specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
2 dni
Obowiązki: stała współpraca wewnętrzna i zewnętrzna z podwykonawcami nadzór nad dokumentacją i korespondencją przedsiębiorstwa zarządzanie dokumentacją i korespondencją przedsiębiorstwa (tworzenie, weryfikacja, archiwizacja) weryfikacja i prowadzenie dokumentacji projektów...
Kluczowe obowiązki: Obsługa administracyjno-biurowa działów technicznych, w tym prowadzenie ewidencji urządzeń technicznych. Archiwizacja dokumentacji (protokoły z badań, decyzje, korespondencja z klientami, dokumentacja techniczna). Ewidencja i przygotowywanie do wysyłki korespondencji...
specjalista junior / mid umowa o pracę / zlecenie / kontrakt B2B pełny etat aplikuj bez CV
9 dni
czynności administracyjne, przygotowywanie raportów oraz sprawozdań, prowadzenie obszernych zestawień wewnętrznych, weryfikacja dokumentów, systematyczna praca z danymi klienta, praca w obszarze oprogramowania klienta.
pracownik fizyczny umowa o pracę / zlecenie 30,00 zł brutto/godz.
7 dni
Oferujemy: Uczciwe wynagrodzenie w oparciu o Umowę Zlecenie lub Umowę o Pracę (30,00 zł/ h brutto). Szacunek i troskę o pracownika. Premię frekwencyjną. Dodatkowo osobom niepełnosprawnym gwarantujemy: Coroczne 2000,00 PLN dopłaty do leków. -Miesięczny, stały dodatek rehabilitacyjny.
What the day will look like As a member of your team, you’d be responsible for providing administrative support in terms of available insurance policies by coordinating, validating, and verifying the data as well as directly contacting the Danish teams to deliver the best solutions available on...
specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat aplikuj bez CV
14 dni
Zakres obowiązków: Odpowiadanie na pytania i rozwiązywanie problemów związanych z księgowością, Przygotowywanie różnego rodzaju raportów i dokumentów, Wprowadzanie zapisów w księdze głównej, Wsparcie audytu i współpraca z zewnętrznymi audytorami, Współpraca z właścicielami...
specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
6 godz.
Opis stanowiska: obsługa komputera/obsługa dedykowanego programu komputerowego, mile widziana znajomość przepisów podatkowych/nie konieczna, współpraca z ludźmi, praca 5 dni w tygodniu.
Do Twoich zadań będą należeć m.in.: rejestrowanie towaru w systemie gospodarki towarowej, rozładunek i załadunek towaru, składowanie i magazynowanie towaru, przemieszczanie towaru ręcznie oraz za pomocą wózków jezdniowych.
specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
8 godz.
Oczekujemy: Znajomości zasad i procedur w BOK; Umiejętność obsługi programów pakietu MS Office; nastawienie na cel, realizację planu i powierzonych zadań, Mile widziana znajomość podstaw księgowości; Bieżąca obsługa klienta; Komunikatywność i umiejętność pracy w grupie;...
General duties: preparing incoming and outgoing correspondence; verification and processing of paper documents to electronic form (sorting, scanning, describing, archiving documents) taking care of the proper documentation workflow, in accordance with company procedures and policies; preparing...
Pracownik Biurowo – Administracyjny z językiem obcym
Pracownik Biurowo – Administracyjny z językiem obcym
CPL JOBS Sp. z o.o.
Poznań
praca stacjonarna
1856 dni temu
CPL Jobs Sp. z o.o. to część międzynarodowej grupy CPL Resources, notowanej na irlandzkiej i angielskiej giełdzie papierów wartościowych. Działalność rozpoczęliśmy w 1989 roku, w Irlandii. Od 2006 roku działamy na rynku ogólnopolskim. Ponad 20 lat doświadczenia w rekrutacji sprawiło, że CPL Jobs może zaoferować swoim Klientom i Kandydatom wsparcie na każdym etapie procesu rekrutacyjnego. W naszych kontaktach z kandydatami stawiamy na długofalowe relacje. Zapewniamy stały dostęp do informacji o najciekawszych projektach na rynku, doradzamy też w kwestii rozwoju kariery i wyboru optymalnego typu zatrudnienia. Pozwól nam poznać i zrozumieć swoje potrzeby, a pomożemy Ci osiągnąć Twoje cele.
