- Wsparcie użytkowników (2-ga linia wsparcia),
- Obsługa zgłoszeń w systemie zgłoszeniowym,
- Podstawowa obsługa kont w zakresie Active Directory i Microsoft Exchange,
- Diagnozowanie oraz rozwiązywanie problemów sprzętowych dotyczących: laptopów, komputerów stacjonarnych oraz urządzeń drukując i telefonów,
- Diagnozowanie oraz rozwiązywanie problemów aplikacyjnych w środowisku: Windows 10/11, Office 365 oraz innych wspieranych przez firmę,
- Diagnozowanie problemów oraz re-instalacja systemu operacyjnego dla komputerów przygotowanych przez firmę, w tym wykonywanie wszelkich niezbędnych napraw i uaktualnień systemu,
- Rozwiązywanie problemów z poprawkami firmy Microsoft, wdrożeniami oprogramowania korporacyjnego, zasadami grupy oraz problemami z programem antywirusowym,
- Rozwiązywanie problemów z siecią LAN/WAN wpływających na wydajność pracy użytkowników.
- Wsparcie procesu ewidencji sprzętu: dostarczanie, wymiana, konfiguracja urządzeń audio/video (surface hub, crestron);
- 1-2 letnie doświadczenie w pracy na 1 lub 2 linii wsparcia,
- Wykształcenie kierunkowe – IT, elektronika, telekomunikacja
- Podstawowa znajomość: Active Directory, MS Exchange, PowerShell, Windows 10/11, Office 365,
- Znajomość języka angielskiego minimum B2 w mowie i piśmie (codzienny kontakt z osobami anglojęzycznymi),
- Komunikatywność, praca w zespole, umiejętność pracy w sytuacjach stresowych i pod presją czasu, kultura osobista,
- Pracowitość i chęć do dalszego rozwoju,
- Gotowość do pracy w lokalizacji klienta w Warszawie
- Opieka medyczna w Luxmed
- Karta Multisport
- Możliwość dołączenia do ubezpieczenia grupowego w Aviva
- Employee Assistance Program – program pomocy dla osób w trudnej sytuacji (np. pomoc psychologiczna)
- Percipio + Skillsoft – platforma szkoleniowa oraz wirtualna biblioteka https://dxc.percipio.com/
- DXC University - https://my.dxc.com/employee-resources/dxc-university.html
- Dofinansowanie do zakupu okularów
- GoFluent – platforma do nauki języków obcych
- Szkolenia i możliwości zdobycia certyfikacji u naszych DXC Partnerów: m.in. Microsoft, AWS, Google
- Referral program - program poleceniowy pracowników
- DXC Recognition – wyróżnianie współpracowników (przyznawanie nagród punktowych, które można wymieniać na nagrody) https://cloud.workhuman.com/microsites/t/home?client=dxc
- Możliwość pełnej pracy zdalnej lub pracy hybrydowej (biuro w centrum Wrocławia – Renoma, w Warszawie – przy rondzie Daszyńskiego)
- Dofinansowanie do różnych wydarzeń kulturalnych
- Inicjatywy sportowe, działalność charytatywna
Poznaj
DXC Technology Sp. z o. o.
About DXC
DXC Technology is where brilliant people embrace change and seize opportunities to advance their careers and amplify customer success. Our transformation is creating sustainable growth and a world of opportunity for all our employees. We only grow if you grow, and shine if you shine, so we work to create a culture of high-performance and constant learning and development. As an employer of choice, our “people first” philosophy means we offer competitive remuneration and benefits and continual training and career opportunities that reflect our commitment to improving the lives of our employees, and the communities in which we live and work. We serve 250+ customers on the Fortune 500 list. From manufacturing giants, banking, and insurance to worldwide governments - We have it all. We are proud to be named one of World’s Best Employers (2020), and one of the world’s 100 Best Corporate Citizens (2020).
We believe there are three key drivers of growth: People, Customers and Operational Execution. This is what our business is built on and this is where we invest!
Recruitment process
- Step CV review
- Step Phone interview
- Step Interview with the Hiring Manager
- Step Technical interview (if applicable)
- Step Final decision and feedback