specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj bez CV
5 dni
Opis stanowiska: Bezpośrednia i telefoniczna obsługa klientów. Rozwiązywanie problemów i udzielanie odpowiedzi na zapytania klientów. Utrzymywanie wysokiego poziomu satysfakcji klientów. Realizacja zadań związanych z obsługą posprzedażową. Współpraca z innymi działami.
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj bez CV
5 dni
Jesteś komunikatywną osobą i swobodnie posługujesz się językiem angielskim? Chcesz rozwijać swoje kompetencje w międzynarodowym środowisku? Mamy dla Ciebie idealną propozycję! Zakres obowiązków: Obsługa klientów zagranicznych i krajowych w języku polskim i angielskim; Odpowiadanie na...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj bez CV
7 dni
Zakres obowiązków: Codzienny kontakt z klientami w języku niemieckim; Profesjonalne wsparcie klientów i rozwiązywanie ich problemów drogą mailową oraz telefoniczną; Dbałość o wysoki standard obsługi klienta; Dbałość o pozytywny wizerunek marki.
specjalista junior / mid umowa o pracę / zlecenie pełny etat rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
21 godz.
Do twoich zadań należeć będzie: Telefoniczna obsługa klienta zgodna z najwyższymi standardami; Dążenie do osiągania wyznaczonych przez managerów wskaźników zadowolenia klientów; Zaangażowanie i zrozumienie problemów klienta, aby jak najlepiej mu pomóc.
What the day will look like You will work with our global clients daily and as a first point of contact, you’ll be responsible for providing help and guidance regarding clients’ benefits. Also, in your first 3 months: you'll learn how we organize employee benefits for our clients you'll get to...
Key responsibilities: Provide exceptional customer service to clients and customers by answering their questions, addressing their concerns, and resolving any issues they may have via phone and email. Use customer relationship management software (CRM) to manage customer interactions and track...
Twój zakres obowiązków: stała współpraca z klientem; przygotowywanie ofert sprzedażowych oraz dokumentacji; przyjmowanie i rejestrowanie zamówień w systemie IFS oraz kontrola przebiegu ich realizacji; wyjaśnianie reklamacji;
Twój zakres obowiązków: stała współpraca z klientem oraz naszym departamentem we Francji; przygotowywanie ofert sprzedażowych; przyjmowanie i rejestrowanie zamówień w systemie IFS oraz kontrola przebiegu ich realizacji; wyjaśnianie reklamacji;
kierownik/koordynator / menedżer kontrakt B2B pełny etat
19 godz.
Jeżeli myślisz o zmianie branży lub szukasz dodatkowego źródła dochodu, a ponadto posiadasz wysoki poziom samodyscypliny, jesteś ambitny i komunikatywny – porozmawiaj z nami o możliwości współpracy. Główne zadania na ww. stanowisku to: pozyskiwanie klientów oraz sprzedaż...
Dlaczego wystarcza Ci to, co dobre, skoro Ty sam jesteś najlepszy?
Audi Autorud to symbol innowacji, postępu i sportowego charakteru. To także miejsce dla ludzi, którzy stawiają sobie ambitne cele i potrafią je zrealizować. Właśnie takich pracowników poszukujemy.
Dołącz do nas jako
Opiekun Klienta
Kluczowymi i wyróżniającymi Kandydata/Kandydatkę kompetencjami są:
Doświadczenie w obsłudze Klienta,
Swoboda w kontakcie z ludźmi,
Optymizm,
Zaangażowanie,
Ambicja,
Aktywne słuchanie,
Relacyjność i otwartość
Profesjonalizm.
