Najnowsze oferty pracy

  • Document Controller

    Sunreef Venture S. A.   Gdańsk    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę / zlecenie / kontrakt B2B  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Obowiązki: Administracja dokumentacji projektowej w biurze projektowym; Wsparcie kierowników działów w biurze projektowym; Zarządzanie obiegiem dokumentacji na projektach; Tworzenie procedur i procesów w biurze projektowym; Zarządzanie przepływem informacji między biurem projektowym a...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Planowania

    Gdański Uniwersytet Medyczny   Gdańsk    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    DO ZADAŃ OSOBY ZATRUDNIONEJ NA TYM STANOWISKU BĘDZIE NALEŻAŁO: współpraca z opiekunami roku z zakresie planowania rozkładów zajęć, ich bieżąca aktualizacja oraz wprowadzenie zmian na stronę Wydziału, kontakt ze starostami roku oraz kierownikami dydaktycznymi w zakresie przekładania i...
  • Specjalistka / Specjalista w Biurze ds. Nauki

    Gdański Uniwersytet Medyczny   Gdańsk    praca stacjonarna   za 2 dni wygasa
    specjalista (mid)  umowa na zastępstwo  pełny etat
    7 dni
    DO ZADAŃ OSOBY ZATRUDNIONEJ NA TYM STANOWISKU BĘDZIE NALEŻAŁO: koordynacja działań związanych z pozyskiwaniem wsparcia finansowego w formie darowizn z przeznaczeniem na inicjatywę badawczą, koordynacja działań związanych z wnioskowaniem o Nagrodę Specjalną Rektora, koordynacja...
  • Młodszy Specjalista / Specjalistka ds. Operacyjnych

    Gemini Polska Sp. z o.o.   Gdańsk, Al. Grunwaldzka 411    praca hybrydowa   za 2 dni wygasa
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat
    7 dni
    Zakres obowiązków: wprowadzanie faktur, zamówień oraz umów do systemu elektronicznego obiegu dokumentów, zawieranie umów na media i usługi dla aptek stacjonarnych, zaopatrzenie bieżące aptek stacjonarnych w odpowiednie materiały eksploatacyjne oraz biurowe, kontakt z urzędami w zakresie...
  • Koordynator / Koordynatorka Dokumentacji Projektowej

    Sunreef Venture S. A.   Gdańsk    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę / zlecenie / kontrakt B2B  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    8 dni
    Kluczowe Zadania: Administracja i zarządzanie obiegiem dokumentacji projektowej w biurze. Tworzenie, aktualizowanie i archiwizowanie dokumentów oraz aktualizowanie ich statusu na podstawie postępu projektu. Zarządzanie przepływem informacji między biurem projektowym a pozostałymi działami...
  • Specjalista ds. Wsparcia Administracyjnego Projektów Naukowych

    Klient portalu Praca.pl   Gdańsk    praca stacjonarna   za 2 dni wygasa
    specjalista (mid)  umowa na zastępstwo  pełny etat
    13 dni
    Koordynowanie działań związanych z pozyskiwaniem środków finansowych na projekty badawcze i inicjatywy rozwojowe, Obsługa procesów związanych z przyznawaniem nagród i stypendiów naukowych, Prowadzenie dokumentacji oraz nadzór nad obiegiem umów cywilno-prawnych, Współpraca z zespołami...
  • Specjalista ds. administracyjno-księgowych

    BMI SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ   Żukowo (pow. kartuski, gm. Żukowo)    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Kompletowanie oraz dekretowanie faktur zgodnie z analityką Spółki, Wprowadzanie faktur do systemu wewnętrznego, Nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentacji, Weryfikowanie dokumentów pod względem merytorycznym, Analiza rozrachunków kontrahentów, Wprowadzanie przelewów do płatności,...
  • Referent / Referentka ds. Administracyjnych

    REMONDIS Sp. z o.o. - Gdynia   Gdynia    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Koordynacja dokumentacji pracowniczej; Kontrola listy obecności Pracowników fizycznych, Prowadzenie rejestru korespondencji, Zapewnienie prawidłowego obiegu informacji i dokumentacji, Koordynacja szkoleń BHP, Rejestrowanie Pracowników na badania, Wprowadzanie czasu pracy Pracowników fizycznych...
  • Specjalista / Specjalistka ds. dokumentacji technicznej

    KLIMA-THERM Sp. z o.o.   Skowarcz, ul. Klimatyczna 4    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Specjalista ten będzie zespołu zajmującego się bezpośrednim zarządzaniem procesami produkcji. Na co dzień współpracować będzie z brygadzistami w zakresie przygotowania i zarządzania dokumentacją techniczną i wsparciem w zakresie zarządzania procesami produkcyjnymi i administracyjnymi....
  • Specjalistka / Specjalista ds. Administracyjnych

