Najnowsze oferty pracy

  • Professional Assistant

    PwC   Wrocław    praca hybrydowa
    asystent
    6 dni
    Your future role: Administrative support resulting from the specificity of the Supervisor's role, Calendar management, Comprehensive organization of business and integration meetings, Travel management, Settlement of business expenses, Support in the preparation and circulation of documents.
  • Asystent / Asystentka zarządu (m/k) - j. niemiecki min. B2

    Trenkwalder   Bolesławiec    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    14 godz.
    Zakres zadań: wsparcie zarządu w codziennych zadaniach, bieżące prace administracyjne związane z funkcjonowaniem biura, dbanie o sprawny przepływ informacji i dokumentów wewnątrz firmy, pełnienie roli tłumacza podczas spotkań, sporządzanie raportów, zbieranie niezbędnych informacji na...
  • Office administrator

    Web Solutions Poland Sp. z o.o.   Szczecin    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  kontrakt B2B  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    5 dni
    Dealing with Polish authorities, suppliers; Managing real estate assets; Assisting MGT & colleagues with ongoing projects; Internal controller tasks; Relations with foreign suppliers, world wide; Limited invoicing tasks; Limited bookkeeping tasks (training will be provided) Debitor follow-up;...
  • Koordynator / Koordynatorka Serwisu

    Info Marine Sp. z o.o.   Gdynia    praca hybrydowa / stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    17 godz.
    Zakres obowiązków: Organizowanie wyjazdów służbowych działu serwisowego oraz innych pracowników firmy; Rozwiązywanie problemów organizacyjnych na wyjazdach; Przygotowywanie dokumentów do wyjazdu serwisantów Współpraca z działem sprzedaży i logistyki; Przygotowywanie zestawień na...
  • Specjalista ds. Sprzedaży

    VIKTORIIA KOSHCHAVTSEVA   Żłobnica    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat   6 200 - 12 000 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    18 godz.
    Poszukiwanie i pozyskiwanie nowych klientów; Rozwijanie i utrzymywanie relacji z obecnymi klientami; Negocjowanie i zawieranie umów; Udział w wystawach tematycznych; Raportowanie;
  • Asystent / Asystentka Prezesa

    Medea Health   Warszawa, Mokotów    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę / zlecenie / kontrakt B2B  pełny etat
    19 godz.
    Twój zakres obowiązków: Obsługa recepcji - zarządzanie korespondencją, przyjmowanie gości, nadzór nad kalendarzem Prezesa, prowadzenie biura oraz koordynacja i realizacja zadań administracyjnych, organizację spotkań wewnętrznych, zewnętrznych oraz podróży służbowych w Polsce i za...
  • Asystent / Asystentka Zarządu

    Grupa Inter Cars   Warszawa, Galeria Młociny    praca hybrydowa / stacjonarna
    młodszy specjalista (junior) / asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    20 godz.
    Poszukujemy do współpracy osoby, która potrafi wspierać pracę Zarządu w firmie o rozbudowanej strukturze. Praca codzienna koncentruje się na zadaniach: Organizowanie i protokołowanie posiedzeń Zarządu (2 spotkania w tyg.) Opracowanie dokumentów z zakresu wizji i strategii firmy, na bazie...
  • Asystent / Asystentka Zarządu

    Grupa Inter Cars   Cząstków Mazowiecki, ul. Gdańska 15    praca hybrydowa / stacjonarna
    młodszy specjalista (junior) / asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    20 godz.
    Poszukujemy do współpracy osoby, która potrafi wspierać pracę Zarządu w firmie o rozbudowanej strukturze. Praca codzienna koncentruje się na zadaniach: Organizowanie i protokołowanie posiedzeń Zarządu (2 spotkania w tyg.) Opracowanie dokumentów z zakresu wizji i strategii firmy, na bazie...
  • Koordynator Działu Obsługi Pacjenta w Stomatologii

