Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
Wymagania inne:
Wymagania niezbędne: 1. posiadane obywatelstwo polskie; 2. pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych; 3. wykształcenie wyższe; 4. co najmniej 5 - letni staż pracy; 5. prawo jazdy kategorii B; 6. nieposzlakowana opinia; 7. stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku; 8. niekaralność za przestępstwa popełnione umyślnie ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwa skarbowe. Wymagania dodatkowe: 1. preferowane będą osoby, które posiadają doświadczenie zawodowe z zakresu spraw, których nabór dotyczy; 2. umiejętności organizacyjne, umiejętność sporządzania pism, protokołów i decyzji administracyjnych oraz stosowania przepisów prawa w praktyce; 3. znajomość obowiązujących przepisów w zakresie funkcjonowania administracji publicznej i postępowania administracyjnego, w szczególności: ustawy Prawo ochrony środowiska, ustawy o ochronie przyrody, ustawy o ochronie gruntów rolnych i leśnych, ustawy o ochronie zwierząt, ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach, ustawy o samorządzie gminnym, ustawy Kodeks postępowania administracyjnego, ustawy o ochronie danych osobowych, ustawy o dostępie do informacji publicznej; 4. obsługa komputera ze znajomością oprogramowania wykorzystywanego w administracji, w szczególności, w zakresie systemów informatycznych wspomagających pracę na w/w stanowisku, 5. umiejętność komunikowania się.
Lidzbark Warmiński
Rodzaj umowy:
Nie dotyczy
Wynagrodzenie brutto:
od 4 840 do 5 800 PLN
bezpośrednio do pracodawcy
Adres:
Ignacego Krasickiego 1, 11-100 Lidzbark Warmiński, powiat: lidzbarski, woj: warmińsko-mazurskie
Dane kontaktowe:
Kinga Suchomska
897673274 w.44
Sposób kontaktu:
bezpośrednio do pracodawcy
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon
Wymagane dokumenty:
Wymagane dokumenty: 1. list motywacyjny; 2. CV zawierające oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do realizacji procesu naboru zgodnie z ogólnym rozporządzeniem o ochronie danych osobowych, wg załączonego wzoru; 3. kwestionariusz osobowy, wg wzoru dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie; 4. kserokopie świadectw pracy (jeśli takie posiada) lub oświadczenie kandydata w przypadku trwającego stosunku pracy; 5. kserokopie dokumentów potwierdzające wykształcenie; 6. kserokopie dokumentów potwierdzające kwalifikacje zawodowe w tym, kserokopia prawa jazdy; 7. oświadczenie kandydata o braku przeciwwskazań zdrowotnych do zajmowanego stanowiska, wg załączonego wzoru; 8. oświadczenie kandydata, że ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych, wg załączonego wzoru; 9. oświadczenie kandydata, że nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, wg załączonego wzoru; 10. w przypadku osób, które zamierzają skorzystać z uprawnień, o których mowa w art. 13a ust.2 - dokumenty określone w art. 13a ustawy o pracownikach samorządowych (jeśli takie posiada) - kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność. Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w pokoju Nr 30 (sekretariat Urz.Gm.) lub przesłać w terminie do dnia 29 grudnia 2025 r. (poniedziałek) do godz. 1500 na adres: URZĄD GMINY Lidzbark Warmiński, ul. Krasickiego 1, 11-100 Lidzbark Warmiński w zaklejonych kopertach z dopiskiem: Nabór na wolne stanowisko urzędnicze -Podinspektor ds. kształtowania środowiska i rolnictwa w Referacie Ochrony Środowiska i Nieruchomości. Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Lidzbarku Warmińskim