PMO Assistant
Miejsce pracy: Warszawa
Nr ref.: JO-2002-445539
Naszym Klientem jest globalna organizacja o duńskim kapitale, która dostarcza kompleksowych rozwiązań IT dla szeroko rozumianych instytucji finansowych. W związku z dynamicznym rozwojem na rynku polskim poszukujemy samodzielnego PMO Assistant.
Do głównych zadań PMO Assistant należeć będą:
- Zarządzanie projektami wewnętrznymi, jak i globalnymi, ustalanie planu poszczególnych działań w projekcie oraz budżetowania
- Dbałość o faktyczne zaplanowanie vs realizację zadań
- Zarządzanie kalendarzami członków zespołu projektowego
- Wprowadzanie nowych członków zespołu w szczegóły projektu
- Przygotowywanie regularnych raportów dla kierownictwa wyższego szczebla
- Tworzenie procesów zarządzania projektem
- Udział w koordynacji projektów, statusów rozmów, monitotowanie wykonywanych zadań i śledzenie postępu w działaniach
Oczekiwania:
- 2 lata doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku
- Umiejętność pracy z pakietem MS Office, w szczególności MS Excel i znajomość narzędzi do planowania projektów (MS Project będzie dodatkowym atutem)
- Dobra znajomość j. angielskiego zarówno w mowie, jak i w piśmie (min. B2)
- Samodzielność w wykonywaniu powierzonych obowiązków
- Zdolność analitycznego myślenia
- Umiejętność szybkiego przyswajania wiedzy, asertywność, dobra organizacja pracy
Benefity:
- Współpraca w oparciu o Umowę o pracę lub B2B
- Praca w międzynarodowym środowisku
- Możliwość rozwoju zawodowego, udział w szkoleniach wewnętrznych i zewnętrznych
- Elastyczne godziny pracy
- Nowoczesne i przyjazne biuro w dogodnej lokalizacji (blisko stacji metra)
- Opieka medyczna, ubezpieczenie, karta sportowa