    LUX MED Sp. z o.o.   Gliwice, ul. ks. H. Hlubka 4    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator
    1 dni
    Praca w nowy Centrum LUX MED Stomatologia przy ulicy ks. Herberta Hlubka 4 w Gliwicach. Twoją rolą będzie: koordynowanie pracy podległego zespołu Działu Obsługi Pacjenta, nadzór nad obsługą Pacjentów i właściwym wykonywaniem obowiązków przez pracowników działu zgodnie procedurami i...
  • Asystent / asystentka członka zarządu

    PKO Bank Polski   Warszawa    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Na co dzień w naszym zespole:zarządzasz kalendarzem spotkań oraz codziennie wspierasz Członka Zarządu,zarządzasz obiegiem dokumentów sekretariatu oraz potrzebami w zakresie zakupów materiałów biurowych,prowadzisz zlecone zadania i projekty, zmierzające do stałego usprawniania pracy...
Zobacz więcej ofert pracy

Office Manager

Hays Poland
Wrocław
praca stacjonarna
2897 dni temu
Office Manager
Wrocław
Office Manager
Wrocław
Nr Ref.: 1075648

HAYS Poland jest firmą doradztwa personalnego, należącą do międzynarodowej grupy HAYS plc, notowanej na giełdzie w Londynie i największej firmy rekrutacyjnej w Wielkiej Brytanii.

Grupa posiada ponad 390 biur w 27 krajach na całym świecie, w których łącznie pracuje 8 300 specjalistów. Jest liderem w Europie Środkowej i Wschodniej, Azji, Ameryce Południowej, Australii, Nowej Zelandii, Chinach, Japonii, Hong Kongu i Kanadzie.


For our Client, one of the leading international architectural company, we are searching to recruit an Office Manager, person with architectural background, personal interest in travelling and very good organisational skills.

The Office Manager will be responsible for general office problem solving, completing HR tasks as
a attendance lists, sick leave, holiday leave booking, health and safety trainings and health checks, low level staff issues and liaison with external HR services supplier – including weekly and monthly reports as needed. The duties will also include liaison with finance dept in London and finance services supplier – invoice filing, general queries. Person, who will holding this position will monitoring and ordering office supplies, handing correspondence, taking care of large format printing, maintaining liaison with cleaning company, kitchen, monitoring and management workspace cleanliness. In addition, the key responsibilities include co-ordination and booking meeting calendar, managing team calendar -liaison with administration team in London, London studio as a IT support, coordinating of CPD training sessions, fulfil reception duties, managing board assistance (interface between board and the team, meeting calendar, travel arrangements -flights, hotels, taxis, cars). The additional task of Office Manager will be co-ordinating events calendar and event organisation.

We are looking for a worker who characterized by strong verbal and written communications, excellent organizational and social skills, with ability to solving problems. Professional requirements include also fluently English. The Desired Candidate should have a deep knowledge of MS Office, have international travel experiences. Experience with office document management systems is preferred.

Our client provides a job in a fast growing international organization, offers attractive and stable employment conditions and competitive salary. If you are interested in this position send your CV in English using APPLY button.

We reserve the right to contact only selected candidates.
Prosimy o dopisanie następującej klauzuli „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie dla potrzeb procesu rekrutacji zgodnie z Ustawą o ochronie danych osobowych z dnia 29.08.1997r., Dz. U. Nr 101, poz. 926 ze zm.”

Numer w rejestrze agencji zatrudnienia: 361

hays.pl


 

Podobne oferty

  • Professional Assistant

    PwC   Wrocław    praca hybrydowa
    asystent
    6 dni
    Your future role: Administrative support resulting from the specificity of the Supervisor's role, Calendar management, Comprehensive organization of business and integration meetings, Travel management, Settlement of business expenses, Support in the preparation and circulation of documents.
  • Asystent / Asystentka zarządu (m/k) - j. niemiecki min. B2

    Trenkwalder   Bolesławiec    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    14 godz.
    Zakres zadań: wsparcie zarządu w codziennych zadaniach, bieżące prace administracyjne związane z funkcjonowaniem biura, dbanie o sprawny przepływ informacji i dokumentów wewnątrz firmy, pełnienie roli tłumacza podczas spotkań, sporządzanie raportów, zbieranie niezbędnych informacji na...
  • Office administrator

