Office Manager/ Asystentka

Klient portalu Praca.pl

Andrychów

4 dni temu

Ogłoszenie numer: 3285702, z dnia 2020-03-26

Klient portalu Praca.pl

Firma eksportowa działająca od 1995 roku poszukuje do swojego zespołu osoby w charakterze wsparcia administracyjnego na stanowisko:

Office Manager/ Asystentka

Miejsce pracy: małopolskie / Andrychów

 

Opis stanowiska

  • nadzór nad obiegiem dokumentów, przepływem informacji,
  • organizowanie spotkań i wyjazdów służbowych, przygotowywanie odpowiednich materiałów,
  • kontakt z kontrahentami firmy,
  • współpraca z zewnętrznym biurem księgowym, przygotowywanie dokumentów, 
  • redagowanie pism, sporządzanie wniosków i dokumentów,
  • kompleksowe wsparcie przełożonego w codziennych zadaniach.

Oferujemy

  • stabilne warunki zatrudnienia w formie umowy o pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,
  • atrakcyjne wynagrodzenie.

Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie CV wraz z listem motywacyjnym za pomocą przycisk APLIKUJ TERAZ

lub na adres mailowy: biuro@bhzkm.com.pl

Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
Asystent do spraw administracji, jak sugeruje sama nazwa stanowiska, jest osobą odpowiedzialną za organizowanie wszelkich formalności związanych z administracyjnym funkcjonowaniem firmy, przedsiębiorstwa lub instytucji. W zakresie obowiązków osoby obsadzonej na tym stanowisku może znaleźć się opieka nad dokumentacją firmy, prowadzenie rejestru umów, faktur, etc., wystawianie faktur w nawiązaniu do zawieranych przez firmę ...
Praca Asystent/ka ds. Administracji