Najnowsze oferty pracy

  • Site Reliability Engineer

    COGNIZANT TECHNOLOGY SOLUTIONS POLAND SP Z O O   Warszawa    praca hybrydowa
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    5 dni
    Work model: 3-4 days/week from the office in Warsaw, Poland What we do: As Top Employer, we are dedicated to helping the world's leading companies build stronger businesses - helping them go from doing digital to being digital. Cognizant Poland offices are located in Gdansk, Wroclaw, and Kraków....
  • Senior Site Reliability Engineer

    COGNIZANT TECHNOLOGY SOLUTIONS POLAND SP Z O O   Warszawa    praca hybrydowa
    starszy specjalista (senior)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    5 dni
    Work model: 3-4 days/week from the office in Warsaw, Poland What we do: As Top Employer, we are dedicated to helping the world's leading companies build stronger businesses - helping them go from doing digital to being digital. Cognizant Poland offices are located in Gdansk, Wroclaw, and Kraków....
  • Staff Site Reliability Engineer

    COGNIZANT TECHNOLOGY SOLUTIONS POLAND SP Z O O   Warszawa    praca hybrydowa
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    5 dni
    Work model: 3-4 days/week from the office in Warsaw, Poland What we do: As Top Employer, we are dedicated to helping the world's leading companies build stronger businesses — helping them go from doing digital to being digital. Cognizant Poland offices are located in Gdansk, Wroclaw, and Kraków....
  • Specjalista / Specjalistka IT Wsparcia Technicznego Klubów

    Benefit Systems S.A.   Warszawa, Plac Europejski 2    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    8 dni
    Sprawdź swój codzienny plan treningowy: Będziesz odpowiadać za wsparcie naszych partnerów w codziennych problemach ze sprzętem i oprogramowaniem w ramach pierwszej linii wsparcia; Zajmiesz się instalacją oraz konfiguracją systemów operacyjnych dla stacji roboczych, serwerów; Do...
  • Specjalista ds. wsparcia bankowości elektronicznej

    PKO Bank Polski   Poznań    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    17 godz.
    Na co dzień w naszym zespole: wspierasz klientów obszaru bankowości korporacyjnej i przedsiębiorstw oraz oddziałów zagranicznych w zakresie bankowości elektronicznej i mobilnej, analizujesz i rozwiązujesz zgłoszenia klientów dotyczące iPKO biznes i platform powiązanych, Integry,...
  • Specjalista ds. wsparcia użytkownika it

    PKO Bank Polski   Białystok    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    Na co dzień w naszym zespole:przyjmujesz oraz rejestrujesz telefoniczne zgłoszenia − awarie i potrzeby związane ze sprzętem, uprawnieniami lub aplikacjami IT,pomagasz pracownikom zdalnie rozwiązać ich problemy z komputerem,współpracujesz z firmami zewnętrznymi IT, które realizują lub...
  • Specjalista ds. wsparcia użytkownika it

    PKO Bank Polski   Częstochowa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    Na co dzień w naszym zespole:przyjmujesz oraz rejestrujesz telefoniczne zgłoszenia − awarie i potrzeby związane ze sprzętem, uprawnieniami lub aplikacjami IT,pomagasz pracownikom zdalnie rozwiązać ich problemy z komputerem,współpracujesz z firmami zewnętrznymi IT, które realizują lub...
  • Specjalista ds. Wsparcia Użytkownika

    PGE Systemy S.A.   Solina    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    Zakres obowiązków Zapewnienie dostępności i ciągłości pracy systemów informatycznych w powierzonym zakresie Eksploatacja systemów informatycznych zgodnie z przyjętymi procedurami oraz dobrymi praktykami Wykonywanie działań (diagnoza, analiza, rozwiązanie) mających na celu przywrócenie...
  • Specjalista ds. Wsparcia Użytkownika

    PGE Systemy S.A.   Międzybrodzie Bialskie    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    Zakres obowiązków Zapewnienie dostępności i ciągłości pracy systemów informatycznych w powierzonym zakresie Eksploatacja systemów informatycznych zgodnie z przyjętymi procedurami oraz dobrymi praktykami Wykonywanie działań (diagnoza, analiza, rozwiązanie) mających na celu przywrócenie...
  • Specjalista ds. Wsparcia Użytkownika

