Ogłoszenie numer: 1588425, z dnia 2017-04-07
Dostarczamy świeże powietrze całej Europie... i o wiele więcej...
SMAY Sp. z o.o. jako polska firma consultingowo-produkcyjna nieprzerwanie od 1989 roku dostarcza rozwiązania i urządzenia z zakresu wentylacji, których celem jest podnoszenie komfortu i bezpieczeństwa we wszystkich rodzajach budynków.
Będąc liderem wśród producentów SMAY posiada również własne biuro projektowe oraz dział badań i rozwoju z laboratorium badawczym i wyspecjalizowaną komórką ds. symulacji CFD.
Pracownik administracyjny w dziale zaopatrzenia
Miejsce pracy: Kraków
Opis stanowiska
-
utrzymywanie kontaktów z głównymi dostawcami,
-
negocjowanie cen z dostawcami,
-
ustalanie terminów, form płatności oraz innych warunków dostawy,
-
analiza stanów magazynowych i uzupełnianie zapasów,
-
sporządzanie zamówień na podstawie analiz i kalkulacji,
-
procesowanie reklamacji do dostawców ,
-
kontrola terminowości i poprawności realizowania dostaw,
-
ciągłe analizowanie rynków dostawców.
Wymagania
-
wykształcenie wyższe, mile widziane techniczne,
-
dobra obsługa pakietu MS Office (w szczególności MS Excel),
-
dobra znajomość j.angielskiego w mowie i piśmie,
-
wysokie zdolności komunikacyjne i interpersonalne,
-
umiejętność rzetelnej i skrupulatnej pracy z dokumentami.
Od kandydatów oczekujemy poza tym:
-
zaangażowania i sumienności w wykonywaniu obowiązków,
-
umiejętności pracy pod presją czasu i stresu,
-
łatwości w nawiązywaniu kontaktów, komunikatywność i wysokiej kultury osobistej,
-
dobrej organizacji pracy, samodzielności przy wykonywaniu powierzonych zadań,
-
umiejętności analitycznego myślenia i wyciągania wniosków.
Oferujemy
-
pracę w prężnie rozwijającej się polskiej firmie o zasięgu międzynarodowym,
-
wynagrodzenie adekwatne do wykonywanej funkcji i uzależnione od wyników pracy,
-
umowę o pracę na pełny etat,
-
możliwość rozwoju zawodowego i zdobycia doświadczenia,
-
Pakiet Benefit i świadczenia pozapłacowe.