Grafton Recruitment, firma założona w 1982 roku w Irlandii, to wiodąca agencja rekrutacyjna z ponad 30 letnim doświadczeniem. Grafton Recruitment jest jedną z największych niezależnych firm rekrutacyjnych w Europie, wyspecjalizowaną w rekrutacji profesjonalistów średniego i wyższego szczebla we wszystkich sektorach. Gwarancją wysokiej jakości naszych usług jest posiadany certyfikat ISO 9001.
Agencja zatrudnienia (nr licencji 812)
Agencja zatrudnienia (nr licencji 812)
Office Assistant
Job location: Poznań
Nr ref.: 4-12-43204/PC
Firma Grafton to renomowana, międzynarodowa firma konsultingowa zajmującą się kompleksowym doradztwem personalnym. Na polskim rynku jest obecna od ponad 10 lat.
Obecnie w Poznaniu prowadzimy poszukiwania osoby, która wesprze nas w codziennej pracy operacyjnej, chcąc jednocześnie nabywać i poszerzać wiedzę w zakresie realizacji profesjonalnych rekrutacji dla biznesu.
Jeżeli szukasz nowych wyzwań i chciałbyś dołączyć do zespołu Grafton, otwiera się przed Tobą taka szansa :)
Obowiązki:
Obecnie w Poznaniu prowadzimy poszukiwania osoby, która wesprze nas w codziennej pracy operacyjnej, chcąc jednocześnie nabywać i poszerzać wiedzę w zakresie realizacji profesjonalnych rekrutacji dla biznesu.
Jeżeli szukasz nowych wyzwań i chciałbyś dołączyć do zespołu Grafton, otwiera się przed Tobą taka szansa :)
Obowiązki:
- Czynności sekretarsko-administracyjne: wstępna obsługa telefoniczna klientów i kandydatów, nadzór nad porządkiem dokumentów w oddziale, prowadzenie poczty, zamawianie materiałów biurowych, komunikacja z innymi oddziałami firmy, aktywna współpraca z działem marketingu i innymi działami wsparcia w centrali firmy, dbanie o pozytywny wizerunek firmy
- Wsparcie działań zespołu Konsultantów ds. rekrutacji: przygotowywanie ogłoszeń rekrutacyjnych, wstępne rozmowy telefoniczne z kandydatami, udzielanie podstawowych informacji na temat prowadzonych projektów, uczestnictwo w targach pracy i wydarzeniach organizowanych przez oddział, pomoc w organizacji zleceń rekrutacyjnych, gromadzenie informacji na temat rynku pracy, asystowanie w rekrutacjach prowadzonych przez oddział
- Aktywna współpraca z managerem w codziennych pracach związanych z funkcjonowaniem oddziału
Requirements:
- Doświadczenie na stanowisku asystenckim lub w obsłudze klienta będzie dużym atutem
- Dobra znajomość języka angielskiego - B2. (język używany w codziennej pracy - mowa i pismo)
- Doskonała umiejętność zarządzania sobą w czasie
- Inicjatywa i wielozadaniowość
- Nastawienie na realizację celu i wyszukiwania rozwiązań
- Bardzo dobra znajomość MS Office (w szczególności: Word oraz Excel, mile widziany PowerPoint) oraz biegłość w wyszukiwaniu informacji internetowych
- Gotowość i motywacja do rozwoju w firmie rekrutacyjnej
- Zainteresowanie zagadnieniami związanymi z szeroko rozumianym obszarem HR
- Wykształcenie wyższe lub w trakcie studiów zaocznych (praca w pełnym wymiarze czasu)
- Mile widziane czynne prawo jazdy kategorii B.
Benefits:
- Możliwość rozwoju w jednej z najbardziej rozpoznawalnych oraz ustabilizowanych firm rekrutacyjnych na polskim i lokalnym rynku
- Możliwość poszerzania wiedzy poprzez współpracę ze stabilnym i doświadczonym zespołem rekrutacyjnym
- Praca w dynamicznie rozwijającej się firmie
- Pozytywna atmosfera w pracy
- Ciekawe wyzwania, możliwość realizacji własnych pomysłów
- Prywatna opieka medyczna
- Benefity MultiKafeteria (karta Multisport, bilety do kina, bilety do teatru etc.)
Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji za pomocą przycisku
pod ogłoszeniem: "APLIKUJ TERAZ".