Twój zakres obowiązków: Działania sprzedażowe w największej prywatnej organizacji na rynku energii w Polsce; Doradztwo w zakresie energetyki i sprzedaż wysokiej klasy, kompleksowego produktu, unikatowego na rynku; Budowanie relacji długoterminowej z Klientami;
specjalista (mid) / kierownik/koordynator kontrakt B2B pełny etat
4 dni
Jeżeli myślisz o zmianie branży lub szukasz dodatkowego źródła dochodu, a ponadto posiadasz wysoki poziom samodyscypliny, jesteś ambitny i komunikatywny – porozmawiaj z nami o możliwości współpracy. Główne zadania na ww. stanowisku to: pozyskiwanie klientów oraz sprzedaż...
Do Twoich zadań należeć będzie m.in: pozyskiwanie nowych, a także utrzymywanie i rozwój poziomu zakupów u aktualnych klientów firmy z grupy klientów gastronomicznych, tworzenie pozytywnego wizerunku firmy w stosunku do jej klientów i kooperantów, prezentacja oferty firmy zgodna ze...
specjalista junior / mid umowa agencyjna / kontrakt B2B pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
8 dni
Twój zakres obowiązków: Pozyskiwanie nowych klientów, budowanie relacji oraz zapewnienie wysokiej jakości obsługi; Przygotowywanie ofert ubezpieczenia dostosowywanych do potrzeb i oczekiwań klientów oraz zapewniających najlepszą ochronę; Prowadzenie spotkań sprzedażowych; Zdobywanie...
specjalista mid / senior umowa o pracę / kontrakt B2B pełny etat 5 500 - 18 500 zł / mies. (w zal. od umowy) rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Responsibilities: Analyze the market of clients and competitors. Conduct negotiations and sign contracts. Control the transaction flow from order acceptance to cargo delivery. Develop relationships with the client, transitioning them from "new" to "regular" and "key" status.
Your responsibilities: Being involved in active selling and promoting company’s products by phone to existing customers from Italian market; Being responsible for communication via phone and Email with our existing customers; Confirming orders from the customers and upgrading the value of the...
Zakres obowiązków: Przygotowywanie ofert handlowych, miesięcznych budżetów oraz cenników dla obsługiwanych klientów; Koordynowanie procesu realizacji zamówienia handlowego – przyjęcie zamówienia, zorganizowanie wysyłki towaru do klienta, przygotowanie dokumentów związanych z...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat rekrutacja online
8 godz.
Twój zakres obowiązków diagnozowanie potrzeb i oczekiwań Klientów, nawiązywanie i utrzymywanie relacji z Klientami, realizacja celów sprzedażowych, kształtowanie pozytywnego wizerunku Banku poprzez wysoką jakość obsługi, operacyjna obsługa Klientów detalicznych, małych i średnich firm.
Handling incoming calls in English. Handling app. Registering customer requests and building the right relationship with them. Diagnosing and resolving accepted requests. Entering data into the system. Ensuring high quality of customer service.
To zawód z misją, za którym idzie odpowiedzialność i troska o to, co najważniejsze – życie, zdrowie i bezpieczeństwo naszych Klientów oraz ich najbliższych.
Co zyskujesz dołączając do zespołu Nationale-Nederlanden?
konkurencyjne wynagrodzenie (podstawa) oraz system prowizyjny i premiowy uzależniony od wyników pracy Twojej oraz Twojego zespołu
udział w profesjonalnych szkoleniach sprzedażowych i produktowych
pracę w dużej, stabilnej firmie cieszącej się dużą rozpoznawalnością i ogromnym zaufaniem Klientów kilkukrotnie nagrodzonej tytułem Najbardziej Przyjaznej Firmy Ubezpieczeniowej
pracę w strukturach sieci sprzedaży, która nieustannie się rozwija
dobrą atmosferę i pozytywną kulturę pracy w Nationale-Nederlanden
Jako Menadżer będziesz:
aktywnie docierać i pozyskiwać Klientów indywidualnych i biznesowych
zajmować się sprzedażą produktów ubezpieczeniowych oraz inwestycyjnych
odpowiadać za budowanie długofalowych relacji z Klientami
dbać o dobry wizerunek firmy Nationale-Nederlanden
realizować sprzedaż w oparciu o standardy sprzedaży
zajmować się po-sprzedażową obsługą Klienta indywidualnego i biznesowego
Od przyszłego Menadżera oczekujemy:
min. wykształcenia średniego
doświadczenia w sprzedaży i/lub obsłudze Klienta
samodzielności w działaniu oraz umiejętności organizacji czasu własnego
Twój zakres obowiązków: Działania sprzedażowe w największej prywatnej organizacji na rynku energii w Polsce; Doradztwo w zakresie energetyki i sprzedaż wysokiej klasy, kompleksowego produktu, unikatowego na rynku; Budowanie relacji długoterminowej z Klientami;
specjalista (mid) / kierownik/koordynator kontrakt B2B pełny etat
4 dni
Jeżeli myślisz o zmianie branży lub szukasz dodatkowego źródła dochodu, a ponadto posiadasz wysoki poziom samodyscypliny, jesteś ambitny i komunikatywny – porozmawiaj z nami o możliwości współpracy. Główne zadania na ww. stanowisku to: pozyskiwanie klientów oraz sprzedaż...
Do Twoich zadań należeć będzie m.in: pozyskiwanie nowych, a także utrzymywanie i rozwój poziomu zakupów u aktualnych klientów firmy z grupy klientów gastronomicznych, tworzenie pozytywnego wizerunku firmy w stosunku do jej klientów i kooperantów, prezentacja oferty firmy zgodna ze...
specjalista junior / mid umowa agencyjna / kontrakt B2B pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
8 dni
Twój zakres obowiązków: Pozyskiwanie nowych klientów, budowanie relacji oraz zapewnienie wysokiej jakości obsługi; Przygotowywanie ofert ubezpieczenia dostosowywanych do potrzeb i oczekiwań klientów oraz zapewniających najlepszą ochronę; Prowadzenie spotkań sprzedażowych; Zdobywanie...
specjalista mid / senior umowa o pracę / kontrakt B2B pełny etat 5 500 - 18 500 zł / mies. (w zal. od umowy) rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Responsibilities: Analyze the market of clients and competitors. Conduct negotiations and sign contracts. Control the transaction flow from order acceptance to cargo delivery. Develop relationships with the client, transitioning them from "new" to "regular" and "key" status.
Your responsibilities: Being involved in active selling and promoting company’s products by phone to existing customers from Italian market; Being responsible for communication via phone and Email with our existing customers; Confirming orders from the customers and upgrading the value of the...
Zakres obowiązków: Przygotowywanie ofert handlowych, miesięcznych budżetów oraz cenników dla obsługiwanych klientów; Koordynowanie procesu realizacji zamówienia handlowego – przyjęcie zamówienia, zorganizowanie wysyłki towaru do klienta, przygotowanie dokumentów związanych z...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat rekrutacja online
8 godz.
Twój zakres obowiązków diagnozowanie potrzeb i oczekiwań Klientów, nawiązywanie i utrzymywanie relacji z Klientami, realizacja celów sprzedażowych, kształtowanie pozytywnego wizerunku Banku poprzez wysoką jakość obsługi, operacyjna obsługa Klientów detalicznych, małych i średnich firm.
Handling incoming calls in English. Handling app. Registering customer requests and building the right relationship with them. Diagnosing and resolving accepted requests. Entering data into the system. Ensuring high quality of customer service.