Job Simple Solutions jest marką Job Impulse stworzoną z myślą o firmach poszukujących kompleksowych rozwiązań doradczych w obszarze HR. Obejmuje swym zakresem rekrutację stałą, leasing etatów administracyjnych oraz usługę HR Assistance, czyli modułowe projekty konsultingowe wspierające działy HR.
Posiadamy status Agencji Pracy Tymczasowej Certyfikat: 3000/3 oraz Doradztwa Personalnego Certyfikat: 3000/2.
Na polskim rynku działamy od 2006 roku. Jesteśmy częścią Grupy Job.
Posiadamy status Agencji Pracy Tymczasowej Certyfikat: 3000/3 oraz Doradztwa Personalnego Certyfikat: 3000/2.
Na polskim rynku działamy od 2006 roku. Jesteśmy częścią Grupy Job.
Jesteśmy częścią Job Impulse Group, firmą doradztwa personalnego i agencją pracy tymczasowej o zasięgu europejskim. Na polskim rynku działamy od 7 lat. W Polsce tworzymy Grupę Job skupiającą wyspecjalizowane marki usług HR dla biznesu: Job Impulse, Job Trainings, Simple Solutions oraz Job Abroad.
Planista
Miejsce pracy: Łódź
Nr Ref.: PL/MS/07
Nr Ref.: PL/MS/07
Zadania:
- Przygotowywanie planów produkcyjnych,
- Koordynacja procesów logistycznych,
- Nadzór nad procesem logistyki zwrotnej,
- Kontakt z dostawcami i Klientami firmy,
- Organizacja transportów,
- Przygotowywanie wszelkich raportów według potrzeb, zarówno dla Klientów zewnętrznych jak i wewnętrznych,
- Ścisła współpraca z działem produkcji, jakości i magazynu.
Wymagania:
- Wykształcenie wyższe kierunkowe (transport, logistyka, zarządzanie),
- Doświadczenie w pracy w dziale planowania lub dziale logistyki,
- Podstawowa znajomość procesów logistycznych,
- Bardzo dobra znajomość obsługi pakietu MS Office,
- Zdolności analityczne,
- Biegła znajomość języka angielskiego,
- Samodzielność, systematyczność.
Oferujemy:
- umowę o pracę na zastępstwo (1,5 roku),
- możliwość podnoszenia kwalifikacji i rozwoju kariery zawodowej,
- atrakcyjne warunki wynagrodzenia.