Urząd Miejski w Skoczowie
Pomoc administracyjna w wydziale nieruchomości i planowania
Miejsce pracy: Skoczów
Numer: StPr/25/1034
OBOWIĄZKI:
1. bieżąca obsługa klientów wydziału,
2. opracowywanie projektów pism, w tym decyzji administracyjnych zatwierdzających podział nieruchomości i zaświadczeń,
3.przygotowywanie wypisów, wyrysów i zaświadczeń z miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego,
4.przekazywanie akt do archiwum zakładowego.
Pracodawca zastrzega sobie możliwość kontaktu tylko z wybranymi kandydatami po selekcji dokonanej na podstawie złożonego CV i listu motywacyjnego.
Wewnętrzna procedura dokonywania zgłoszeń naruszeń prawa i podejmowania działań następczych wprowadzona zarządzeniem Nr 0050.173.2024 Burmistrza Miasta Skoczowa z dnia 3 września 2024 r. z późn.zm. jest dostępna na stronie www.bip.skoczow.pl
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:
Wymagania inne:
Wykształcenie: średnie ogólnokształcące
Wymagania inne:
[Inne] : Preferowane doświadczenie zawodowe w jednostkach samorządu terytorialnego
Miejsce pracy:
Rodzaj umowy:
Wynagrodzenie brutto:
Skoczów
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie brutto:
od 4 900 PLN
KONTAKT:
Sposób aplikowania:
Adres:
Dane kontaktowe:
Sposób kontaktu:
Wymagane dokumenty:
bezpośrednio do pracodawcy
Adres:
Rynek 1, 43-430 Skoczów, powiat: cieszyński, woj: śląskie
Dane kontaktowe:
Paulina Gaszczyk
338280110
Sposób kontaktu:
bezpośrednio do pracodawcy
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon
Wymagane dokumenty:
Brak danych.
Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Cieszynie