone who will take ownership of all activities needed for our office to run smoothly and will be implementing innovative ideas to create the best workplace in Europe, both representative and comfortable for our team members.

 

Responsibilities:

 

  • Manage and administer day-to-day operations so that the office and its amenities will be well maintained and operate effectively
  • Take crucial part in the project of creating new office space by challenging suppliers and our team to implement unconventional, modern and world-class solutions
  • Coordinate purchasing processes including sourcing, selection, negotiation and cooperation with all vendors/suppliers
  • Manage all administration and reception activities with an extra attention to warm welcoming and taking care of all guests and clients
  • Overlook and organise all travel activities including related logistics and transport support, the hotel/airlines reservations and administration of all travel expenses
  • Support recruitment processes by being responsible for posting job offers in various channels and medias
  • Documentation management (collection, transfer, preparing for signing, distribution, supervision, archiving) and preparation of invoices in cooperation with Sales Team
  • Liaise with office contractors/property managers including building and equipment maintenance ( like facility repairs, installations, small construction remodeling, grounds improvement)
  • Assisting in the management of various activities such as e.g. social events

 

Wymagania

  • At least 2 years of experience in a similar role/position
  • Open for and interested in a long term development in area of office management
  • Able to understand and act according to our values and unique start-up environment
  • Honest, straightforward and positive
  • Extremely well-organised and able to multi-task
  • Great presentation and communication skills
  • Responsible, goal-oriented and not being afraid of taking ownership
  • Creative and with a pro-active approach
  • Attention to detail
  • Excellent written and spoken English skills

 

Oferujemy

  • Working in vibrant and fast-paced start-up environment
  • Atmosphere of cooperation, support and understanding
  • Being a part of team creating world-class product and changing the future of education
  • Possibility to take part in challenging projects within area of office management
  • In time possibility to grow into Office/Facility Manager position
  • Independence, freedom and individual approach
  • Time-amusers: coffee chats, 50 kinds of tea, Xbox, fresh fruit and vegetables, social events

Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
 

Podobne oferty

  • Asystent ds. rekrutacji - Pracownik biurowy

    MGsolutions MGJJ Sp. z o. o. Sp. k. Sprawdzona firma   Kraków    praca stacjonarna   za 2 dni wygasa
    specjalista junior / mid / asystent  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    Opis stanowiska Obsługa połączeń przychodzących oraz wykonywanie połączeń wychodzących; Przeprowadzanie procesu wstępnej rekrutacji pracowników na stanowiska niskiego i średniego szczebla (projekty zagraniczne) Obsługa informatycznego systemu rekrutacyjnego; Obsługa korespondencji...
  • Pracownik biurowy - Sekretarz Szkoły

    Studeo Sp. z o.o.   Zakopane    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat   5 000 - 7 000 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    10 dni
    Efektywna obsługa sekretariatu szkoły w zakresie administracyjnym i organizacyjnym. Obsługa słuchaczy oraz prowadzenie dokumentacji szkolnej zgodnie z przepisami. Współpraca z kadrą pedagogiczną – organizacja zajęć i rekrutacja nauczycieli. Dbanie o sprawne funkcjonowanie sekretariatu...
  • Asystent ds. obsługi kandydatów

    MGsolutions MGJJ Sp. z o. o. Sp. k. Sprawdzona firma   Kraków    praca stacjonarna   za 2 dni wygasa
    specjalista junior / mid / asystent  umowa o pracę  pełny etat
    22 godz.
    Zakres obowiązków obsługa połączeń przychodzących i wykonywanie połączeń do kandydatów; udział w preselekcji kandydatów na stanowiska niższego i średniego szczebla (m.in. projekty zagraniczne) praca z systemem rekrutacyjnym; obsługa korespondencji mailowej i kanałów social media;...
  • Młodszy Konsultant ds. Rekrutacji

    MGsolutions MGJJ Sp. z o. o. Sp. k. Sprawdzona firma   Kraków    praca stacjonarna   za 2 dni wygasa
    specjalista junior / mid / asystent  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Szukamy osoby, która odciąży rekruterów w codziennej pracy. W tym zadzwonisz do kandydatów, przeprowadzisz wstępne rozmowy, uzupełnisz dane w systemie i pomożesz w obsłudze biura. Co będziesz robić kontakt telefoniczny z kandydatami; pierwsza selekcja zgłoszeń (także dla projektów...
  • Specjalista ds. Rejestracji Produktów

    Fagron Services Northern Europe Sp. z.o.o.   Trzebinia    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    18 godz.
    Dołącz do organizacji, która tworzy standardy jakości w branży farmaceutycznej i wspiera rozwój nowoczesnych terapii recepturowych. Twoje zadania: Przygotowywanie i składanie wniosków o dopuszczenie do obrotu nowych produktów leczniczych spółki; Przygotowywanie wniosków o przedłużenie...
  • Specjalista ds. Administracji i Sekretariatu Szkoły

    Studeo Sp. z o.o.   Zakopane    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat   5 000 - 7 000 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    8 dni
    Pełna obsługa administracyjna i organizacyjna sekretariatu. Prowadzenie dokumentacji szkolnej i obsługa słuchaczy. Wsparcie kadry pedagogicznej (organizacja zajęć, rekrutacja nauczycieli). Współudział w działaniach sprzedażowych i marketingowych. Realizacja celów biznesowych i dbałość...
  • Specjalista ds. Rejestracji Produktów Leczniczych

    Fagron Services Northern Europe Sp. z.o.o.   Trzebinia    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    12 dni
    OPIS STANOWISKA Przygotowywanie dokumentacji niezbędnej do uzyskania zezwoleń na wprowadzenie nowych produktów leczniczych. Opracowywanie materiałów do przedłużania ważności pozwoleń oraz aktualizacji danych rejestracyjnych. Uczestnictwo w komunikacji z instytucjami regulacyjnymi oraz...
  • Pracownik Biurowy w dziale importu

    DAMBAT Jastrzębski S.K.A.   Adamów (pow. grodziski, gm. Grodzisk Mazowiecki)    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat   6 000 - 7 000 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 godz.
    Na czym polega praca? wprowadzanie danych do systemu, weryfikacja dokumentów w systemie, współpraca z kontrahentami zagranicznymi, kompletacja dokumentacji, sprawdzanie poprawności danych i zamówień, trzymanie terminowości dokumentacji firmowej, sporządzanie niezbędnej dokumentacji.
  • Asystent biurowy / Asystentka biurowa

    Klient portalu Praca.pl   Gdańsk    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    23 godz.
    wsparcie pracowników oraz współpraca z dostawcami w bieżących sprawach; obsługa firmowych aplikacji i systemów wewnętrznych; dbanie o prawidłowy przepływ dokumentów i komunikację między działami; korzystanie ze sprzętów biurowych w codziennych zadaniach; przygotowywanie zamówień i...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Administracji i Obsługi Biura

    Schiever Polska Sp. z o.o.   Poznań    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  część etatu
    24 godz.
    Zakres Obowiązków: Obsługa Sekretariatu: Odbieranie i rejestrowanie telefonów, maili oraz korespondencji tradycyjnej. Przyjmowanie gości i klientów, organizacja spotkań. Redagowanie, drukowanie i archiwizacja dokumentów firmowych. Organizacja Biura: Zamawianie materiałów i kontrola stanu...