analiza rynku, otoczenia i aktywności konkurencji; dbanie o prawidłowy obieg dokumentów i ich archiwizację; dobra znajomość pakietu MS Office; telefoniczny i e-mailowy kontakt z klientami w języku niemieckim;
MAJOREL POLSKAKraków, Tertium Business Park
praca stacjonarna
specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat
2 godz.
Duties and Responsibilities Review and process incoming privacy requests through online tools Evaluate validity of each request in line with our clients policies; Continually educate yourself about changes to policies and protocols with the support of our Training and Quality Departments; Work...
Zakres obowiązków: nadzorowanie procesów wysyłki towarów; przygotowywanie dokumentów wysyłkowych; współpraca z działem produkcji oraz magazynem; kontrola załadunku; kontakt z przewoźnikiem; Nasze wymagania: znajomość pakietu Office; umiejętności organizacji i planowania;...
What the day will look like As a member of your team, you’d be responsible for providing administrative support in terms of available insurance policies by coordinating, validating, and verifying the data as well as directly contacting the Danish teams to deliver the best solutions available on...
What the day will look like In your first three months: you'll learn how we manage benefits systems for clients; you'll get to know our team of benefits experts in different countries; you'll become familiar with some tools that we use to offer and track employee benefits; What you'll do once you're...
specjalista junior / mid / asystent umowa zlecenie część etatu
1 dni
Twoje zadania: dbanie o doświadczenia pacjenta rejestrowanie i umawianie pacjentów na wizyty, promowanie i sprzedaż usług stomatologicznych, obsługa kasy fiskalnej, obsługa komputera i urządzeń biurowych.
specjalista junior / mid / asystent umowa o pracę pełny etat
1 dni
Job Responsibilities: Be first point of contact to all visitors and client staff. Respond to all visitors’ enquiries in a friendly and proactive manner. Answer and direct telephone calls. Sign in all visitors and issue/collect relevant security passes. Manage meeting room bookings & catered...
Zadania: Administracyjne wsparcie zespołu. Korespondencja dwujęzyczna. Tworzenie raportów/prezentacji po angielsku. Organizacja spotkań i wyjazdów służbowych. Komunikacja z zagranicznymi partnerami/klientami.
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Obowiązki: stała współpraca wewnętrzna i zewnętrzna z podwykonawcami nadzór nad dokumentacją i korespondencją przedsiębiorstwa zarządzanie dokumentacją i korespondencją przedsiębiorstwa (tworzenie, weryfikacja, archiwizacja) weryfikacja i prowadzenie dokumentacji projektów...
What the day will look like You’ll be responsible for gathering and organization of data so that Aon colleagues can review German insurance market. You’ll communicate and collaborate with insurers, clients and consultants in order to process the information from team to team. You’ll be working...
Pracownik administracji biurowej z językiem obcym (m/k)
Pracownik administracji biurowej z językiem obcym (m/k)
CPL JOBS Sp. z o.o.
Kraków
praca stacjonarna
1893 dni temu
CPL Jobs Sp. z o.o. to część międzynarodowej grupy CPL Resources, notowanej na irlandzkiej i angielskiej giełdzie papierów wartościowych. Działalność rozpoczęliśmy w 1989 roku, w Irlandii. Od 2006 roku działamy na rynku ogólnopolskim. Ponad 20 lat doświadczenia w rekrutacji sprawiło, że CPL Jobs może zaoferować swoim Klientom i Kandydatom wsparcie na każdym etapie procesu rekrutacyjnego. W naszych kontaktach z kandydatami stawiamy na długofalowe relacje. Zapewniamy stały dostęp do informacji o najciekawszych projektach na rynku, doradzamy też w kwestii rozwoju kariery i wyboru optymalnego typu zatrudnienia. Pozwól nam poznać i zrozumieć swoje potrzeby, a pomożemy Ci osiągnąć Twoje cele.
