Pracownik Administracyjny

Hosten Sp. z o.o.

Radom

3 dni temu

Ogłoszenie numer: 4590505, z dnia 2021-05-04

Hosten to producent najwyższej jakości profili oraz systemów osłonowych z PVC i aluminium o ugruntowanej pozycji na rynku polskim i europejskim. To przedsiębiorstwo tworzone i zarządzane przez ludzi z pasją. Efektem tej pasji jest gama doskonałych produktów i niezwykle dynamiczny rozwój firmy.

Pracownik Administracyjny

Miejsce pracy: mazowieckie / Radom

Nr Ref.: ADM/03/21

 

Opis stanowiska

  • Sporządzanie dokumentów firmowych, raportów, sprawozdań i zestawień
  • Kontakt mailowy, telefoniczny z kontrahentami
  • Nadzorowanie obiegu dokumentacji
  • Zapewnienie sprawnego przepływu informacji
  • Dbanie o pozytywny wizerunek firmy
  • Obsługiwanie urządzeń biurowych
  • Inne prace zlecone

Wymagania

  • Bardzo dobra znajomość programu Excel
  • Komunikatywna znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie – WARUNEK KONIECZNY
  • Wysoko rozwinięte zdolności komunikacyjne
  • Umiejętność pracy w zespole
  • Wykształcenie wyższe
  • Znajomość  obsługi sprzętów biurowych
  • Bardzo dobra organizacja pracy własnej
  • Umiejętność ustalania priorytetów
  • Samodzielność
  • Wielozadaniowość
  • Wysoka kultura osobista

Oferujemy

  • Pracę w firmie produkcyjnej o  ugruntowanej pozycji  na rynku
  • Możliwość nieustającego rozwoju
  • Pracę 1 zmianową
  • Przyuczenie oraz szkolenia niezbędne do pracy na nowym stanowisku

 

Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.

 

Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji za pomocą przycisku APLIKUJ TERAZ

 

 
Prosimy o uzupełnienie CV poniższą zgodą:

“Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Hosten Spółka z o.o. ul. Biznesowa 31, 26-600 Radom moich danych osobowych zawartych w przekazywanym przeze mnie CV i innych dokumentach aplikacyjnych w celu uwzględnienia mojej kandydatury w procesie rekrutacji na podane stanowisko. Zapoznałem się z treścią klauzuli informacyjnej, w tym z informacją o celu i sposobach przetwarzania danych osobowych oraz prawie dostępu do treści swoich danych i prawie ich poprawienia”

UWAGA!!! Jeśli chcą Państwo wziąć udział w naszych przyszłych rekrutacjach prosimy o dopisanie jeszcze klauzuli:

“Wyrażam także zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w przekazywanym przeze mnie CV i innych dokumentach aplikacyjnych w celu uwzględnienia mojej kandydatury w przyszłych procesach rekrutacji prowadzanych przez tę spółkę.”

Klauzula informacyjna dla kandydatów Hosten Sp. z o.o.
Na podstawie art. 13 ust. 1−2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27.04.2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz.Urz. UE L 2016, Nr 119) – w dalszej części: RODO – informujemy, że: Administratorem Państwa danych osobowych jest Hosten spółka z o.o. z siedzibą w Radomiu, adres: Biznesowa 31, 26-600 Radom, wpisana do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy, XIV Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod nr. KRS 0000817626. Administrator nie ustanowił Inspektora Ochrony Danych. W sprawach dotyczących ochrony danych osobowych i w celu realizacji Państwa praw wskazujemy dane kontaktowe: iod(małpa)hosten.pl lub pisemnie na adres siedziby wskazany powyżej. Prosimy o zapoznanie się z resztą klauzuli pod niniejszym linkiem: https://hosten.pl/Klauzula-informacyjna-Hosten-Spzoo.pdf

Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Poznaj

Hosten Sp. z o.o.

Hosten to producent najwyższej jakości profili oraz systemów osłonowych z PVC i aluminium o ugruntowanej pozycji na rynku polskim i europejskim. To przedsiębiorstwo tworzone i zarządzane przez ludzi z pasją. Efektem tej pasji jest gama doskonałych produktów i niezwykle dynamiczny rozwój firmy.

Specjalista ds. administracyjnych to osoba odpowiedzialna za dobre funkcjonowanie administracji w firmie. Do głównych obowiązków pracownika tego należy, m.in.: realizacja wyznaczonych zadań administracyjnych, przygotowywanie okresowych statystyk, raportów, zestawień, sporządzanie dokumentów finansowych dla księgowości zgodnie z procedurami, prowadzenie baz danych pracowników, dbałość o wysoką jakość i ...
Praca Specjalista ds. Administracyjnych