Zakres obowiązków: Wykonywanie prac administracyjno-biurowych; Wprowadzanie danych do systemu; Dbanie o prawidłowy przepływ informacji w firmie; Współpraca ze wszystkimi działami firmy; Wymagania: Dobra znajomość obsługi komputera; Znajomość języka angielskiego – warunek konieczny...
Kierowanie pracą biura: Zapewnienie sprawnego funkcjonowania sekretariatu i wsparcia administracyjno-organizacyjnego dla władz Wydziału. Obsługa terminarza: Prowadzenie kalendarza spotkań służbowych Dziekana i Prodziekanów. Zarządzanie korespondencją: Prowadzenie bieżącej korespondencji...
Opis stanowiska: Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za zapewnienie prawidłowej organizacji inwentaryzacji, rozliczania inwentaryzacji składników majątkowych uczelni, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, polityką rachunkowości oraz wewnętrznymi procedurami...
Opis stanowiska: Osoba zatrudniona na powyższym stanowisku będzie odpowiedzialna za kompleksową obsługę sekretariatu Wydziału Architektury. Zakres obowiązków: kierowanie pracą sekretariatu Wydziału, w tym zapewnienie sprawnego funkcjonowania biura oraz wsparcia...
Opracowywanie i aktualizacja rocznych planów inwentaryzacji majątku. Organizacja, nadzór i rozliczanie inwentaryzacji planowych, doraźnych i wyrywkowych. Koordynowanie pracy zespołów spisowych oraz kontrola poprawności spisów z natury. Wsparcie merytoryczne komisji i zespołów w zakresie...
Trakcja S.A.Sprawdzona firmaGłogów
praca stacjonarna
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat
1 dni
Opis stanowiska Przygotowywanie, porządkowanie i archiwizacja dokumentów niezbędnych do sprawnego funkcjonowania kontraktu. Nadzorowanie obiegu korespondencji i dokumentacji. Prowadzenie rejestru korespondencji przychodzącej i wychodzącej w systemie. Organizowanie spotkań z kontrahentami....
Kompleksowa obsługa administracyjna kontraktu oraz wsparcie bieżących procesów w jednostce. Prowadzenie i archiwizacja dokumentacji oraz nadzór nad jej prawidłowym obiegiem. Rejestrowanie korespondencji przychodzącej i wychodzącej w systemie. Organizacja spotkań, wizyt oraz kontakt z...
Klient portalu Praca.pl
Dzierżoniów
praca stacjonarna
specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat
9 dni
Wykonywanie prac administracyjno-biurowych; Wprowadzanie danych do systemu; Dbanie o prawidłowy przepływ informacji w firmie; Współpraca z wszystkimi działami firmy;
specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat 5 800 - 7 700 zł brutto/mies. aplikuj szybkoaplikuj bez CV
18 godz.
Zakres obowiązków telefoniczna i mailowa obsługa klientów w zakresie reklamacji, prawidłowe wypełnianie dokumentacji serwisowej, wydawanie urządzeń z reklamacji klientom, przygotowanie urządzeń do pakowania i wysyłki, rejestracja urządzeń w programie serwisowym, tworzenie dokumentacji...
specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat 6 000 - 7 000 zł brutto/mies. aplikuj szybkoaplikuj bez CV
21 godz.
Na czym polega praca? wprowadzanie danych do systemu, weryfikacja dokumentów w systemie, współpraca z kontrahentami zagranicznymi, kompletacja dokumentacji, sprawdzanie poprawności danych i zamówień, trzymanie terminowości dokumentacji firmowej, sporządzanie niezbędnej dokumentacji.
Polska spółka z międzynarodowej grupy firm bieliźniarskich działającej pod marką ANITA z centralą w Niemczech, wiodący europejski producent wysokiej jakości bielizny damskiej, światowy lider na rynku bielizny sportowej, ciążowej oraz protetycznej.
Pracownik administracyjno-biurowy
Miejsce pracy: Wrocław
Opis stanowiska
Aktywne utrzymywanie i rozwijanie pozytywnych relacji z klientami firmy.
Wsparcie administracyjne dla przedstawicieli handlowych oraz koordynacja ich działań w terenie.
Systematyczne zarządzanie i aktualizacja bazy danych klientów w wewnętrznym systemie CRM.
Prowadzenie bieżącej ewidencji zamówień, fakturowanie oraz nadzór nad terminową realizacją.
Obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej oraz archiwizacja dokumentacji firmowej.