Pracownik Biurowo – Administracyjny z językiem obcym
Miejsce pracy: Poznań
Nr Ref.: JO-1607-335950
Zadania:
Przetwarzanie dokumentacji;
Kontakt telefoniczny i mailowy z klientami;
Wprowadzanie danych do systemu;
Weryfikacja i korekta faktur;
Pomoc w rozwiązywaniu bieżących problemów klienta.
Wymagania:
Bardzo dobra znajomość języka niemieckiego, francuskiego, portugalskiego, czeskiego lub niderlandzkiego;
Dobra znajomość języka angielskiego;
Obsługa pakietu MS Office;
Umiejętność pracy w zespole;
Zdolności organizacyjne.
Oferujemy:
Zatrudnienie na pełen etat w oparciu o umowę o pracę;
Wspólne wyjścia i wyjazdy integracyjne;
Szkolenia dla wszystkich pracowników firmy;
Kanapki i owoce w biurze;
Kartę Multisport, prywatną opiekę zdrowotną oraz ubezpieczenie na życie;
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
2 dni
Obowiązki: stała współpraca wewnętrzna i zewnętrzna z podwykonawcami nadzór nad dokumentacją i korespondencją przedsiębiorstwa zarządzanie dokumentacją i korespondencją przedsiębiorstwa (tworzenie, weryfikacja, archiwizacja) weryfikacja i prowadzenie dokumentacji projektów...
Kluczowe obowiązki: Obsługa administracyjno-biurowa działów technicznych, w tym prowadzenie ewidencji urządzeń technicznych. Archiwizacja dokumentacji (protokoły z badań, decyzje, korespondencja z klientami, dokumentacja techniczna). Ewidencja i przygotowywanie do wysyłki korespondencji...
specjalista junior / mid umowa o pracę / zlecenie / kontrakt B2B pełny etat aplikuj bez CV
9 dni
czynności administracyjne, przygotowywanie raportów oraz sprawozdań, prowadzenie obszernych zestawień wewnętrznych, weryfikacja dokumentów, systematyczna praca z danymi klienta, praca w obszarze oprogramowania klienta.
pracownik fizyczny umowa o pracę / zlecenie 30,00 zł brutto/godz.
7 dni
Oferujemy: Uczciwe wynagrodzenie w oparciu o Umowę Zlecenie lub Umowę o Pracę (30,00 zł/ h brutto). Szacunek i troskę o pracownika. Premię frekwencyjną. Dodatkowo osobom niepełnosprawnym gwarantujemy: Coroczne 2000,00 PLN dopłaty do leków. -Miesięczny, stały dodatek rehabilitacyjny.
What the day will look like As a member of your team, you’d be responsible for providing administrative support in terms of available insurance policies by coordinating, validating, and verifying the data as well as directly contacting the Danish teams to deliver the best solutions available on...
specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat aplikuj bez CV
14 dni
Zakres obowiązków: Odpowiadanie na pytania i rozwiązywanie problemów związanych z księgowością, Przygotowywanie różnego rodzaju raportów i dokumentów, Wprowadzanie zapisów w księdze głównej, Wsparcie audytu i współpraca z zewnętrznymi audytorami, Współpraca z właścicielami...
specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
6 godz.
Opis stanowiska: obsługa komputera/obsługa dedykowanego programu komputerowego, mile widziana znajomość przepisów podatkowych/nie konieczna, współpraca z ludźmi, praca 5 dni w tygodniu.
Do Twoich zadań będą należeć m.in.: rejestrowanie towaru w systemie gospodarki towarowej, rozładunek i załadunek towaru, składowanie i magazynowanie towaru, przemieszczanie towaru ręcznie oraz za pomocą wózków jezdniowych.
specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
8 godz.
Oczekujemy: Znajomości zasad i procedur w BOK; Umiejętność obsługi programów pakietu MS Office; nastawienie na cel, realizację planu i powierzonych zadań, Mile widziana znajomość podstaw księgowości; Bieżąca obsługa klienta; Komunikatywność i umiejętność pracy w grupie;...
General duties: preparing incoming and outgoing correspondence; verification and processing of paper documents to electronic form (sorting, scanning, describing, archiving documents) taking care of the proper documentation workflow, in accordance with company procedures and policies; preparing...