Pracownik administracji biurowej z językiem obcym (m/k)
Miejsce pracy: Kraków
Zadania:
Wsparcie jednego z działów: księgowość, administracja, HR, dział zamówień.
Aktywna współpraca z innymi działami i oddziałami w organizacji.
Wymagania:
Bardzo dobra znajomość jednego języka: niemiecki, francuski, niderlandzki, czeski, słowacki, portugalski, węgierski, fiński, duński oraz dobra znajomości języka angielskiego.
Znajomości MS Office oraz Windows.
Chęci rozwoju osobistego i gotowości do nauki.
Doświadczenie mile widziane, lecz nie jest wymagane (różne poziomy stanowisk).
Oferujemy:
Umowę o pracę oraz atrakcyjne rynkowo wynagrodzenie.
Benefity pozapłacowe: prywatna opieka medyczna, karta Multisport, pakiet biletów do kina/teatrów, pakiety ubezpieczeń, pakiety emerytalne.
Profesjonalne szkolenia wdrożeniowe oraz językowe.
Możliwośc awansów – kreowania ścieżki kariery zawodowej.
Ciekawą pracę w międzynarodowej firmie o ugruntowanej pozycji na rynku.
analiza rynku, otoczenia i aktywności konkurencji; dbanie o prawidłowy obieg dokumentów i ich archiwizację; dobra znajomość pakietu MS Office; telefoniczny i e-mailowy kontakt z klientami w języku niemieckim;
MAJOREL POLSKAKraków, Tertium Business Park
praca stacjonarna
specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat
2 godz.
Duties and Responsibilities Review and process incoming privacy requests through online tools Evaluate validity of each request in line with our clients policies; Continually educate yourself about changes to policies and protocols with the support of our Training and Quality Departments; Work...
Zakres obowiązków: nadzorowanie procesów wysyłki towarów; przygotowywanie dokumentów wysyłkowych; współpraca z działem produkcji oraz magazynem; kontrola załadunku; kontakt z przewoźnikiem; Nasze wymagania: znajomość pakietu Office; umiejętności organizacji i planowania;...
What the day will look like As a member of your team, you’d be responsible for providing administrative support in terms of available insurance policies by coordinating, validating, and verifying the data as well as directly contacting the Danish teams to deliver the best solutions available on...
What the day will look like In your first three months: you'll learn how we manage benefits systems for clients; you'll get to know our team of benefits experts in different countries; you'll become familiar with some tools that we use to offer and track employee benefits; What you'll do once you're...
specjalista junior / mid / asystent umowa zlecenie część etatu
1 dni
Twoje zadania: dbanie o doświadczenia pacjenta rejestrowanie i umawianie pacjentów na wizyty, promowanie i sprzedaż usług stomatologicznych, obsługa kasy fiskalnej, obsługa komputera i urządzeń biurowych.
specjalista junior / mid / asystent umowa o pracę pełny etat
1 dni
Job Responsibilities: Be first point of contact to all visitors and client staff. Respond to all visitors’ enquiries in a friendly and proactive manner. Answer and direct telephone calls. Sign in all visitors and issue/collect relevant security passes. Manage meeting room bookings & catered...
Zadania: Administracyjne wsparcie zespołu. Korespondencja dwujęzyczna. Tworzenie raportów/prezentacji po angielsku. Organizacja spotkań i wyjazdów służbowych. Komunikacja z zagranicznymi partnerami/klientami.
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Obowiązki: stała współpraca wewnętrzna i zewnętrzna z podwykonawcami nadzór nad dokumentacją i korespondencją przedsiębiorstwa zarządzanie dokumentacją i korespondencją przedsiębiorstwa (tworzenie, weryfikacja, archiwizacja) weryfikacja i prowadzenie dokumentacji projektów...
What the day will look like You’ll be responsible for gathering and organization of data so that Aon colleagues can review German insurance market. You’ll communicate and collaborate with insurers, clients and consultants in order to process the information from team to team. You’ll be working...