    Gdański Uniwersytet Medyczny   Gdynia    praca stacjonarna   dziś wygasa
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    8 dni
    wymiar czasu pracy: pełny etat forma zatrudnienia: umowa o pracę DO ZADAŃ OSOBY ZATRUDNIONEJ NA TYM STANOWISKU BĘDZIE NALEŻAŁO: praca administracyjna w środowisku akademickim Zakładu Pielęgniarstwa Społecznego i Promocji Zdrowia GUMed (bez bezpośredniego kontaktu z pacjentami),...
Zobacz więcej ofert pracy

Office and Financial Administrator

Let's Deliver Sp z o.o.
Gdańsk
praca stacjonarna
3343 dni temu

Ogłoszenie numer: 1317435, from 2016-10-10

Do naszej siedziby w Trójmieście, szukamy ambitnej i kompetentnej osoby z doświadczeniem w księgowości i administracji, która wesprze nas w dalszym rozwoju w Polsce. Zakres zadań na stanowisku Office and Financial Administrator jest mocno zróżnicowany – od organizacji materiałów biurowych i zarządzania korespondencją urzędową, poprzez księgowość, aż po pomoc w przygotowaniu i kontroli budżetu Spółki.

Idealnie sprawdzisz się w tej roli, jeżeli  masz wysokie kompetencje organizacyjne i biegle zarządzasz priorytetami. Jeżeli to o Tobie, chcemy Cię poznać :). 

Office and Financial Administrator

Location: Gdańsk

Reference No.: OFA/P/09/2016

 

Job description

OBSZARY ZADAŃ


Rachunkowość finansowa i raportowanie

  • Współpraca z zewnętrznym biurem księgowym w zakresie prowadzenia dokumentów finansowych Spółki
  • Obsługa konto firmowych i prowadzenie ich rozrachunków
  • Wystawianie i księgowanie faktur oraz nadzór nad terminowymi płatnościami
  • Analiza sprawozdań finansowych
  • Koordynowanie i przygotowanie firmowych raportów rocznych
  • Wsparcie Zarządu Spółki w przygotowaniu, egzekucji i zarządzaniu budżetem rocznym Spółki
  • Kontrolowanie przepływów pieniężnych

 

Kadry i Płace

  • Prowadzenie ewidencji zaliczek i składek na rzecz pracowników
  • Wypłacanie pensji pracownikom

 

Administracja biurowa

  • Zarządzanie zapasem materiałów eksploatacyjnych oraz biurowych
  • Administracyjne wsparcie Zarządu Spółki
  • Prowadzenie rejestru urządzeń biurowych i zarządzanie ich dystrybucją
  • Współpraca z serwisami sprzętu będącego na stanie firmy w zakresie napraw oraz utrzymaniu urządzeń w dobrej kondycji
  • Zarządzanie korespondencją (e-mail, listy, paczki itp.)
  • Wsparcie Zarządu przy tłumaczeniach dokumentów i korespondencji

Requirements

NASZE OCZEKIWANIA


  • Kierunkowe wykształcenie wyższe (rachunkowość lub administracja biurowa)
  • Doświadczenie w księgowości, administracji biurowej lub na podobnym stanowisku (3-lata i więcej)
  • Dobre rozumienie podstawowych zasad księgowych i zasad zarządzania oraz procedur biurowych
  • Praktyczne doświadczenie w pracy z arkuszami kalkulacyjnymi oraz doświadczenie w tworzeniu sprawozdań finansowych
  • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego - w mowie i piśmie (Prezes jest anglojęzyczny)
  • Wysokie kompetencje komunikacyjne, w zakresie obsługi klienta oraz pracy w zespole
  • Wysoka dokładność i dbałość o szczegóły oraz ponadprzeciętne umiejętności organizacyjne
  • Zamiłowanie do pracy z danymi
  • Elastyczność i szybkie dostosowywanie się do dynamicznie zmieniającego się środowiska pracy
  • Podstawowe umiejętności negocjacyjne

We offer

OFERUJEMY


  • Udział w projekcie o globalnym potencjale
  • Wynagrodzenie odpowiadające doświadczeniu, zaangażowaniu i efektom pracy
  • Nowoczesne biuro wypełnione uśmiechniętymi ludźmi
  • Wyzwania, które pozwolą Ci rosnąć i rozwijać swoje umiejętności
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
 

Podobne oferty

  • Document Controller

    Sunreef Venture S. A.   Gdańsk    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę / zlecenie / kontrakt B2B  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Obowiązki: Administracja dokumentacji projektowej w biurze projektowym; Wsparcie kierowników działów w biurze projektowym; Zarządzanie obiegiem dokumentacji na projektach; Tworzenie procedur i procesów w biurze projektowym; Zarządzanie przepływem informacji między biurem projektowym a...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Planowania

