specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat rekrutacja online
1 dni
Tworzenie dokumentów związanych z obsługą klienta, w tym ofert, prezentacji, umów i korespondencji biznesowej. Budowanie i utrzymywanie relacji z klientami zewnętrznymi i wewnętrznymi, zapewniając wysoką jakość usług. Bezpośredni kontakt z klientami w celu pozyskiwania niezbędnych...
specjalista mid / junior / asystent umowa o pracę pełny etat rekrutacja online
2 dni
Twój zakres obowiązków tworzenie dokumentów dotyczących współpracy i relacji z klientami (oferty, prezentacje, umowy, pisma urzędowe, pozostała korespondencja i dokumenty towarzyszące) budowanie i utrzymywanie relacji z klientami zewnętrznymi i wewnętrznymi w celu zapewnienia wysokiej...
OSOBA NA TYM STANOWISKU BĘDZIE ODPOWIEDZIALNA ZA: prowadzenie całości spraw związanych z eksploatacją taboru samochodowego i sprzętu pływającego, kontrolę zużycia materiałów pędnych i smarów na obiektach hydrotechnicznych oraz w trakcie użytkowania samochodów, jednostek pływających...
OSOBA NA TYM STANOWISKU BĘDZIE ODPOWIEDZIALNA ZA: realizację spraw dotyczących skarg, wniosków i petycji, koordynowanie spraw związanych z utrzymaniem i eksploatacją urządzeń wodnych, prowadzenie postępowań administracyjnych zgodnie z kompetencją nadzoru wodnego, przygotowywanie opisów...
OSOBA NA TYM STANOWISKU BĘDZIE ODPOWIEDZIALNA ZA: sprawy związane z opłatami za usługi wodne, opłatami podwyższonymi, wystawianie i przekazywanie informacji oraz wydawanie decyzji za usługi wodne, obsługę systemu poboru opłat i należności, prowadzenie bazy podmiotów korzystających z...
Wyzwania jakie na Ciebie czekają: Przygotowywanie planów wdrożenia zmian procesowych i organizacyjnych oraz monitorowanie ich realizacji; Współpraca z Liderami Inicjatyw z zakresie prowadzenia projektów oraz wsparcie w przygotowaniu i weryfikacji dokumentacji projektowej; Przygotowywanie...
OSOBA NA TYM STANOWISKU BĘDZIE ODPOWIEDZIALNA ZA: prowadzenie spraw związanych z opracowywaniem programów i zadań utrzymaniowych, określanie potrzeb finansowych przy planowaniu i wnioskowaniu o środki na ich realizację, ocenę szkód i opracowywanie planów usuwania skutków powodzi,...
Wyzwania jakie na Ciebie czekają: Modelowanie i uzgadnianie z właścicielami biznesowymi przebiegu procesów oraz inicjowanie rozwiązań dotyczących ich optymalizacji; Prowadzenie analiz procesowych, standaryzacja dokumentacji oraz wdrażanie zmian w organizacji; Administrowanie repozytorium...
specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat 4 806 - 5 000 zł brutto/mies. aplikuj szybkoaplikuj bez CV
13 dni
Telefoniczna i mailowa obsługa klientów firmy. Prowadzenie bieżącej dokumentacji biurowej. Wystawianie faktur i przygotowywanie zestawień. Tworzenie i aktualizacja baz klientów. Utrzymywanie kontaktu z zespołem sprzedaży. Realizacja zadań administracyjnych zlecanych przez przełożonego.
KET jest wiodącym producentem części samochodowych i elektronicznych w Korei, założonym w 1973 roku, mającym 47 lat historii. Posiadamy pięć fabryk w Korei oraz filie produkcyjne w Weihai w Chinach i Hanoi w Wietnamie tworząc globalną sieć produkcyjną. Ponadto istnieją biura w Szanghaju, Detroit i innych miejscach na całym świecie, aby odpowiadać na potrzeby klientów. W 2019 roku postanowiliśmy otworzyć filię KET Poland w Zabrzu, fabrykę która będzie naszą placówką wejścia do Europy. W związku z tym prowadzimy rekrutację na nowe stanowiska pracy.
www. ket.com
Weź udział w unikalnym doświadczeniu budowania zespołu od podstaw i zostań jednym z pierwszych pracowników!