    PGE Systemy S.A.   Dychów    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    Zakres obowiązków Zapewnienie dostępności i ciągłości pracy systemów informatycznych w powierzonym zakresie Eksploatacja systemów informatycznych zgodnie z przyjętymi procedurami oraz dobrymi praktykami Wykonywanie działań (diagnoza, analiza, rozwiązanie) mających na celu przywrócenie...
Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Mazowieckie Warszawa Konsultant ds. Wsparcia Technicznego Warszawa
Platform Integration & Technical Support Engineer - Technical Support Team

Platform Integration & Technical Support Engineer - Technical Support Team

Lionbridge Poland Sp. z o.o.
Warszawa
praca stacjonarna
2444 dni temu

Lionbridge is a leading provider of translation, online marketing, global content management and application testing solutions that ensure global brand consistency, local relevancy and technical usability across all touch points of the global customer lifecycle.

 

800 Brands Trust Lionbridge – leaders across industries partner with us to gain global market share.

 

In our Warsaw office we employ more than 600 specialists including Project Managers, Linguists, Engineers, DTP Specialists, Graphics, Web Developers and also subject matter experts, content developers and quality assurance professionals.

 

Currently we are looking for candidates interested in position of:

Platform Integration & Technical Support Engineer - Technical Support Team
Warszawa


Responsibilities:
  • Provides direct technical Level 2 support to technology users and platform integrators within Lionbridge. Escalation point from the Help Desk.
  • Works closely with development to make our software more intuitive and easier to support.
  • Updates and creates online knowledgebase articles to reduce support requests.
  • Creates temporary “work-around” for immediate customer issues where appropriate
  • Provides assistance, problem resolution, and training on tools and products to other technical support personnel
  • Involvement in company work groups who plan the direction of Customer Support work processes and procedures.
  • Works with Development to diagnose and debug issues in production.
  • Automates by creating tools/applications and processes to initiate change and drive the company towards faster more efficient end to end workflows.
  • Conduits of information to OPS on new Language Technology functionality/releases
Requirements:
  • Excellent verbal and communication skills.
  • Excellent analytical and troubling shooting skills.
  • Excellent customer service skills, including the ability to deal calmly, positively, and professionally in tense or elevated situations with upset or frustrated customers.
  • Ability to diagnose, troubleshoot, obtain results, and provide solutions for a broad range of technical problems.
  • Shows ability to dig into technical issues to identify route cause and derive impact 
  • Ability to identify issues reported when information is not clearly reported
  • Responsible to manage time effectively and work efficiently, both with and without direct supervision.
  • Complete overall knowledge of company applications, specific in depth knowledge on specific products.
  • Ability to understand the global corporate picture.
  • Focus towards and understanding of customer (internal and external) needs.
  • Mentor/Teacher others.
  • Excellent knowledge of how TW/TMS is used by OPS when working with LIOX Customer
Technical Requirements:
  • Excellent Knowledge with Lionbridge’s TMS and TW products
  • Coding skills (VBA/C#/etc) - Track record of automation delivery
  • Ability to create and deliver training materials
  • Expert knowledge of Excel and its integrations with data sources
  • Familiarity with SharePoint
  • Familiarity with Agile/TFS
  • Competency in at least one scripting language (eg Python)
  • Ability to understand SQL queries and create simple queries
  • Familiarity with Freeway/CTE a bonus
We offer:
  • Professional development opportunities in a multi-cultural environment
  • Access to the latest technological solutions
  • Cooperation in a creative team and nice atmosphere
We kindly request to include the following information in your applications:

"I hereby express my consent to process my personal data included in my job offer by Lionbridge Poland Sp. z o.o. or any other entity of the Lionbridge group for recruitment purposes and once the recruitment process is closed, I agree that Lionbridge Poland Sp. z o.o. with its registered seat in Warsaw,02-231, ul. Jutrzenki 183 or any other entity of Lionbridge group places and processes my personal data in its database. I also express my consent to sending my personal data to third parties within the Lionbridge group pursuant to the Personal Data Protection Act of 29th August 1997 (Journal of Laws of 2002, No. 101, position 926 as amended).”