    Web Solutions Poland Sp. z o.o.   Szczecin    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  kontrakt B2B  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    5 dni
    Dealing with Polish authorities, suppliers; Managing real estate assets; Assisting MGT & colleagues with ongoing projects; Internal controller tasks; Relations with foreign suppliers, world wide; Limited invoicing tasks; Limited bookkeeping tasks (training will be provided) Debitor follow-up;...
  • Koordynator / Koordynatorka Serwisu

    Info Marine Sp. z o.o.   Gdynia    praca hybrydowa / stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    17 godz.
    Zakres obowiązków: Organizowanie wyjazdów służbowych działu serwisowego oraz innych pracowników firmy; Rozwiązywanie problemów organizacyjnych na wyjazdach; Przygotowywanie dokumentów do wyjazdu serwisantów Współpraca z działem sprzedaży i logistyki; Przygotowywanie zestawień na...
  • Specjalista ds. Sprzedaży

    VIKTORIIA KOSHCHAVTSEVA   Żłobnica    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat   6 200 - 12 000 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    18 godz.
    Poszukiwanie i pozyskiwanie nowych klientów; Rozwijanie i utrzymywanie relacji z obecnymi klientami; Negocjowanie i zawieranie umów; Udział w wystawach tematycznych; Raportowanie;
  • Asystent / Asystentka Prezesa

    Medea Health   Warszawa, Mokotów    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę / zlecenie / kontrakt B2B  pełny etat
    19 godz.
    Twój zakres obowiązków: Obsługa recepcji - zarządzanie korespondencją, przyjmowanie gości, nadzór nad kalendarzem Prezesa, prowadzenie biura oraz koordynacja i realizacja zadań administracyjnych, organizację spotkań wewnętrznych, zewnętrznych oraz podróży służbowych w Polsce i za...
  • Asystent / Asystentka Zarządu

    Grupa Inter Cars   Warszawa, Galeria Młociny    praca hybrydowa / stacjonarna
    młodszy specjalista (junior) / asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    20 godz.
    Poszukujemy do współpracy osoby, która potrafi wspierać pracę Zarządu w firmie o rozbudowanej strukturze. Praca codzienna koncentruje się na zadaniach: Organizowanie i protokołowanie posiedzeń Zarządu (2 spotkania w tyg.) Opracowanie dokumentów z zakresu wizji i strategii firmy, na bazie...
  • Asystent / Asystentka Zarządu

    Grupa Inter Cars   Cząstków Mazowiecki, ul. Gdańska 15    praca hybrydowa / stacjonarna
    młodszy specjalista (junior) / asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    20 godz.
    Poszukujemy do współpracy osoby, która potrafi wspierać pracę Zarządu w firmie o rozbudowanej strukturze. Praca codzienna koncentruje się na zadaniach: Organizowanie i protokołowanie posiedzeń Zarządu (2 spotkania w tyg.) Opracowanie dokumentów z zakresu wizji i strategii firmy, na bazie...
  • Koordynator Działu Obsługi Pacjenta w Stomatologii

    LUX MED Sp. z o.o.   Gliwice, ul. ks. H. Hlubka 4    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator
    1 dni
    Praca w nowy Centrum LUX MED Stomatologia przy ulicy ks. Herberta Hlubka 4 w Gliwicach. Twoją rolą będzie: koordynowanie pracy podległego zespołu Działu Obsługi Pacjenta, nadzór nad obsługą Pacjentów i właściwym wykonywaniem obowiązków przez pracowników działu zgodnie procedurami i...
  • Asystent / asystentka członka zarządu

    PKO Bank Polski   Warszawa    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Na co dzień w naszym zespole:zarządzasz kalendarzem spotkań oraz codziennie wspierasz Członka Zarządu,zarządzasz obiegiem dokumentów sekretariatu oraz potrzebami w zakresie zakupów materiałów biurowych,prowadzisz zlecone zadania i projekty, zmierzające do stałego usprawniania pracy...