    Gdański Uniwersytet Medyczny   Gdańsk    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    DO ZADAŃ OSOBY ZATRUDNIONEJ NA TYM STANOWISKU BĘDZIE NALEŻAŁO: współpraca z opiekunami roku z zakresie planowania rozkładów zajęć, ich bieżąca aktualizacja oraz wprowadzenie zmian na stronę Wydziału, kontakt ze starostami roku oraz kierownikami dydaktycznymi w zakresie przekładania i...
  • Specjalistka / Specjalista w Biurze ds. Nauki

    Gdański Uniwersytet Medyczny   Gdańsk    praca stacjonarna   za 2 dni wygasa
    specjalista (mid)  umowa na zastępstwo  pełny etat
    7 dni
    DO ZADAŃ OSOBY ZATRUDNIONEJ NA TYM STANOWISKU BĘDZIE NALEŻAŁO: koordynacja działań związanych z pozyskiwaniem wsparcia finansowego w formie darowizn z przeznaczeniem na inicjatywę badawczą, koordynacja działań związanych z wnioskowaniem o Nagrodę Specjalną Rektora, koordynacja...
  • Młodszy Specjalista / Specjalistka ds. Operacyjnych

    Gemini Polska Sp. z o.o.   Gdańsk, Al. Grunwaldzka 411    praca hybrydowa   za 2 dni wygasa
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat
    7 dni
    Zakres obowiązków: wprowadzanie faktur, zamówień oraz umów do systemu elektronicznego obiegu dokumentów, zawieranie umów na media i usługi dla aptek stacjonarnych, zaopatrzenie bieżące aptek stacjonarnych w odpowiednie materiały eksploatacyjne oraz biurowe, kontakt z urzędami w zakresie...
  • Koordynator / Koordynatorka Dokumentacji Projektowej

    Sunreef Venture S. A.   Gdańsk    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę / zlecenie / kontrakt B2B  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    8 dni
    Kluczowe Zadania: Administracja i zarządzanie obiegiem dokumentacji projektowej w biurze. Tworzenie, aktualizowanie i archiwizowanie dokumentów oraz aktualizowanie ich statusu na podstawie postępu projektu. Zarządzanie przepływem informacji między biurem projektowym a pozostałymi działami...
  • Specjalista ds. Wsparcia Administracyjnego Projektów Naukowych

    Klient portalu Praca.pl   Gdańsk    praca stacjonarna   za 2 dni wygasa
    specjalista (mid)  umowa na zastępstwo  pełny etat
    13 dni
    Koordynowanie działań związanych z pozyskiwaniem środków finansowych na projekty badawcze i inicjatywy rozwojowe, Obsługa procesów związanych z przyznawaniem nagród i stypendiów naukowych, Prowadzenie dokumentacji oraz nadzór nad obiegiem umów cywilno-prawnych, Współpraca z zespołami...
  • Specjalista ds. administracyjno-księgowych

    BMI SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ   Żukowo (pow. kartuski, gm. Żukowo)    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Kompletowanie oraz dekretowanie faktur zgodnie z analityką Spółki, Wprowadzanie faktur do systemu wewnętrznego, Nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentacji, Weryfikowanie dokumentów pod względem merytorycznym, Analiza rozrachunków kontrahentów, Wprowadzanie przelewów do płatności,...
  • Referent / Referentka ds. Administracyjnych

    REMONDIS Sp. z o.o. - Gdynia   Gdynia    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Koordynacja dokumentacji pracowniczej; Kontrola listy obecności Pracowników fizycznych, Prowadzenie rejestru korespondencji, Zapewnienie prawidłowego obiegu informacji i dokumentacji, Koordynacja szkoleń BHP, Rejestrowanie Pracowników na badania, Wprowadzanie czasu pracy Pracowników fizycznych...
  • Specjalista / Specjalistka ds. dokumentacji technicznej

    KLIMA-THERM Sp. z o.o.   Skowarcz, ul. Klimatyczna 4    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Specjalista ten będzie zespołu zajmującego się bezpośrednim zarządzaniem procesami produkcji. Na co dzień współpracować będzie z brygadzistami w zakresie przygotowania i zarządzania dokumentacją techniczną i wsparciem w zakresie zarządzania procesami produkcyjnymi i administracyjnymi....
  • Specjalistka / Specjalista ds. Administracyjnych

    Gdański Uniwersytet Medyczny   Gdynia    praca stacjonarna   dziś wygasa
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    8 dni
    wymiar czasu pracy: pełny etat forma zatrudnienia: umowa o pracę DO ZADAŃ OSOBY ZATRUDNIONEJ NA TYM STANOWISKU BĘDZIE NALEŻAŁO: praca administracyjna w środowisku akademickim Zakładu Pielęgniarstwa Społecznego i Promocji Zdrowia GUMed (bez bezpośredniego kontaktu z pacjentami),...