We also inform all potential candidates that we will contact only selected applicants.

www.lionbridge.com
 

Podobne oferty

  • Site Reliability Engineer

    COGNIZANT TECHNOLOGY SOLUTIONS POLAND SP Z O O   Warszawa    praca hybrydowa
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    5 dni
    Work model: 3-4 days/week from the office in Warsaw, Poland What we do: As Top Employer, we are dedicated to helping the world's leading companies build stronger businesses - helping them go from doing digital to being digital. Cognizant Poland offices are located in Gdansk, Wroclaw, and Kraków....
  • Senior Site Reliability Engineer

    COGNIZANT TECHNOLOGY SOLUTIONS POLAND SP Z O O   Warszawa    praca hybrydowa
    starszy specjalista (senior)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    5 dni
    Work model: 3-4 days/week from the office in Warsaw, Poland What we do: As Top Employer, we are dedicated to helping the world's leading companies build stronger businesses - helping them go from doing digital to being digital. Cognizant Poland offices are located in Gdansk, Wroclaw, and Kraków....
  • Staff Site Reliability Engineer

    COGNIZANT TECHNOLOGY SOLUTIONS POLAND SP Z O O   Warszawa    praca hybrydowa
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    5 dni
    Work model: 3-4 days/week from the office in Warsaw, Poland What we do: As Top Employer, we are dedicated to helping the world's leading companies build stronger businesses — helping them go from doing digital to being digital. Cognizant Poland offices are located in Gdansk, Wroclaw, and Kraków....
  • Specjalista / Specjalistka IT Wsparcia Technicznego Klubów

    Benefit Systems S.A.   Warszawa, Plac Europejski 2    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    8 dni
    Sprawdź swój codzienny plan treningowy: Będziesz odpowiadać za wsparcie naszych partnerów w codziennych problemach ze sprzętem i oprogramowaniem w ramach pierwszej linii wsparcia; Zajmiesz się instalacją oraz konfiguracją systemów operacyjnych dla stacji roboczych, serwerów; Do...
  • Specjalista ds. wsparcia bankowości elektronicznej

    PKO Bank Polski   Poznań    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    17 godz.
    Na co dzień w naszym zespole: wspierasz klientów obszaru bankowości korporacyjnej i przedsiębiorstw oraz oddziałów zagranicznych w zakresie bankowości elektronicznej i mobilnej, analizujesz i rozwiązujesz zgłoszenia klientów dotyczące iPKO biznes i platform powiązanych, Integry,...
  • Specjalista ds. wsparcia użytkownika it

    PKO Bank Polski   Białystok    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    Na co dzień w naszym zespole:przyjmujesz oraz rejestrujesz telefoniczne zgłoszenia − awarie i potrzeby związane ze sprzętem, uprawnieniami lub aplikacjami IT,pomagasz pracownikom zdalnie rozwiązać ich problemy z komputerem,współpracujesz z firmami zewnętrznymi IT, które realizują lub...
  • Specjalista ds. wsparcia użytkownika it

    PKO Bank Polski   Częstochowa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    Na co dzień w naszym zespole:przyjmujesz oraz rejestrujesz telefoniczne zgłoszenia − awarie i potrzeby związane ze sprzętem, uprawnieniami lub aplikacjami IT,pomagasz pracownikom zdalnie rozwiązać ich problemy z komputerem,współpracujesz z firmami zewnętrznymi IT, które realizują lub...
  • Specjalista ds. Wsparcia Użytkownika

    PGE Systemy S.A.   Solina    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    Zakres obowiązków Zapewnienie dostępności i ciągłości pracy systemów informatycznych w powierzonym zakresie Eksploatacja systemów informatycznych zgodnie z przyjętymi procedurami oraz dobrymi praktykami Wykonywanie działań (diagnoza, analiza, rozwiązanie) mających na celu przywrócenie...
  • Specjalista ds. Wsparcia Użytkownika

    PGE Systemy S.A.   Międzybrodzie Bialskie    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    Zakres obowiązków Zapewnienie dostępności i ciągłości pracy systemów informatycznych w powierzonym zakresie Eksploatacja systemów informatycznych zgodnie z przyjętymi procedurami oraz dobrymi praktykami Wykonywanie działań (diagnoza, analiza, rozwiązanie) mających na celu przywrócenie...
  • Specjalista ds. Wsparcia Użytkownika

    PGE Systemy S.A.   Dychów    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    Zakres obowiązków Zapewnienie dostępności i ciągłości pracy systemów informatycznych w powierzonym zakresie Eksploatacja systemów informatycznych zgodnie z przyjętymi procedurami oraz dobrymi praktykami Wykonywanie działań (diagnoza, analiza, rozwiązanie) mających na celu przywrócenie...