WADWICZ sp. z o.o., wchodząca w skład Grupy Wadwicz, to firma z wieloletnią tradycją, która obszarem swojego działania obejmuje całe terytorium Polski. Świadczymy usługi pracy tymczasowej, outsourcingu personalnego oraz pośrednictwa pracy. Obecnie zatrudniamy ponad 3000 pracowników tymczasowych na stanowiskach z zakresu telefonicznej obsługi klienta, administracji, księgowości czy prac fizycznych.
Aktualnie dla Naszego Klienta – jednej z największych firm telekomunikacyjnych w kraju – poszukujemy kandydatów na stanowisko:
Mamy pracę dla Ciebie! Stawiasz na rozwój zawodowy, lubisz pracę z ludźmi i wyzwania?
Dołącz do naszej zgranej paczki! Rozpocznij pracę jako Opiekun Klienta!
- zapewniamy stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
- dajemy wybór pracy na ½, ¾ lub 1 etat
- doradzamy klientom od 7-23 (praca zmianowa)
- zapewniamy atrakcyjne wynagrodzenie
- promujemy najlepszych – przyznajemy premię uzależnioną od jakości obsługi Klientów
- dla nowozatrudnionych przygotowaliśmy program szkoleń wdrożeniowych i ogólnorozwojowych
- dbamy o naszych pracowników oferując im dopłaty do prywatnej opieki medycznej i kart sportowych oraz konkursy, imprezy integracyjne, gadżety i inne atrakcje firmowe
Obsługuje klientów przez telefon odpowiadając kompleksowo na ich pytania dotyczące oferty, promocji czy rozliczeń finansowych. Wprowadza do systemu dane, zamówienia i zlecenia. Odpowiada za dobry wizerunek i pozytywne relacje z obsługiwanymi klientami.
- jesteś osobą komunikatywną i cierpliwą, lubisz pomagać
- darzysz sympatią ludzi – nasi klienci są dla nas najważniejsi!
- myślisz analitycznie i lubisz rozwijać swoją wiedzę
- posiadasz praktyczną znajomość obsługi komputera, w tym pakietu Office
- lubisz pracować w zespole – u nas wspólnie realizujemy nasze cele
- interesujesz się nowymi technologiami i branżą telekomunikacyjną – to nasza pasja!