Pracownik Administracyjny
Miejsce pracy: Zabrze
Zakres obowiązków:
zaopatrzenie firmy w artykuły rzeczowe i usługi zewnętrzne,
obsługa rezerwacji podróży służbowych,
dbanie o prawidłowy obieg dokumentów,
organizacja wewnętrznych spotkań firmowych oraz zewnętrznych wyjazdów,
obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej,
obsługa spotkań zagranicznych gości.
Wymagania:
osoba w trakcie studiów lub z wykształceniem wyższym,
świetna organizacja pracy,
komunikatywna znajomość języka angielskiego,
doświadczenie na podobnym stanowisku min. 2 lata,
praktyczna znajomość pakietu MS Office,
umiejętności interpersonalne na wysokim poziomie,
aplikacja CV w języku angielskim.
Oferujemy:
możliwość rozwoju zawodowego w strukturach nowo powstającej firmy,
atrakcyjne warunki zatrudnienia uzależnione od doświadczenia i posiadanych umiejętności,
stabilne zatrudnienie w międzynarodowej firmie w oparciu o umowę o pracę.
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat rekrutacja online
1 dni
Tworzenie dokumentów związanych z obsługą klienta, w tym ofert, prezentacji, umów i korespondencji biznesowej. Budowanie i utrzymywanie relacji z klientami zewnętrznymi i wewnętrznymi, zapewniając wysoką jakość usług. Bezpośredni kontakt z klientami w celu pozyskiwania niezbędnych...
specjalista mid / junior / asystent umowa o pracę pełny etat rekrutacja online
2 dni
Twój zakres obowiązków tworzenie dokumentów dotyczących współpracy i relacji z klientami (oferty, prezentacje, umowy, pisma urzędowe, pozostała korespondencja i dokumenty towarzyszące) budowanie i utrzymywanie relacji z klientami zewnętrznymi i wewnętrznymi w celu zapewnienia wysokiej...
OSOBA NA TYM STANOWISKU BĘDZIE ODPOWIEDZIALNA ZA: prowadzenie całości spraw związanych z eksploatacją taboru samochodowego i sprzętu pływającego, kontrolę zużycia materiałów pędnych i smarów na obiektach hydrotechnicznych oraz w trakcie użytkowania samochodów, jednostek pływających...
OSOBA NA TYM STANOWISKU BĘDZIE ODPOWIEDZIALNA ZA: realizację spraw dotyczących skarg, wniosków i petycji, koordynowanie spraw związanych z utrzymaniem i eksploatacją urządzeń wodnych, prowadzenie postępowań administracyjnych zgodnie z kompetencją nadzoru wodnego, przygotowywanie opisów...
OSOBA NA TYM STANOWISKU BĘDZIE ODPOWIEDZIALNA ZA: sprawy związane z opłatami za usługi wodne, opłatami podwyższonymi, wystawianie i przekazywanie informacji oraz wydawanie decyzji za usługi wodne, obsługę systemu poboru opłat i należności, prowadzenie bazy podmiotów korzystających z...
Wyzwania jakie na Ciebie czekają: Przygotowywanie planów wdrożenia zmian procesowych i organizacyjnych oraz monitorowanie ich realizacji; Współpraca z Liderami Inicjatyw z zakresie prowadzenia projektów oraz wsparcie w przygotowaniu i weryfikacji dokumentacji projektowej; Przygotowywanie...
OSOBA NA TYM STANOWISKU BĘDZIE ODPOWIEDZIALNA ZA: prowadzenie spraw związanych z opracowywaniem programów i zadań utrzymaniowych, określanie potrzeb finansowych przy planowaniu i wnioskowaniu o środki na ich realizację, ocenę szkód i opracowywanie planów usuwania skutków powodzi,...
Wyzwania jakie na Ciebie czekają: Modelowanie i uzgadnianie z właścicielami biznesowymi przebiegu procesów oraz inicjowanie rozwiązań dotyczących ich optymalizacji; Prowadzenie analiz procesowych, standaryzacja dokumentacji oraz wdrażanie zmian w organizacji; Administrowanie repozytorium...
specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat 4 806 - 5 000 zł brutto/mies. aplikuj szybkoaplikuj bez CV
13 dni
Telefoniczna i mailowa obsługa klientów firmy. Prowadzenie bieżącej dokumentacji biurowej. Wystawianie faktur i przygotowywanie zestawień. Tworzenie i aktualizacja baz klientów. Utrzymywanie kontaktu z zespołem sprzedaży. Realizacja zadań administracyjnych zlecanych przez przełożonego.