W centrum naszej działalności znajdują się tysiące ludzi, których życie odmieniliśmy znajdując im nową pracę oraz wyjątkowa jakość usług, które świadczymy naszym klientom i kandydatom. Z dumą wyznaczamy standardy na rynku rekrutacyjnym, a dzięki naszemu wieloletniemu doświadczeniu połączonemu ze zrozumieniem osobistych motywacji, stwarzamy naszym kandydatom okazję do realizacji pełni ich potencjału.
Niezależnie od tego czy jesteś pracodawcą poszukującym członków swojego zespołu, czy kandydatem, który chce rozwinąć swoją karierę, Michael Page oferuje Ci zespół który zrozumie Twoje potrzeby.
Wraz z Page Executive i Page Outsourcing, Michael Page jest częścią PageGroup. Jesteśmy pewni, że nasza wiedza pomoże Ci osiągnąć Twoje cele – niezależnie od tego czy szukasz pracownika, czy też nowego miejsca pracy.
Skontaktuj się, aby dowiedzieć się więcej.
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna między innymi za wspieranie członków zarządu i wyższej kadry zarządzającej w organizacji kalendarza, spotkań, wyjazdów służbowych, konferencji oraz podejmowanie gości przychodzących do biura.
Informacje o kliencie
Naszym Klientem jest jedna z najdynamiczniejszych grup Private Equity w naszym regionie Europy, mająca swoją siedzibę w centrum Warszawy.
Opis stanowiska
- Wspieranie członków zarządu i wyższej kadry zarządzającej w organizacji kalendarza, spotkań, wyjazdów służbowych, konferencji
- Podejmowanie gości przychodzących do biura
- Organizacja i obsługa spotkań, w tym posiedzeń rad nadzorczych oraz posiedzeń zarządów spółek
- Organizowanie i kontrolowanie obiegu dokumentów
- Przyjmowanie oraz ewidencjonowanie poczty przychodzącej i wychodzącej
- Zamawianie artykułów niezbędnych do prawidłowego funkcjonowania biura (artykuły spożywcze, artykuły biurowe, środki czystości)
- Administrowanie telefonami komórkowymi oraz laptopami
- Negocjowanie warunków umów na usługi telekomunikacyjne oraz innych umów związanych z prowadzeniem biura
- Prowadzenie kas spółek; rozliczanie raportów kasowych i pobranych zaliczek
- Współpraca z zarządcą, ochroną oraz zespołem technicznym biurowca
- Organizowanie i nadzorowanie drobnych prac administracyjno-biurowych
Profil kandydata
- Około 2 lata doświadczenia w pracy na analogicznym stanowisku
- Bardzo dobra znajomość programu Microsoft Outlook
- Biegła znajomość j. angielskiego w mowie i piśmie
- Dobra organizacja czasu pracy, systematyczność, dokładność, sumienność
- Odpowiedzialność i samodzielność
- Zdolności organizacyjne i komunikatywność
- Wysoka kultura osobista
Oferujemy
- Atrakcyjne wynagrodzenie
- Premię roczną uzależnioną od oceny pracy
- Doskonałą atmosferę pracy
i prześlij nam swoje CV lub profil LinkedIn.