Wymagania
Biegła znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie.
Minimum średnie wykształcenie, preferowane kierunki administracyjne, ekonomiczne lub pokrewne.
Praktyczna znajomość pakietu MS Office (szczególnie Excel, Word, Outlook) oraz sprawne posługiwanie się narzędziami biurowymi.
Doskonałe umiejętności komunikacyjne i proaktywne podejście do obsługi klienta.
Samodzielność, inicjatywa w działaniu oraz bardzo dobra organizacja czasu pracy.
Mile widziana znajomość dodatkowego języka obcego.
Oferujemy
Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku.
Możliwość rozwoju zawodowego i poszerzania kompetencji w dynamicznym środowisku pracy.
Przyjazną atmosferę w zespole oraz wsparcie w codziennych zadaniach.
Pakiet benefitów pozapłacowych (prywatna opieka medyczna, dodatkowe ubezpieczenie).
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
Zakres obowiązków: Wykonywanie prac administracyjno-biurowych; Wprowadzanie danych do systemu; Dbanie o prawidłowy przepływ informacji w firmie; Współpraca ze wszystkimi działami firmy; Wymagania: Dobra znajomość obsługi komputera; Znajomość języka angielskiego – warunek konieczny...
Kierowanie pracą biura: Zapewnienie sprawnego funkcjonowania sekretariatu i wsparcia administracyjno-organizacyjnego dla władz Wydziału. Obsługa terminarza: Prowadzenie kalendarza spotkań służbowych Dziekana i Prodziekanów. Zarządzanie korespondencją: Prowadzenie bieżącej korespondencji...
Opis stanowiska: Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za zapewnienie prawidłowej organizacji inwentaryzacji, rozliczania inwentaryzacji składników majątkowych uczelni, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, polityką rachunkowości oraz wewnętrznymi procedurami...
Opis stanowiska: Osoba zatrudniona na powyższym stanowisku będzie odpowiedzialna za kompleksową obsługę sekretariatu Wydziału Architektury. Zakres obowiązków: kierowanie pracą sekretariatu Wydziału, w tym zapewnienie sprawnego funkcjonowania biura oraz wsparcia...
Opracowywanie i aktualizacja rocznych planów inwentaryzacji majątku. Organizacja, nadzór i rozliczanie inwentaryzacji planowych, doraźnych i wyrywkowych. Koordynowanie pracy zespołów spisowych oraz kontrola poprawności spisów z natury. Wsparcie merytoryczne komisji i zespołów w zakresie...
Trakcja S.A.Sprawdzona firmaGłogów
praca stacjonarna
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat
1 dni
Opis stanowiska Przygotowywanie, porządkowanie i archiwizacja dokumentów niezbędnych do sprawnego funkcjonowania kontraktu. Nadzorowanie obiegu korespondencji i dokumentacji. Prowadzenie rejestru korespondencji przychodzącej i wychodzącej w systemie. Organizowanie spotkań z kontrahentami....
Kompleksowa obsługa administracyjna kontraktu oraz wsparcie bieżących procesów w jednostce. Prowadzenie i archiwizacja dokumentacji oraz nadzór nad jej prawidłowym obiegiem. Rejestrowanie korespondencji przychodzącej i wychodzącej w systemie. Organizacja spotkań, wizyt oraz kontakt z...
Klient portalu Praca.pl
Dzierżoniów
praca stacjonarna
specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat
9 dni
Wykonywanie prac administracyjno-biurowych; Wprowadzanie danych do systemu; Dbanie o prawidłowy przepływ informacji w firmie; Współpraca z wszystkimi działami firmy;
specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat 5 800 - 7 700 zł brutto/mies. aplikuj szybkoaplikuj bez CV
18 godz.
Zakres obowiązków telefoniczna i mailowa obsługa klientów w zakresie reklamacji, prawidłowe wypełnianie dokumentacji serwisowej, wydawanie urządzeń z reklamacji klientom, przygotowanie urządzeń do pakowania i wysyłki, rejestracja urządzeń w programie serwisowym, tworzenie dokumentacji...
specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat 6 000 - 7 000 zł brutto/mies. aplikuj szybkoaplikuj bez CV
21 godz.
Na czym polega praca? wprowadzanie danych do systemu, weryfikacja dokumentów w systemie, współpraca z kontrahentami zagranicznymi, kompletacja dokumentacji, sprawdzanie poprawności danych i zamówień, trzymanie terminowości dokumentacji firmowej, sporządzanie niezbędnej dokumentacji.