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:
Witanie każdego Klienta Audi bezpośrednio po wejściu do salonu,
Kierowanie Klienta do odpowiedniego pracownika odpowiedzialnego za dany proces w danym dziale,
Kontrola dostępności pracowników obsługujących Klientów Audi,
Rejestrowanie ruchu Klientów w salonie z podziałem na odpowiednie działy,
Opieka nad Klientami oczekującymi na kontakt osoby odpowiedzialnej za proces z danego działu,
Obsługa w zakresie podawania napojów,
Dbanie o pozytywny wizerunek i odpowiednią atmosferę w trakcie obsługi Klientów,
Zamawianie i kontrola stanu magazynku spożywczego,
Raportowanie ruchu w salonie.
Oczekujemy:
Doświadczenia w obsłudze Klienta,
Zaangażowania oraz motywacji do pracy,
Wysoko rozwiniętych umiejętności interpersonalnych i profesjonalnej obsługi Klienta,
Elokwencji i dyplomacji,
Relacyjnego i empatycznego podejścia do ludzi.
Oferujemy:
Umowę o pracę dla stale rosnącej i odnoszącej sukcesy marki premium,
Pracę w młodym zespole i dobrej atmosferze,
Wynagrodzenie połączone z atrakcyjnym systemem premiowym,
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj bez CV
5 dni
Opis stanowiska: Bezpośrednia i telefoniczna obsługa klientów. Rozwiązywanie problemów i udzielanie odpowiedzi na zapytania klientów. Utrzymywanie wysokiego poziomu satysfakcji klientów. Realizacja zadań związanych z obsługą posprzedażową. Współpraca z innymi działami.
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj bez CV
5 dni
Jesteś komunikatywną osobą i swobodnie posługujesz się językiem angielskim? Chcesz rozwijać swoje kompetencje w międzynarodowym środowisku? Mamy dla Ciebie idealną propozycję! Zakres obowiązków: Obsługa klientów zagranicznych i krajowych w języku polskim i angielskim; Odpowiadanie na...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj bez CV
7 dni
Zakres obowiązków: Codzienny kontakt z klientami w języku niemieckim; Profesjonalne wsparcie klientów i rozwiązywanie ich problemów drogą mailową oraz telefoniczną; Dbałość o wysoki standard obsługi klienta; Dbałość o pozytywny wizerunek marki.
specjalista junior / mid umowa o pracę / zlecenie pełny etat rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
21 godz.
Do twoich zadań należeć będzie: Telefoniczna obsługa klienta zgodna z najwyższymi standardami; Dążenie do osiągania wyznaczonych przez managerów wskaźników zadowolenia klientów; Zaangażowanie i zrozumienie problemów klienta, aby jak najlepiej mu pomóc.
What the day will look like You will work with our global clients daily and as a first point of contact, you’ll be responsible for providing help and guidance regarding clients’ benefits. Also, in your first 3 months: you'll learn how we organize employee benefits for our clients you'll get to...
Key responsibilities: Provide exceptional customer service to clients and customers by answering their questions, addressing their concerns, and resolving any issues they may have via phone and email. Use customer relationship management software (CRM) to manage customer interactions and track...
Twój zakres obowiązków: stała współpraca z klientem; przygotowywanie ofert sprzedażowych oraz dokumentacji; przyjmowanie i rejestrowanie zamówień w systemie IFS oraz kontrola przebiegu ich realizacji; wyjaśnianie reklamacji;
Twój zakres obowiązków: stała współpraca z klientem oraz naszym departamentem we Francji; przygotowywanie ofert sprzedażowych; przyjmowanie i rejestrowanie zamówień w systemie IFS oraz kontrola przebiegu ich realizacji; wyjaśnianie reklamacji;
kierownik/koordynator / menedżer kontrakt B2B pełny etat
19 godz.
Jeżeli myślisz o zmianie branży lub szukasz dodatkowego źródła dochodu, a ponadto posiadasz wysoki poziom samodyscypliny, jesteś ambitny i komunikatywny – porozmawiaj z nami o możliwości współpracy. Główne zadania na ww. stanowisku to: pozyskiwanie klientów oraz sprzedaż...